رابرت کیوساکی: بیت کوین بیشترین رشد را دارد و طلا، نقره و دلار را پشت سر گذاشته

خانهاخباررابرت کیوساکی: بیت...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: رابرت کیوساکی نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بی پول در توییتر به حمایت از بیت کوین پرداخته است. او معتقد است که BTC در مقایسه با سایر دارایی هایی که امکان ذخیره ارزش و محافظت از وجوه را فراهم می کنند و به عنوان مانعی در برابر تورم عمل می کنند، بهترین عملکرد را ارائه می دهد.

رابرت کیوساکی و بیت کوین

طبق گزارش منتشر شده توسط وبسایت یوتودی، رابرت کیوساکی در توییتر خود به رکود طلا، کاهش قیمت دلار و قیمت نقره اشاره کرده است. وی گفت: بیت کوین در حال شکوفایی است. بازار طلا راکد است. قیمت نقره 50 درصد کمتر از اوج قیمت خود است. دلار در حال کاهش است. نقره بهترین، کم ریسک ترین سرمایه گذاری است. بیت کوین بزرگترین روند صعود را دارد. با سقوط دلار بیت کوین و نقره بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری هستند.

- Advertisement -

رابرت کیوساکی دو بار در ماه ژوئن، در توییتی نوشت که بزرگترین سقوط در تاریخ جهان در راه است. همچنین گفت که منتظر است تا بیت کوین به سطح 24000 دلار برسد تا در این افت BTC بخرد. در توییت دوم وی به طرح محرک 1.9 تریلیون دلاری که در ماه مارس توسط کنگره آمریکا تصویب شد اشاره کرد و نوشت که بزرگترین حباب در حال بزرگتر شدن است.

بیشتر بخوانید: نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول: در 27 هزار دلار بیت کوین بیشتری خواهم خرید

با شروع ماه آگوست، رمزارز پیشرو جهان برای رسیدن به سطح 40،000 دلار شتاب گرفت. در همان زمان PayPal اعلام کرد به زودی به مشتریان بریتانیایی خود اجازه می دهد تا ارزهای بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، و بیت کوین کش را از حساب های پی پال خود برداشت کنند. در نهایت در 23 آگوست، پس از بیانات رسمی PayPal قیمت بیت کوین از مرز 50 هزار دلار گذشت.

رکورد نقل و انتقالات بیت کوین

آژانس تحلیلی سنتیمنت گزارش داده است که روز دوشنبه 23 آگوست برای اولین بار از پنجشنبه سیاه (12 مارس 2020) بیشترین مقدار انتقالات بیت کوین به داخل و خارج صرافی های متمرکز دیده شده است.

تقریبا 845،000 بیت کوین (معادل 42،025،568،000 دلار) به صرافی های رمزنگاری ارسال شده. در مجموع 825،000 (41،060،415،000 دلار) بیت کوین نیز برداشت شده که به احتمال زیاد به والت های سرد ارسال شده است.

یکی از تحلیلگران CryptoQuant توئیت کرده است که در حال حاضر به احتمال زیاد بازار همچنان در سطح ترس قرار دارد. چرا که سود باز همچنان در حال افزایش است. aspireregenerativehealth.com با این حال، فاندینگ ریت در سطوح پایین باقی مانده است.


جهت اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با تیم فکت کوینز همراه باشید:

هشدار هاسکینسون همزمان با نزدیک شدن کاردانو به 3 دلار!

نجیب بوکله: استفاده از بیت کوین در السالوادور اجباری نخواهد بود

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان