قابلیت لیکوئید استیکینگ در شبکه کاوا راه اندازی شد

خانهاخبارقابلیت لیکوئید استیکینگ...

آنچه می‌خوانید...

شبکه کاوا، یک اکوسیستم بلاکچینی لایه 1، منبع باز و سازگار با ماشین مجازی اتریوم و IBC کازماس روز گذشته به روزرسانی شبکه اصلی خود را تکمیل کرد. به نقل از کریپتوبریفینگ، این شبکه که از طریق ساختار زنجیره مشترک به ماشین مجازی اتریوم و کازماس متصل می‌شود، به روزرسانی کاوا 11 شبکه اصلی خود را روز گذشته و ساعت 19:30 تکمیل کرد و قابلیت‌های تازه‌ای از جمله لیکوئید استیکینگ را به شبکه اضافه کرد. گفتنی است که این قابلیت، اولین پروتکل لیکوئید استیکینگی است که به طور کامل قابل تبدیل است.

افزایش نرخ سود استیکینگ با کاوا 11

به روزرسانی کاوا 11 آغازگر فصل جدیدی برای شبکه کاوا است. لیکوئید استیکینگ در این شبکه پایه و اساس باز کردن قفل توکن‌های KAVA استیک شده برای استفاده در پروتکل‌های دیفای و خود این شبکه است.

- Advertisement -

به روزرسانی کاوا باعث تغییر حجم زیادی از توکن‌های پاداش استیکینگ به پاداش bKAVA خواهد شد. تبدیل این توکن‌ها و تامین موجودی قابلیت جدید اِرن (بهینه سازی سود فارمینگ از طریق ادغام با پل مولتی چین ERC-20) و تقویت ماژول‌ها همگی باعث افزایش نرخ سود استیکینگ در شبکه خواهد شد.

یکی از مزایای این موضوع آن است که در کنار دریافت یکی از بیشترین سودهای استیکینگ در بازار، استیک کنندگان در کاوا می‌توانند قدرت رای دهی خود در شبکه را نیز حفظ کنند. این اتفاق یک گام مهم در پروتکل‌های دیفای به منظور غیرمتمرکز سازی واقعی است. علاوه بر آن، به روزرسانی شبکه باعث تعامل با برنامه کاوا و همچنین امضای تراکنش‌های SDK کازماس به صورت مستقیم در متامسک می‌شود تا شاهد ساده‌تر شدن این فزایند باشیم.

مطلب مفید: بررسی کامل مفهوم لیکوئید استیکینگ (Liquid Staking)

اسکات استوارت، مدیرعامل شرکت کاوا لبز در این باره گفت:

«هدف لیکوئید bKAVA بازکردن قفل توکن‌های استیک شده کاوا برای تمامی پروتکل‌های دیفای در این شبکه است. برخلاف دیگر مدل‌های لیکوئید استیکینگ که تنها از بخش کوچکی از تبدیل دارایی‌های استیک شده پشتیبانی می‌کنند، قابلیت کاوا می‌تواند 100% تبدیل توکن KAVA به bKAVA را مدیریت کند و قدرت رای دهی را نیز در این حین حفظ کند. این ابداع منحصر به فرد شبکه کاوا است که در راستای تحقق اهداف این شبکه برای پروتکل‌های دیفای صورت گرفته است.»

یکی از رویدادهای مهم و تاثیرگذار در رابطه با راه اندازی کاوا 11 ایجاد بنیاد کاوا است. این بنیاد سازمانی است که در آن نمایندگان توکن شبکه حدود 200 میلیون دلار سرمایه را برای رشد شبکه در آینده حفظ و نگه داری می‌کنند. این بنیاد امنیت شبکه را بهبود می‌بخشد به توسعه زیرساخت کمک می‌کند و مسیری تازه برای رشد و نوآوری در کاوا ایجاد می‌کند.

از سال 2021، بیش از 40 پروتکل مختلف بر بستر کاوا راه اندازی شده تا به برنامه کاوا رایز (Kava Rise)، سازنده برنامه‌های درون زنجیره‌ای منحصر به فرد شبکه ملحق شوند. پروتکل‌های مهمی مانند کرو فایننس و سوشی تصمیم گرفته‌اند به ابتکار عمل کاوا رایز برای راه‌اندازی دیفای با هدف پذیرش انبوه بپیوندند. گفتنی است که روز اول راه اندازی پاداش توکن Kava در استخر کرو فایننس، ارزش کل شبکه به 14 میلیون دلار رسید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان