رالی صعودی قیمت لونا کلاسیک (LUNC)؛ علت چه بود؟

خانهاخباررالی صعودی قیمت...

آنچه می‌خوانید...

در حالی که اکثریت بازار رمزارزها با روند نزولی یا خنثی در چند وقت اخیر مواجه بوده است، قیمت لونا کلاسیک، توکن بومی شبکه ترا کلاسیک با رشد خوبی همراه شده است. بر اساس داده‌ها، به نظر می‌رسد این رالی صعودی در پی به‌روزرسانی مورد انتظار لونا 2.0 است که به‌زودی در شبکه راه‌اندازی خواهد شد.

به نقل از فینبولد، تیم توسعه ترا کلاسیک چند روز پیش شبکه آزمایشی rebel-2 را به‌روزرسانی کرد. هدف از این به‌روزرسانی بهبود قابلیت‌ها و عملکرد شبکه همچنین پشتیبانی از انتقال شبکه اصلی ترا کلاسیک بوده است.

- Advertisement -

زمان به‌روزرسانی شبکه ترا کلاسیک

کمی بعد از اعلامیه تیم توسعه، مدیر پروژه تیم توسعه بلاک چین طرح پیشنهادی را ثبت کرد و در آن از به‌روزرسانی نسخه 2.0 لونا کلاسیک صحبت کرد. گفتنی است که بر اساس صحبت‌های وی، به‌روزرسانی جدید در حالی منتشر خواهد شد که شبکه آزمایشی با موفقیت نسخه سازگاری لایه 2 را پشت سر گذاشته است.

توییت

بر اساس این طرح پیشنهادی، به‌روزرسانی ترا کلاسیک در تاریخ 17 مه صورت خواهد گرفت و در این زمان تیم شبکه، به‌روزرسانی‌های SDK کازماس و تندرمینت (Tendermint) را نیز معرفی خواهند کرد. گفتنی است که جامعه لونا کلاسیک پیش از این، از دو به‌روزرسانی اشاره شده استقبال کرده بودند. نسخه 2.0 شبکه به کاربران اجازه می‌دهد که در راستای نقشه راه ترا کلاسیک بر بستر این شبکه برنامه‌های غیرمتمرکز بسازند.

مطلب مفید: در صورت فروپاشی اقتصاد آمریکا چه اتفاقی برای ارزهای دیجیتال خواهد افتاد؟

نقشه راه لونا کلاسیک

باید اشاره داشت که با نزدیک شدن به زمان به‌روزرسانی، تیم لونا کلاسیک اعلام کرده است که شرکت فرایند استخدام توسعه‌دهنده ارشد کازماس را به اتمام رسانده و اکنون تمام تمرکز این تیم بر به‌روزرسانی شبکه ترا کلاسیک است. در ادامه تیم لونا تمرکز خود را بر روی نقشه راه ایده آل به کمک به‌روزرسانی SDK کازماس خواهد داشت و برنامه آپدیت‌های آینده را نیز اعلام خواهد کرد.

قیمت لونا کلاسیک

در همین حین باید اشاره داشت که در واکنش به اخبار منتشر شده، قیمت لونا کلاسیک با رشد 15 درصدی در شبانه‌روز گذشته به محدوده 0.000090 دلاری رسید. تحلیلگران زیادی انتظار دارند که این روند صعودی ادامه‌دار باشد و قیمت این ارز بتواند سطح روانی 0.0001 دلاری را پس بگیرد.

باید اشاره داشت که این ارز دیجیتال در 30 روز گذشته با رالی صعودی و پیوسته 27 درصدی همراه بوده است که نشان از بازگشت تدریجی سرمایه‌گذاران به بازار این ارز دیجیتال دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

1 نظر

  1. گرصبرکنی زغوره حلوا سازند وفاداران به لوناکلاسیک کم کم کامشان شیرین خواهدشد تاپایان سال رشد چندصددرصدی خواهدداشت اگر مشکل خاصی پیش نیاید

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان