راه اندازی معاملات سیگنال در صرافی BingX پیشرو در نوآوری ارزهای دیجیتال

خانهاخبارراه اندازی معاملات...

آنچه می‌خوانید...

BingX، یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال، هیجان‌زده است که Signal Trading ، یکی دیگر از ابزارهای پیشرفته معاملات آتی را معرفی کند. BingX یک گام به ماموریت خود نزدیکتر می شود ، یک اکوسیستم رمزنگاری باز، قابل اعتماد و نوآور.

معاملات سیگنال یک ویژگی پیشرفته است. که اجرای خودکار استراتژی های پیچیده معاملات آتی دائمی را بر اساس سیگنال های تحریک کننده دریافت‌شده از سیستم عامل های خارجی مانند TradingView انجام می‌دهد. این ابزار همه جفت‌های معاملاتی در BingX Perpetual Futures را پوشش می‌دهد و هیچ اتصال API در کل فرآیند مورد نیاز نیست.

- Advertisement -

پس از ایجاد دستورالعمل های معاملاتی خاص درصرافی بینگ ایکس، معامله گران فقط باید این دستورالعمل ها را در پلتفرم های خارجی مانند TradingView به روز کنند. سپس یک ربات TradingView رایگان ایجاد می‌شود. و سیگنال‌های بلادرنگ را همگام‌سازی می‌کند. که مسبب اجرای خودکار دستورالعمل‌های معاملاتی از پیش مشخص در زمان‌های مناسب می‌باشد. اینگونه است که معاملات سیگنال به معامله گران کمک می کند تا استراتژی های معاملاتی سفارشی و انعطاف پذیر را درک کنند.

ابزار رایگان معاملات سیگنال در بینگ ایکس

ابزار تجارت سیگنال رایگان است و برای همه کاربران BingX برای تعداد نامحدودی باز است. برای معامله گران با تجربه در ترید کمی مناسب تر است. BingX از طریق نوآوری فنی با مشکلات مربوط به اجرا مقابله کرد تا کاربران بتوانند تراکنش های کمی را به روشی ساده تر و هوشمندتر انجام دهند.

علاوه بر تجارت سیگنال، BingX در آخرین به روز رسانی خود به پیشرفت های دیگری نیز دست یافت. اکنون شبکه معاملات آتی صرافی بینگ ایکس از پوزیش خرید، پوزیش فروش و پوزیش خنثی به ترتیب برای بازارهای صعودی، نزولی و نوسانی پشتیبانی می کند. معامله گران اجازه دارند. تا با استفاده از اهرم 20 برابری برای به حداکثر رساندن سود خود بدون توجه به نوسانات قیمت در بازارهای جهانی ارز دیجیتال مورد استفاده قرار بدهند. در همین حال، ویژگی جدید Trailing Stop/Profit که به تازگی راه اندازی شده‌است، تجربه تجارت بدون نگرانی را برای معامله گران فراهم می‌کند. هنگامی که قیمت بالا یا پایین می‌رود، ضرر/سود انتهایی را نیز به همراه خود می‌کشد. که از دردسر تغییرات مکرر قیمت مطابق با شرایط بازار برای کسب سود بیشتر جلوگیری می‌کند.

بینگ ایکس در پلتفرم معاملاتی MetaTrader 5

BingX
صرافی پیشرو BingX

در همین حال، BingX در اواخر دسامبر به پلتفرم معاملاتی MetaTrader 5 می پیوندد تا فرصت های بیشتر و خدمات بهتر را به معامله گران جهانی ارائه دهد. متاتریدر 5 که با نام MT5 نیز شناخته می شود، یک پلتفرم معاملاتی مبتنی بر وب است که ابزارهای تجزیه و تحلیل پیشرفته ای را برای معاملات کمی ارائه می دهد. ارتباط  BingX با MT5 و نوآوری های پیشرفته ارز دیجیتال در آینده دائمی انرژی می دهد. سفارشات در MT5 ثبت و در دفتر سفارش BingX به روز می شود. کاربران می‌توانند از طریق اتصال به روز شده بین BingX و MT5، تجربه معاملاتی امن و پایدار در ارزهای دیجیتال مانند BTC و ETH را با ابزارهای تجزیه و تحلیل پیشرفته تر و عملکردهای سفارشی شده داشته باشند.

الویسکو کارینگتون، مدیر روابط عمومی و ارتباطات BingX، گفت:

“دیدگاه BingX تبدیل شدن به دروازه ای برای میلیاردها کاربر رمزنگاری بعدی است. و ما به طور جدی آنچه را که قول داده ایم، انجام می دهیم.”

“BingX تصویر بزرگ را می بیند و متعهد به کمک به معامله گران حرفه ای و جدید از طریق نوآوری های فنی مستمر است. اوایل امسال ما بسیاری از محصولات کاربرپسند مانند کوپن های یارانه معاملاتی کپی و سرویس معاملاتی کپی Spot Grid را اختراع کرده ایم. از معامله‌گران بی‌تجربه محافظت کرده و به آنها کمک می‌کند. این بار روی طرف مقابل تمرکز می‌کنیم. ما به ساده‌سازی فرآیند معاملات ادامه می‌دهیم تا کاربران ما بتوانند از تاکتیک‌های معاملاتی جدید برای به حداکثر رساندن سود خود استفاده کنند. BingX نمی‌تواند منتظر باشد تا ویژگی‌ها و محصولات بیشتری را با MT5 عرضه کند. هم به نفع مشتریان ما است و هم تجربه تجارت در سال آینده را ارتقا می بخشد.”

درباره صرافی BingX

BingX یک صرافی ارز دیجیتال پیشرو با بیش از 5 میلیون کاربر است. خدمات معاملاتی نقطه ای، مشتقات، کپی و شبکه را به بیش از 100 کشور و منطقه در سراسر جهان ارائه می دهد. صرافی بینگ ایکس همچنان به ارتباط کاربران با معامله گران خبره و پلتفرم به روشی ایمن و نوآورانه ادامه می دهد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان