top banner adv

بنیانگذار گلسنود: بیت کوین آماده رالی صعودی است

بنیانگذار گلسنود: بیت کوین آماده رالی صعودی است
0
بازدید : 6202

یان آلمن (Yan Alleman)، هم‌بنیانگذار پلتفرم تحلیلی گلسنود به‌تازگی و در یک پست توییتری از احتمال رالی صعودی بیت کوین، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار خبر داد. وی در این پست توییتری اشاره داشت که فروشندگان بیت کوین پس از چندین تلاش ناموفق برای شکست میانگین متحرک 200 هفته‌ای خسته شده‌اند و اکنون زمان رالی فرارسیده است.

رالی صعودی بیت کوین

به نقل از یوتودی، علاوه بر صحبت‌های اشاره شده توسط آلمن، تقاطع صعودی میانگین متحرک 50 روزه و 200 روزه از دیگر سیگنال‌های مثبت و صعودی در بازار است که می‌تواند افزایش قیمت بیت کوین را به همراه داشته باشد.

نمودار بیت کوین

بیشتر بخوانید : علیرغم ریزش 45 درصدی قیمت آوالانچ در ماه اخیر، احتمال سقوط بیشتر وجود دارد

البته باید اشاره داشت که سیگنال‌های صعودی در نمودار قیمت در حالی شکل گرفته‌اند که جیمی دیمون، مدیرعامل بانک جی پی مورگان به‌تازگی هشدار داده است که فدرال رزرو قصد افزایش نرخ بهره را دارد. اتفاقی که معمولاً کاهش قیمت دارایی‌های ریسکی را به همراه دارد.

مطلب مفید: بهترین کیف پول های غیرحضانتی (Non-Custodial) سال 2023

بیشتر بخوانید : چرا با وجود حمایت سازمان ها از کریپتو هنوز شاهد افزایش قیمت چشمگیری نیستیم؟

بیشتر بخوانید : مایکروسافت در حال آزمایش کیف پول وب 3 در مرورگر اج است

دیمون روز گذشته و در جریان روز سرمایه‌گذاران بانکی توضیح داد که این احتمال وجود دارد تا نرخ بهره از عدد فعلی 5% فراتر رود و حتی به 7% نیز رسد. چنین اتفاقی می‌تواند محیط نزولی را برای دارایی‌های ریسکی مانند بیت کوین ایجاد کند و در پی آن شاهد افزایش قدرت دلار آمریکا باشیم.

بیشتر بخوانید : ضرر بیش از 160 میلیون دلاری معامله گران کوتاه مدت بیت کوین

در همین حین، فدرال رزرو نیز با افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره، این شاخص را به 5% رسانده است و از سیاست‌های سخت‌گیرانه مالی بیشتر خبر داده است. با این وجود، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در آخرین نشست خود توضیح داد که با توجه به وضعیت بحران بانکی و بدهی دولت، افزایش نرخ بهره موضوعی خواهد بود که هر جلسه برای افزایش یافتن یا نیافتن آن تصمیم گرفته خواهد شد. در پی این اتفاق سرمایه‌گذاران نسبت به رالی صعودی احتمالی بیت کوین امیدوارتر شدند.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت بیت کوین در محدوده 27380 دلاری معامله می‌شود. علیرغم موانع احتمالی که به آن‌ها اشاره شد، هم‌بنیانگذار گلسنود معتقد است که رفتار نمودار قیمتی بیت کوین از رالی صعودی احتمالی خبر می‌دهد. باید دید که درنهایت بازار چه پاسخی به نشانه‌های ایجاد شده خواهد داد و آیا شاهد رالی صعودی در پی سیگنال‌های تکنیکال خواهیم بود یا اخبار فدرال رزرو موفق می‌شوند و سقوط قیمت را تجربه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید : با مضطرب ترین هولدرها در بازار ارز دیجیتال آشنا شوید

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x