top banner adv

پروتکل وام دهی آوی استیبل کوینی به نام GHO راه اندازی می‌کند

پروتکل وام دهی آوی استیبل کوینی به نام GHO راه اندازی می‌کند
0
بازدید : 9560

بخش قابل توجهی از اعضای دائو آوی (Aave) رای به ایجاد یک استیبل کوین جدید در شبکه داده‌اند. این طرح پیشنهادی که توسط شرکت های آوی در شبکه ثبت شد، شاهد حمایت 99.9 درصدی رای دهنده ها بود که با قرار دادن نیم میلیون توکن AAVE در شبکه رای به ساخت کوین GHO دادند، استیبل کوینی که پشتوانه آن دارایی های مختلف از جمله دیگر ارزهای دیجیتال است.

بیشتر بخوانید : فوری؛ به روزرسانی مرج با موفقیت در شبکه اتریوم انجام شد

آوی یک پروتکل غیرمتمرکز و غیرحضانتی در بازار است که به کاربران خود اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال را وام دهند یا وام بگیرند. در حالی که کاربران برای بازار کریپتو از طریق این پروتکل نقدینگی فراهم می‌کنند، می‌توانند درآمد غیرفعالی را نیز از طریق دارایی های دیجیتال وابسته به قراردادهای هوشمند بدست آورند. آوی منبع باز است و بر اساس داده های وبسایت رسمی خود حدود 9.8 میلیارد دلار نقدینگی دارد.

توییت آوی

کاربرانی که قصد مینت کردن GHO را دارند ابتدا باید ارزهای دیجیتال مورد تایید آوی را در پروتکل واریز کنند. افرادی که GHO را در برابر دیگر دارایی های کریپتویی وام می‌گیرند، همچنان توانایی کسب سود از طریق وثیقه ای که برای مینت استیبل کوین استفاده شده را دارند. این پروتکل وام دهی همچنین برای وام های گرفته شده با کوین GHO نرخ بهره تعیین می‌کند و این مبلغ درنهایت به دائو آوی می‌رسد.

نکته دیگر آن است که مقدار سرمایه واریزی کاربران برای مینت کردن GHO باید بیشتر از ارزش کوینی باشد که دریافت می‌کنند. در نتیجه ارزش وثیقه گذاشته بیشتر از ارزش وام دریافتی خواهد بود. هنگامی که کاربران بخشی از وام را پس دهند یا لیکوئید شوند، GHO وام داده شده از پروتکل سوزانده خواهد شد.

بیشتر بخوانید : به دنبال افزایش قیمت بیت کوین، میانگین دارایی ماینرها و سرمایه‌گذاران از ضرر خارج شد

مطلب مفید: سختی استخراج (Mining Difficulty) چیست ؟ هرآنچه که باید بدانید

بیشتر بخوانید : راه اندازی معاملات آپشن Coinbase Global در نزدک

در حالی که راه اندازی این استیبل کوین تایید شده است، اما معرفی GHO زمان خواهد برد چرا که از طریق نظرسنجی و طرح AIP مورد تایید قرار گرفته است. همچنین پس از ساخت این کوین، دائو آوی وظیفه توزیع و نظارت بر GHO را خواهد داشت. این رای گیری به مدت سه روز طول کشید و قیمت توکن آوی پس از تایید طرح با رشد خوبی همراه شد و به محدوده 108 دلاری رسید. در زمان نگارش این مطلب، قیمت کمی با اصلاح همراه شده و در محدوده 102 دلاری قرار دارد.

بیشتر بخوانید : هکر صرافی FTX بخشی از سرمایه مسروقه را به صرافی OKX انتقال داد

GHO نسبت به دلار آمریکا ساخته خواهد شد و با این ارز فیات نسبت 1 به 1 خواهد داشت. همچنین این ارز پشتوانه ای ترکیبی از ارزهای دیجیتالی خواهد داشت که کاربران همین حالا نیز می‌توانند آنها را در پلتفرم واریز کنند. بر اساس داده های وبسایت پروتکل، نرخ بهره این استیبل کوین نیز قرار است توسط دائو آوی مشخص شود.

بیشتر بخوانید : نوآوری بانک چین؛ آزمایش پرداخت آفلاین با یوان دیجیتال

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x