top banner adv

توکن Sui بر بستر شبکه اصلی؛ پشتیبانی صرافی‌ها از معاملات این رمزارز

توکن Sui بر بستر شبکه اصلی؛ پشتیبانی صرافی‌ها از معاملات این رمزارز
0
بازدید : 7182

شبکه لایه 1 سویی بعد از ظهر روز 3 مه راه‌اندازی می‌شود و کمی بعد از راه‌اندازی در شبکه اصلی، کاربران می‌توانند در صرافی‌های رمز ارزی متمرکز به معامله توکن Sui بپردازند. گفتنی است که پلتفرم‌های معاملاتی معتبر و مطرحی مانند بایننس، کوکوین، بای بیت و OKX در توییتر خود اعلام کرده‌اند که کمی پس از راه‌اندازی توکن سویی در شبکه اصلی معاملات آن را آغاز خواهند کرد. قابل‌توجه است که صرافی‌های مذکور، در پایان ماه آوریل فروش عمومی توکن Sui را انجام داده بودند.

بیشتر بخوانید : 15 جولای، آخرین مهلت خروج کاربران چینی از استپن؛ تاثیر آن بر قیمت GMT چه خواهد بود؟

معاملات توکن SUI

بیشتر بخوانید : سقوط لونا 1.6 میلیارد دلار سرمایه بایننس را به 3000 دلار تبدیل کرد

به نقل از د بلاک، کوکوین در رابطه با این توکن پست وبلاگی منتشر کرد و توضیح داد که واریز و برداشت در شبکه اصلی سویی را برای کاربران به‌محض راه‌اندازی توکن Sui فعال خواهد کرد. OKX نیز در بیانیه‌ای تأیید کرد که توکن مذکور را لیست می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد پس از راه‌اندازی توکن در شبکه اصلی، به جفت ارز معاملاتی sui در برابر USDT دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید : عباس جم زر، رئیس مؤسسه‌ی فناوری شبکه زر به جرم کلاهبرداری بازداشت شد

بیشتر بخوانید : توافق پلتفرم‌های استیکینگ اتریوم برای محدودیت ۲۲ درصدی

باید اشاره داشت که Sui ک بلاک چین گواه سپرده‌گذاری با گنجایش بسیار بالا است که توسط شرکت Mysten Labs توسعه‌یافته است. این پروتکل بر اساس داده‌ها، امروز در شبکه اصلی راه‌اندازی می‌شود و فرایند یک سال تحقیق و توسعه را تکمیل می‌کند. شرکت Mysten در ماه سپتامبر 2022 فرایند افزایش سرمایه 300 میلیون دلاری را پشت سر گذاشت تا اکنون ارزش پروژه به بیش از 2 میلیارد دلار برسد.

بیشتر بخوانید : قراردادهای هوشمند جدید شبکه استلار کارآمدتر از شبکه اتریوم خواهند بود

مطلب مفید: Donkeyloot چیست؟ مراقب کلاهبرداری دانکی لوت باشید!

همان‌طور که اشاره شد، صرافی‌های متمرکز در اواخر ماه آوریل فروش عمومی توکن سویی را با قیمت فروش 0.1 دلار سازمان‌دهی کردند. علاوه بر آن، بایننس توکن را در پلتفرم Launchpool خود قرار داد تا کاربران بتوانند با استیک کردن BNB و TUSD این ارز دیجیتال را به‌صورت رایگان به دست آورند.

در بیانیه مربوط به Launchpool، بایننس اعلام کرد که بیش از نیم میلیارد توکن Sui در پی راه‌اندازی شبکه اصلی آزاد خواهد شد. بدین ترتیب، با توجه به موجودی 10 میلیاردی این توکن، پس از راه‌اندازی شاهد در دسترس قرار گرفتن 5% از موجودی SUI خواهیم بود. البته باید دقت داشت که تیم توسعه شبکه این ارقام اعلام شده را تأیید نکرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x