راه‌های مطمئن برای کسب درآمد دلاری از بازار ارز دیجیتال

خانهمقالاتراه‌های مطمئن برای...

آنچه می‌خوانید...

کسب درآمد دلاری از بازار دیجیتال؟ اما چگونه؟ بدون شک یکی از بازارهای پرسود برای کسب درآمد دلاری که بسیاری از افراد به آن جذب می‌شوند، بازار ارزهای دیجیتال است. بسیاری از افراد دوست دارند اندک سرمایه خودشان را برای کسب درآمد دلاری با ارز دیجیتال به این بازار وارد کنند.

برخی هم می‌پندارند تنها راهی که می‌توان از طریق ارزهای دیجیتال به کسب درآمد دلاری رسید، خرید و فروش ارزهای مختلف در این بازار است. این در حالی است که روش‌های گوناگونی برای کسب درآمد در این بازار وجود دارد که برخی حتی به سرمایه اولیه هم نیاز ندارند. اگر می‌خواهید با راه‌های مطمئن کسب درآمد و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال آشنا شوید، ادامه این مطلب از فکت کوینز را از دست ندهید.

- Advertisement -
کسب درآمد دلاری

طبقه‌بندی روش‌های کسب درآمد دلاری با ارز دیجیتال

بازار ارز دیجیتال یک بازار بسیار پیچیده است و برای موفقیت در آن و کسب درآمد بالا، باید به صفر تا صد نکات و معادلات در این بازار آشنا باشید. در واقع نباید بی‌گدار به آب بزنید و تمام سرمایه چندین ساله خود را به بازار ارزهای دیجیتال وارد کنید، زیرا یک اشتباه کوچک در این بازار می‌تواند تمام سرمایه شما را در عرض چند دقیقه از بین ببرد.

شرایط برعکس هم وجود دارد، یعنی شما قوانین این بازار را خوب بلدید و با توجه به آن‌ها می‌توانید اندک سرمایه خودتان را چندین برابر کنید. روش‌های کسب درآمد دلاری با ارز دیجیتال متنوع هستند و می‌توان آن‌ها را بر اساس فاکتورهای زیر به گروه‌های مختلفی طبقه‌بندی کرد:

  • نیاز و یا عدم نیاز به سرمایه اولیه
  • سختی و پیچیدگی
  • زمان‌بر بودن
  • میزان خطر و ریسک سرمایه‌گذاری
  • میزان بازدهی روش و پتانسیل درآمدی آن

در ادامه به معرفی روش‌های مختلف کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اصطلاحات رایج در بازار ارز دیجیتال (قسمت اول)

کدام روش‌های کسب درآمد در بازار ارز دیجیتال به سرمایه اولیه نیاز ندارند؟

ممکن است شما هم با شنیدن عبارت بدون نیاز به سرمایه اولیه، مشتاق آشنایی با این روش‌ها و چگونگی کسب درآمد از طریق آن‌ها شده باشید. راه‌های کسب درآمد بدون سرمایه اولیه متنوع هستند و همگی آن‌ها کمترین میزان ریسک را دارند. اما با این حال این روش‌ها از حیث سختی، پیچیدگی و مدت زمان مورد نیاز برای بازدهی با هم فرق دارند. روش‌های کسب درآمد دلاری با ارز دیجیتال که به سرمایه اولیه نیاز ندارند، عبارتند از:

پیاده‌روی و ورزش در بازار ارزرهای دیجیتال

یکی از جدیدترین راه‌هایی که بدون نیاز به سرمایه اولیه می‌توانید از طریق آن درآمد دلاری با ارز دیجیتال کسب کنید، روش پیاده‌روی و ورزش است که هم خطر کمی دارد و هم می‌توان از طریق آن به درآمد بسیار بالایی رسید. یکی از معروف‌ترین نرم‌افزارها برای کسب درآمد از این طریق، شرکت در پروژه استپن است که در قبال پیاده‌روی به شما توکن GST و GMT به عنوان پاداش می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را به دلار تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید:  بهترین بازی‌های بلاک چین در سال ۲۰۲۲

کمیسیون بازاریابی و رفرال‌گیری

این روش در واقع یک نوع واسطه‌گری معامله ارزهای دیجیتال است، یعنی شما سایت یا کسب و کاری دارید که می‌توانید در آن لینک شرکت‌های دیگر را قرار دهید و به ازای هر کلیک روی این لینک و خرید محصول به عنوان کمیسیون ارز دیجیتال دریافت کنید. این روش هم خطر و ریسک بسیار کمی دارد و بازدهی کسب درآمد از طریق آن متوسط است.

کسب درآمد دلاری

کسب درآمد دلاری با ارزهای دیجیتال بدون نیاز به سرمایه اولیه؛ روش میکرو تسک‌ها و فاست‌ها

منظور از میکرو تسک، خدماتی است که برای دیگران انجام می‌دهید و در قبال آن‌ها به عنوان پاداش ارز دیجیتال دریافت می‌کنید. برای مثال در قبال پرکردن نظرسنجی آنلاین یا تست یک اپلیکیشن جدید به شما ارز دیجیتال داده می‌شود. این نوع روش کسب درآمد دلاری با ارز دیجیتال ریسک و خطر بسیار کمی دارد اما بازدهی خوبی ندارد، یعنی نمی‌توانید از این طریق به درآمد بالا برسید.

برای مثال سایت‌های Bitwage ، Coinality ، XBTFreelancer ، CoinWorker ، Angle.co و Earn از جمله‌ سایت‌هایی هستند که در ازای میکرو تسک‌های مختلف به شما بیت کوین می‌دهند. البته به این نکته هم دقت کنید که برخی از سایت‌هایی که وعده پاداش ارز دیجیتال می‌دهند، آلوده به ویروس‌ و بدافزارهای مختلف هستند که می‌توانند برای شما دردسرساز باشند.

درآمد از بازی‌های بلاک چینی

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد دلاری با ارز دیجیتال که به سرمایه اولیه نیاز ندارد، درآمدزایی از طریق بازی‌های بلاک چینی است که اصطلاحا به آن game to earn crypto می‌گویند. از بازی‌های معروفی که می‌توانید در آن‌ها بازی کنید و ارز دیجیتال رایگان بگیرید می‌توان به بازی‌های axie infinity ، crypto, Worldopo ,Splinter lands , Alien Run, Huntercoin , Storm و blades اشاره کرد. البته این روش بازدهی خوبی ندارد و بسیار وقت‌گیر است.

از دیگر روش‌های کسب درآمد در بازار ارز دیجیتال بدون نیاز به سرمایه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دریافت دستمزد با ارز دیجیتال
  2. کسب درآمد از طریق شبکه‌های اجتماعی و مرورگر
  3. شناسایی و شرکت در ایردراپ‌های معتبر

بیشتر بخوانید: بازی برای مرگ (Play To Die)؛ سبک جدید بازی‌ در دنیای متاورس

روش‌های کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال که به سرمایه اولیه نیاز دارند

روش‌های اصلی کسب درآمد دلاری با ارز دیجیتال، روش‌هایی هستند که به یک سرمایه اولیه نیاز دارند. این روش‌ها بسیار گوناگون بوده و شما می‌توانید از طریق هر کدام در این بازار سرمایه‌گذاری کنید. این روش‌ها عبارتند از:

  • خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال
  • ماینینگ
  • ساخت، خرید و فروش NFT
  • معامله‌گری ارزهای دیجیتال و اسکالپینگ
  • شرکت در ICO ،IEO ، IDO و عرضه اولیه‌ها
  • استیکینگ
  • آربیتراژ
  • قرض‌دادن ارز دیجیتال

در ادامه مهم‌ترین این روش‌ها را توضیح می‌دهیم.

درآمد دلاری با خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال

خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال که در اصطلاح تخصصی به آن هولد گفته می‌شود، یکی از شناخته‌شده ترین روش‌های کسب درآمد دلاری با ارز دیجیتال است. به شخص یا اشخاصی هم که اقدام به خرید ارز دیجیتال و نگهداری از ان برای بلند مدت میکنند هولدر گفته میشود. مهم‌ترین نکته برای موفقیت در این روش، تحلیل دقیق ارزرهای دیجیتال مختلف و شناسایی ارزهایی است که بازدهی بالایی دارند. اگر قصد دارید به کمک این روش در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، پیشنهاد می‌کنیم روی یکی از 10 ارز دیجیتال برتر شامل بیت کوین ، اتریوم ، لایت کوین ، بایننس کوین ، ایاس ، ریپل ، کاردانو و ترون سرمایه‌گذاری کنید.

بیشتر بخوانید: 76 درصد عرضه بیت کوین غیر نقد است و هولد می‌شود

ترید

از دیگر روش‌های کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال، ترید کردن و معامله‌گری ارزهای دیجیتال است که یک کار تخصصی بوده و ریسک نسبتا بالایی هم دارد. برای موفقیت در این روش باید دانش کافی در زمینه تحلیل بازار و زمان کافی برای بررسی چارت‌های ارز دیجیتال را داشته باشید. اگر تجربه کافی در این زمینه را داشته باشید، بدون شک تریدینگ بهترین روش برای کسب درآمد دلاری با ارز دیجیتال است.

بیشتر بخوانید : کپی تریدینگ (Copy Trading) چیست ؟ آیا ریسک زیادی دارد ؟

استیکینگ

استیکینگ یا سپرده گذاری از دیگر روش‌های کسب درآمد دلاری با ارز دیجیتال است که در آن به ازای خرید یک ارز دیجیتال و نگهداری آن در کیف پول خود، سود دریافت می‌کنید. ریسک این روش بسیار پایین است و میزان بازدهی متوسطی هم دارد. شاید بپرسید دلیل دریافت سود در این روش چیست؟ شما در این روش با نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف پول خود، به امنیت شبکه بلاک چین کمک کرده و به همین دلیل پاداش دریافت می‌کنید. این روش بسیار راحت بوده و تمام افراد می‌توانند از طریق آن به درآمد برسند.

درآمد دلاری
استیکینگ ارز دیجیتال

سخن پایانی

در این مقاله راجع‌ به راه‌های کسب درآمد دلاری از طریق بازار ارزهای دیجیتال صحبت کردیم. بازار ارزهای دیجیتال یکی از بهترین بازارها برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد و دلاری است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. تنها راه کسب درآمد در این بازار، خرید و فروش ارز دیجیتال نیست بلکه ده‌ها راه برای کسب درآمد از این بازار وجود دارد که حتی برخی از آن‌ها به سرمایه‌گذاری اولیه هم نیازی ندارند.

روش‌های کسب درآمد دلاری در بازار ارز دیجیتال کدامند؟

بازی های بلاکچینی، استخراح رمزارز، ساخت و خرید و فروش NFT، ترید، شرکت در عرضه اولیه‌ها، استیکینگ یا سپرده گذاری، آربیتراژ، وام ارز دیجیتال و … از معروف ترین روش های کسب درآمد دلاری از بازار ارزهای دیجیتال است.

روش درآمدزایی میکروتسک در بازار ارز دیجیتال چیست؟

منظور از میکرو تسک، خدماتی است که برای دیگران انجام می‌دهید و در قبال آن‌ها به عنوان پاداش ارز دیجیتال دریافت می‌کنید. برای مثال در قبال پرکردن نظرسنجی آنلاین یا تست یک اپلیکیشن جدید به شما ارز دیجیتال داده می‌شود. این روش ریسک بسیار کمی دارد اما بازدهی خوبی ندارد. برای مثال سایت‌های Bitwage ، Coinality ، XBTFreelancer ، CoinWorker ، Angle.co و Earn از جمله‌ سایت‌هایی هستند که در ازای میکرو تسک‌های مختلف به شما بیت کوین می‌دهند.

روش‌های کسب درآمد دلاری در بازار ارز دیجیتال با چه معیارهایی طبقه بندی می‌شود؟

نیازیا عدم نیاز به سرمایه اولیه، سختی و پیچیدگی کار، زمان‌بر بودن، میزان ریسک سرمایه‌گذاری و میزان بازدهی روش از معیارهای طبقه بندی روش‌های کسب درآمد دلاری از بازار رمزارزها است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان