توکن سوزی ۵۰۰ میلیارد واحدی BONK؛ قیمت ۱۰۷٪ افزایش یافت

خانهاخبارتوکن سوزی ۵۰۰...

آنچه می‌خوانید...

بانک کوین (BONK)، توکن جدیدی در شبکه سولانا است که به‌عنوان اولین میم کوین و ارز سگی شکل این شبکه نیز به شمار می‌رود. باید اشاره داشت که قیمت این ارز در حال حاضر رشد بسیار خوبی را تجربه کرده و به نظر می‌رسد یکی از دلایل افزایش 107 درصدی قیمت آن در روز گذشته، سوزاندن 500 میلیارد توکن بانک کوین توسط تیم توسعه بوده باشد.

به نقل از یوتودی، سولانا در پی سقوط FTX و تاثیرات آن بر توکن بومی خود و زیان کاربران، تصمیم به راه اندازی این ارز برای انرژی بخشیدن و روحیه دادن به اعضای جامعه خود گرفت.

این توکن سوزی یکی از قابل‌توجه‌ترین رویدادهای سوزاندن توکن‌ها در حوزه کریپتو بوده است. در حالی که از آغاز 2023، تقریباً بیشتر ارزهای دیجیتال روند مثبتی را طی کرده‌اند اما بسیاری از آنها در ثبت رشد دو رقمی نیز ناکام بوده‌اند. در همین حین، عملکرد توکن BONK بسیار عجیب و خارق‌العاده بوده و همان‌طور که اشاره شد در زمان نگارش این مطلب با رشد 107 درصدی در محدوده 0.000001932 دلاری قرار گرفته است.

نکته‌ای که توجه بسیاری از اعضای جامعه کریپتو و شبکه سولانا را جلب کرده است، عملکرد این آلت کوین از زمان رسیدن به کف قیمتی 0.000000086142 است. بانک کوین پس از ثبت این کف قیمتی در 5 روز گذشته با افزایش قیمت فوق‌العاده 2080 درصدی همراه بوده است.

مطلب مفید: معرفی کامل بهترین روش‌های استیکینگ اتریوم

علیرغم این حرکت صعودی، با در نظر گرفتن شرایط کلی بازار، احتمال ادامه یافتن روند صعودی این ارز بسیار کم است. سرمایه‌گذاران مدت زیادی است که چنین سودهایی ندیده‌اند و با توجه به شرایط بازار احتمال دریافت سود خود در سطوح فعلی از سمت آنها وجود دارد.

آیا توکن BONK قاتل جدید دوج کوین است؟

با توجه به قیمت بانک کوین و هیجانات پیرامون آن، شکی نیست که این ارز میم کوین جدید حاضر در بازار است و احتمال دارد مانند شیبا، خود را قاتل جدید دوج کوین معرفی کند. در طول زمان، شیبا و دوج بیشتر به دلیل طرح‌های پامپ و دامپ توسط سرمایه‌گذاران شناخته می‌شوند و احتمال دارد بانک کوین نیز ارز بعدی در این لیست باشد.

با وجود لیست شدن این ارز در صرافی هوبی و MEXC، صرافی‌های رمز ارزی نسبت به میم کوین‌ها کاملاً محتاط شده‌اند و مدرک این موضوع را نیز می‌توان در حذف یکی از جفت ارزهای شیبا اینو در بایننس مشاهده کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان