top banner adv

استراتژی هم‌بنیانگذار کوین گکو درباره توکن فورک اثبات کار اتریوم؛ چگونه آن را دریافت کنیم؟

استراتژی هم‌بنیانگذار کوین گکو درباره توکن فورک اثبات کار اتریوم؛ چگونه آن را دریافت کنیم؟
0
بازدید : 9555

بسیاری از اعضای جامعه بر این باور هستند که پس از انتقال شبکه اتریوم به اثبات سهام از طریق به روزرسانی مرج شاهد ایجاد فورک اثبات کار توسط ماینرهای این شبکه خواهیم بود تا آنها بتوانند همچنان به فعالیت های خود ادامه دهند. در حالی که بسیاری از کارشناسان با فورک اثبات کار اتریوم مخالف هستند و برخی نیز آن را محکوم به شکست می‌دانند، هم‌بنیانگذار کوین گکو گفته است راه هایی وجود دارد که هولدرهای اتریوم بتوانند از این رویداد احتمالی نفع ببرند.

بابی اونگ (Bobby Ong)، هم‌بنیانگذار وبسایت اطلاع رسانی درباره ارزهای دیجیتال کوین گکو به تازگی و در یک پست توییتری، ایده ها و استراتژی های خود در رابطه با مرج شبکه اتریوم را به اشتراک گذاشته است. بنابر صحبت های وی، هولدرهای اتریوم به زودی شاهد ایردراپ توکن های فورک احتمالی شبکه پس از مرج خواهند بود و وی ایده هایی دارد که هولدرها چگونه نهایت بهره را از این فرصت ببرند.

بیشتر بخوانید : فلوکی اینو به منظور بهبود پروتکل خود با چین لینک همکاری می‌کند

اونگ گفت که آسان ترین راه برای گرفتن توکن های اثبات کار اتریوم، هولدر کردن توکن اتریوم در صرافی هایی است که از فورک احتمالی این شبکه پس از مرج پشتیبانی می‌کنند. البته باید دقت داشت که نگه داری اتریوم در کیف پول های سخت افزاری نیز کاربران را برای دریافت توکن های فورک شده واجد شرایط می‌کند.

به منظور آنکه تعداد توکن های دریافتی کاربران به بیشترین حد خود برسد، اونگ به کاربران و تریدرها توصیه کرده که توکن های خود را از طریق پل ارتباطی به شبکه اصلی اتریوم برده، رپد اتریوم های خود را از این حالت خارج کرده و سپس نقدینگی اتریوم را از پروتکل های دیفای حذف کنند.

بیشتر بخوانید : محققان انگلیسی: بیت کوین با ابررایانه‌های کوانتومی هک می‌شود

مطلب مفید: حمله دیداس (DDoS) چیست؟

علیرغم این نکته ها، اونگ در ادامه صحبت های خود اشاره داشت، با وجود آنکه خود وی برای تمامی توکن های فورک شده اثبات کار اتریوم واجد شرایط است اما تمامی ایردراپ ها را دریافت نخواهد کرد چرا که معتقد است برخی از آنها کلاهبرداری هستند و تلاش از سمت هکرهایی هستند که قصد دارند امضاها و کلیدهای خصوصی کاربران را به سرقت ببرند. استراتژی وی در رابطه با این توکن ها نیز فروش لحظه ای آنها است. اونگ در این باره افزود:

بیشتر بخوانید : توسعه دهندگان ترا از طرحی 4 ساله برای احیا این اکوسیستم رونمایی کردند

بیشتر بخوانید : دوج کوین در مسیر پلتفرم X: نماد دوج کوین در حساب رسمی ایلان ماسک

«تقریبا تمامی توکن های فورک شده تا به امروز مرده‌اند و ایجاد شده‌اند تا برای مدتی ماینرها را در فعالیت نگه دارند. پس از بین رفتن انگیزه ماینینگ و نبود جامعه ای که قصد رشد و استفاده از شبکه و توکن را داشته باشد، به مرور شاهد از بین رفتن آن خواهیم بود. احتمالا این قضیه درباره فورک اثبات کار اتریوم نیز صادق باشد.»

در همین حین، بازار NFT اوپن سی اعلام کرده که از توکن های فورک احتمالی اثبات کار اتریوم پشتیبانی نخواههد کرد. این پلتفرم مشهور معاملات NFT به تازگی اعلام کرد که تنها از NFT هایی پشتیبانی می‌کند که در شبکه اثبات سهام و به روز شده اتریوم قرار دارند. جدا از اوپن سی، پروژه اوراکل چین لینگ نیز حمایت خود از اثبات سهام اتریوم را اعلام کرده و گفته که این پروژه به هیچ عنوان از فورک اثبات کار و احتمالی اتریوم پس از مرج پشتیبانی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید : حمله هکری به ریپل (XRP) و از دست رفتن 112 میلیون دلار

برای اطلاع از آحرین اخبار ارر دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x