دو کوان شایعات مربوط به خارج کردن 2.7 میلیارد دلار سرمایه از شبکه را تکذیب کرد

خانهاخباردو کوان شایعات...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: دو کوان، مدیرعامل و هم‌بنیانگذار شبکه ترا و استیبل کوین UST اخیرا ادعاهای مربوط به خارج کردن ماهانه 80 میلیون دلار به مدت سه سال از شبکه را تکذیب کرد. روز 11 ژوئن گزارش های تایید نشده متعددی منتشر شد که در آنها ادعا شده بود کوان قبل از سقوط اکوسیستم ترا به خارج کردن نقدینگی خود از لونا و UST و خرید تتر پرداخته است.

شایعات پیرامون این موضوع زمانی با جدیت بیشتری دنبال شد که یکی از اعضای جامعه ترا به نام فت من در توییتر مدعی شد که دو کوان و دیگر افراد با نفوذ اکوسیستم ترا سرمایه های سنگینی را این اکوسیستم خارج کردند و نقدینگی شبکه را به صورت مصنوعی حفظ کردند.

توییت فت من

در همین راستا دو کوان پستی توییتری منتشر کرد و از اعضای جامعه خواست تا تا به شایعات دامن نزنند و تا زمانی که چیزی ثابت نشده است به آن نپردازند. وی در ادامه نیز گفت:

«باید بسیار واضح باشد اما ادعای ایجاد شده مبنی بر خارج کردن 2.7 میلیارد دلار سرمایه از شبکه دروغی بیش نیست.»

کوان داستان را از سمت خود تعریف کرد و گفت که شایعات اخیر مبنی بر خروج ماهانه 80 میلیون دلار با ادعای آنکه وی هنوز دارایی های لونا خود پس از ایردراپ را نگه داشته است در تناقض کامل است. وی همچنین مدعی شد که تنها درآمدش در دو ساله گذشته حقوقی بوده که از شرکت ترا فرم لبز دریافت می‌کرده است.

توییت دو کوان

مطلب مفید: آیا استخراج اتریوم در سال 2022 به صرفه است؟

کوان به اعضای جامعه گفت که پخش اخبار و شایعات دروغین مرحمی بر دردهای سرمایه گذاران لونا نیست بلکه دردهای آنها را بیشتر می‌کند. وی در ادامه افزود:

«من در این مدت چیز زیادی نگفتم چون نمی‌خواستم نقش قربانی را بازی کنم اما من نیز مانند دیگر سرمایه گذاران دارایی های خود را در زمان سقوط ترا از دست دادم. بارهای این موضوع را تکرار کرده‌ام اما در حقیقت من اهمیتی به پول نمی‌دهم.»

بنابر گزارشات تایید نشده، Mr. B، یکی از توسعه دهندگان پروتکل آنکر در اکوسیستم ترا درباره نرخ بهره غیر واقع گرایانه به کوان هشدار داده بود. وی گفته است که این پلتفرم طراحی شد تا با ارائه نرخ بهره 3.6 درصدی، اکوسیستم ترا را با ثبات نگه دارد اما قبل از انتشار پروژه، نرخ بهره به 20 % تغییر کرد. وی در ادامه افزود:

«با اینکه پروژه دسترنج خود من بود و آن را طراحی کرده بودم، اما از همان ابتدای کار می‌دانستم که قرار است سقوط کند.»

بنابر گزارشات و شایعات، این توسعه دهنده به کوان هشدار داده است که نرخ بهره را کاهش دهد اما بنیانگذار ترا با نظر وی مخالفت کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان