بازارساز رایگان رریبل برای NFT پالیگان راه‌ اندازی شد

خانهاخباربازارساز رایگان رریبل...

آنچه می‌خوانید...

پروتکل و بازار NFT رریبل (Rarible)، روز 18 ژانویه از راه‌اندازی ابزار سازنده بازار سفارشی برای مجموعه NFTهای مبتنی بر پالیگان خبر داد. بدین ترتیب تمامی مجموعه‌های مبتنی بر این شبکه می‌توانند از سرویس اشاره شده استفاده کنند تا به‌صورت رایگان بازار سفارشی خود را طراحی و با جامعه مدنظر ارتباط برقرار کنند.

به نقل از کریپتونیوز و الکسی فالین، مدیرعامل رریبل، بازارهای جامعه به درگاهی برای کاربران جدید تبدیل خواهند شد تا شاهد حضور آنها در حوزه NFTها باشیم. این بازارهای جدید تجربه خریدوفروش را برای کاربران جدید بسیار آسان می‌کنند.

- Advertisement -

سرویس سازنده بازار رریبل برای NFT های پالیگان

گفتنی است که این بازار محبوب در حال حاضر سرویس مشابهی را برای شبکه اتریوم عرضه کرده و مجموعه‌هایی مانند اسمیرکس، رالی و Not Your Bro از آن استفاده می‌کنند. اکنون و با ورود به شبکه پالیگان، به نظر اولین شریک آن در ساخت بازار سفارشی خود مجموعه پالیگان پانکس باشد.

توییت knavish minions

فالین درباره این سرویس توضیح داد:

«ما بازارهای مبتنی بر جامعه را آینده خریدوفروش NFT ها می‌بینیم و معتقدیم که هر پروژه‌ای باید بازار خود را داشته باشد. درنتیجه این ابزار برای چنین هدفی الزامی هستند. مشاهده کرده‌ایم که بازار NFT پالیگان توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. زمانی که بحث انتخاب شبکه جدیدی برای سازنده بازار داشتیم، پالیگان واضح‌ترین انتخاب بود.»

باید اشاره داشت که پالیگان در چند وقت اخیر با رشد خوبی همراه بوده و به شبکه انتخابی برندها و پروژه‌های متعددی در وب 3 تبدیل شده است. این بلاک چین با رشد خود ثابت کرده است که پتانسیل و توانایی پذیرش گسترده را دارد. بدون نیاز به دانش کد نویسی و با کارمزد اضافی صفر، سازنده بازار NFT رریبل برای کاربران قابلیت‌هایی مانند مینت توکن بر بستر پالیگان و ایجاد ویترین‌های شخصی‌سازی‌شده را فراهم می‌کند.

مطلب مفید: تحلیل تاثیر اقتصاد کلان بر ارز دیجیتال در سال 2023

علاوه بر موارد اشاره شده، این ابزار جدید به مشتریان اجازه می‌دهد تا به مجموعه‌های دیگر در بازارهای ثانویه نیز دسترسی داشته باشند. گفتنی است که سازنده بازار NFT برای مجموعه‌های اتریوم ERC-1155 و ERC-721 خواهد بود تا به سازندگان اجازه دهد که از شبکه‌های مختلف استفاده کنند.

برخلاف روند فعلی سایر بازارهای NFT که به کاربران امکان عدم پرداخت حق امتیاز را می‌دهند، بازارهای اجتماعی مبتنی بر رریبل برای تمام تراکنش‌هایی که در UI آن‌ها انجام می‌شود، هزینه حق امتیازی نیاز دارند.

برای پروژه‌هایی که نیازمند قابلت های ویژه یا سفارشی‌سازی خاصی نیز هستند، این بازار NFT قابلیت دیگری تحت عنوان دستکش سفید را ارائه می‌دهد. سرویس رریبل به این پروژه‌ها اجازه می‌دهد تا مستقیماً با تیم پلتفرم در ارتباط باشند تا بتوانند بازار سفارشی مبتنی بر نیاز خود را داشته باشند.

فالین درباره این قابلیت اشاره داشت:

«زمانی که پروژه‌ها تصمیم به همکاری با ما از طریق سرویس دستکش سفید می‌گیرند، به‌طور مستقیم با تیم رریبل در ارتباط خواهند بود. آن‌ها به ما می‌گویند که دقیقاً به دنبال چه چیزی هستند و تیم ما بازار سفارشی مبتنی بر نیاز جامعه هدف را برای آنها طراحی می‌کند.»

از مجموعه NFTهایی که سرویس دستکش سفید رریبل را برای همکاری انتخاب کرده‌اند می‌توان به کریپتوپانکس v1، پیکسل والت، روبوتوس و … اشاره داشت. درحالی‌که هنوز مشخص نیست بازارهای NFTها و ارزهای دیجیتال چگونه شکوفا خواهند شد، فالین معتقد است که در سال‌های آتی شاهد ورود پروژه‌ها و برندهای بیشتری به بازارهای NFTها خواهیم بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان