علیرغم سقوط قیمت‌ها، تعداد آدرس های منحصر به فرد شبکه پالیگان 12 درصد افزایش یافته است

خانهاخبارعلیرغم سقوط قیمت‌ها،...

آنچه می‌خوانید...

شبکه پالیگان، در زمان سقوط بازار و کاهش ارزش دارایی های دیجیتال قدرت و ثبات خوبی از خود نشان داده است. بر اساس گزارش سه ماهه دوم سال این شبکه، پلتفرم مقیاس پذیری اتریوم شاهد رشد پیوسته تعداد آدرس های فعال شبکه و حجم تراکنش های خودعلیرغم سقوط و فشار فروش در بازار بوده است.

رشد آرام و پیوسته پالیگان در زمستان ارزهای دیجیتال

شبکه اتریوم معمولا به دلیل کارمزدهای بالا و ناشی از ترافیک در شبکه مورد انتقاد قرار می‌گیرد. به همین ترتیب، پالیگان راهکار لایه دو و زنجیره جانبی است که به عنوان جایگزین و راه حل این موضوع ایفای نقش می‌کند. بر اساس گزارش شبکه، میانگین هزینه های پالیگان در سه ماه دوم سال نسبت به فصل اول سقوطی 49 درصدی داشته و به محدوده 0.018 دلاری رسیده است.

در همین حین، تعداد آدرس های منحصر به فرد شبکه با رشد 12 درصدی خود نسبت به سه ماه ابتدایی سال 2022، به 5.34 میلیون رسیده است. علاوه بر آن تعداد تراکنش های پالیگان نیز در مدت مشابه با رشد 4 درصدی همراه بوده و به 284 میلیون دلار رسیده است.

یکی از شاخص های کلیدی ک با آن پروتکل های بلاک چینی شبکه اتریوم را به چالش می‌کشند یا از آن تمجید می‌کنند، تعداد توسعه دهندگان فعال در اکوسیستم این شبکه است. بر اساس گزارش مذکور، تعداد توسعه دهندگان شبکه پالیگان در سه ماه اخیر بسیار تاثیر گذار بوده و حدود 90 هزار توسعه دهنده تنها قرارداد اول خود را منتشر در شبکه منتشر کرده‌اند.

توییت پالیگان

مطلب مفید: آموزش استخراج بیت کوین (Bitcoin Mining)

دیفای و NFT ها

بازتاب رشد پالیگان را می‌توان به وضوح در پروتکل های دیفای آن دید که در تلاش هستند تا به دلیل کارمزدهای بالای اتریوم، کاربران را جذب کنند.در نتیجه آن، ایجاد کنندگان پل های ارتباطی و صرافی های غیرمتمرکز از مهاجرت به این شبکه منافع زیادی کسب کرده‌اند. برای مثال، بانجی (Bungee)، یک پل ارتباطی میان توکن های ERC-20 در اتریوم و پالیگان به تازگی تبدیل به پنجمین پروتکل بزرگ در شبکه شده است و حجم معاملات آن رشدی 972 درصدی را ثبت کرده است.

در رابطه با رشد در زمینه NFT ها نیز، تعداد کیف پول های مبتنی بر پالیگان در بازار اوپن سی رشدی 47 درصدی داشته و در سه ماه اخیر به 1.5 میلیون رسیده است. در همین زمان، NFT های تازه مینت شده در شبکه نیز رشدی 50 درصدی را تجربه کرده است. گفتنی است که در میان تمام پروژه ها و بازی های NFT در این شبکه، بازی آواگوچی (Aavegotchi) بیشترین رشد را در زمینه تعداد کاربر داشته و شاهد هشت برابر شدن تعداد بازیکنان خود بوده است.

پالیگان به منظور کامل کردن رویای وب 3 خود به تازگی ماشین مجازی اتریوم دانش صفر راه اندازی کرده است. این راهکار جدید با قراردادهای هوشمند، ابزار توسعه دهندگان و کیف پول ها سازگاری دارد و نیازی به تغییر یا دوباره نوشتن کدها ندارد. به وسیله این قابلیت مقیاس پذیری و امنیت شبکه افزایش و هزینه تراکنش ها کاهش خواهد یافت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان