دو کوان: توکن سوزی لونا فایده‌ای نخواهد داشت

خانهاخباردو کوان: توکن...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: دو کوان، مدیرعامل ترا فورم لبز در توییتر آدرسی برای توکن سوزی لونا منتشر کرد با این حال، وی اظهار داشت از ایده سوزاندن توکن‌ها حمایت نمی‌کند. وی همچنین اعلام کرد شرکت اصلی ترا در سنگاپور همچنان فعال است و فقط زیر مجموعه‌ای از آن در کره جنوبی منحل شده است.

کوان موافق با توکن سوزی لونا نیست

علیرغم به اشتراک گذاشتن آدرس کیف پول برای توکن سوزی، کوان اعتقادی به از گردش خارج کردن توکن‌های لونا ندارد. وی معتقد است توکن سوزی لونا فایده‌ای ندارد و اتفاق خاصی به دنبال آن رخ نخواهد داد. همچنین آدرس کیف پول منتشر شده ارتباطی با طرح توکن سوزی اصلی ندارد و تنها یک آدرس برای از گردش خارج کردن توکن‌هاست.

- Advertisement -

اوایل ماه جاری، همزمان با سقوط استیبل کوین ترا و از دست رفتن ارزش دلاری آن، عرضه در گردش لونا به طور چشمگیری افزایش یافت و از عرض چند روز از کمتر از نیم میلیارد واحد، به 6.5 تریلیون واحد افزایش یافت. همین افزایش ناگهانی عرضه کافی بود تا قیمت لونا که فروردین ماه بالاتر از 100 دلار معامله می‌شد، به نزدیک صفر برسد.

در واکنش به این اتفاق، کوان پیشنهاد داد هارد فورکی در شبکه ترا اجرا شود و در پی آن دو زنجیره جدید و قدیم به وجود آید. در ادامه این پیشنهاد به رای گیری گذاشته شد اما کوان در حین رای گیری تغییراتی در پیشنهاد خود اعمال کرد که باعث انتقاد جامعه ترا شد.

هولدرهای لونا به فعال‌سازی مجدد IBC رای دادند

شبکه ترا اعلام کرد پیشنهاد 1299 برای فعالسازی مجدد پروتکل ارتباط بین بلاکچینی یا همان IBC با رسیدن به رای کافی، تصویب شده است. با این حال، پیاده‌سازی این تصمیم با مشکلات فنی مواجه شده است.

ولیدیتورهای شبکه ترا در زمان سقوط ارزش دلاری استیبل کوین UST، این پروتکل را غیرفعال کردند تا از ضرر ناپایدار در استخرهای UST و لونا در صرافی غیرمتمرکز اسموزیس و سایر صرافی‌های در ارتباط جلوگیری کنند. با این حال، با این تصمیم، از انتقال استیبل کوین ترا و لونا بین زنجیره‌های مختلف جلوگیری شد و دارایی کاربران در شبکه‌های مختلفی چون اسموزیس، سیف چین و کرسنت گیر افتاد. با پیشنهاد مذکور، پروتکل ارتباط بین بلاکچینی بار دیگر فعال خواهد شد و توکن‌های به دام افتاده آزاد می‌شوند.

ترا اعلام کرد از مشکلات فنی پیش آمده آگاه است و در اسرع وقت IBC را فعال خواهد کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان