رشد قیمت توکن‌های اکوسیستم پولکادات؛ علت رشد چه بود؟

خانهاخباررشد قیمت توکن‌های...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: قیمت ارزهای دیجیتال چندین هفته است که با ثبت کف های پایین تر همراه بوده و هنوز مشخص نیست چه عاملی نیاز است تا شاهد بازگشت روندها باشیم. با این وجود، رمز ارزهای اکوسیستم پولکادات از روز 24 مه تاکنون روندی صعودی را آغاز کرده‌ و با رشد 10 تا 25 درصدی همراه شدند تا شاهد خروج بخشی از بازار از روند نزولی باشیم. در ادامه به پروتکل های اکوسیستم پولکادات می‌پردازیم که با افزایش قیمت توکن های بومی خود همراه بودند.

صندوق سرمایه 250 میلیون دلاری آکالا برای استیبل کوین aUSD

آکالا را می‌توان پیشروترین پلتفرم دیفای در شبکه پولکادات دانست و مهم ترین دلیل آن نیز راه اندازی استیبل کوین aUSD توسط این پلتفرم است. پس از سقوط استیبل کوین ترا، سرمایه گذاران همواره به دنبال یافتن جایگزینی مناسب برای آن هستند. در 23 مارس، توکن ACA پس از آنکه شبکه آکالا صندوق سرمایه 250 میلیون دلاری خود را برای این استیبل کوین راه اندازی کرد با رالی صعودی همراه شد. هدف از این صندوق پشتیبانی و حمایت از موارد کاربردی استیبل کوین در پولکادات و پاراچین های آن است.

- Advertisement -
توییت آکالا

علاوه بر آن، پلتفرم آکالا اعلام کرد که 1 میلیون توکن ACA را به عنوان پاداش برای تامین کنندگان نقدینگی جفت ارزهای LCDOT/DOT، LCDOT/aUSD، ACA/aUSD و aUSD/LDOT درنظر گرفته است. در پی اعلام خبر صندوق سرمایه این استیبل کوین، قیمت ACA با ردی 31 درصدی همراه شد و به اوج روزانه 0478 دلار نیز رسید.

رشد توکن استار در پی همکاری با مایکروسافت

شبکه استار یک مرکز قراردادهای هوشمند برای جامعه پولکادات است که از اتریوم، وب اسمبلی و دیگر راهکارهای لایه 2 پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که زنجیره relay پولکادات پشتیبانی از ماشین مجازی اتریوم را ارائه نمی‌کند، استار ایجاد شد تا تبدیل به پلتفرم قرارداد هوشمند چند زنجیره ای شود که از بلاک چین ها و ماشین های مجازی پشتیبانی می‌کند.

روز 24 مه، اعلام شد که استرید دائو، پروتکلی مبتنی بر استار که وظیفه مینت کردن وثیقه ساتیبل کوین BAI را دارد، قرارداد همکاری با مایکروسافت امضا کرده تا به بخش استارتاپ های این شرکت اضافه شود و بدین ترتیب موانع سنتی برای ایجاد شرکتی فعال در حوزه تکنولوژی روز را از بین ببرد.

توییت استرید دائو

در صورت موفقیت، این همکاری می‌تواند باعث رشد سریع و نفوذ استرید دائو در بازار شود. علاوه بر آن، این همکاری مزایایی به ارزش 350 هزار دلار برای تیم های مایکروسافت و … خواهد داشت. در پی اعلام این همکاری، قیمت توکن ASTR با رشدی 61 درصدی همراه شد و به اوج 0.0888 دلاری رسید.

مطلب مفید: تحلیل فاندامنتال (fundamental analysis) در کریپتو چیست؟

یونی سواپ v3 در مون بیم

مون بیم یکی از پاراچین های قرارداد هوشمند و سازگار با اتریوم در شبکه پولکادات است که استفاده از ابزار توسعه اتریوم را تسهیل می‌کند تا شاهد ایجاد پروزه های قدرتمندی در اکوسیستم باشیم. سازگاری با اتریوم یک قابلیت مهم محسوب می‌شود چرا که در حال حاضر اکثر برنامه های غیرمتمرکز با این شبکه کار می‌کنند.

یکی از مزایای سازگاری با ماشین مجازی اتریوم برای مون بیم در روز 24 مه رخ داد که شاهد خبر تایید طرح پیشنهادی اضافه شدن یونی سواپ به این شبکه بودیم.  بدین ترتیب، برترین صرافی غیرمتمرکز موجود در فضای کریپتو به زودی برای کاربران مون بیم و پولکادات در دسترس خواهد بود.

یونی سواپ در مون بیم و پولکادات

در پی اعلام این خبر، توکن بومی شبکه GLMR با رشدی 29 درصدی همراه شد و به قیمت 1.48 دلاری رسید. علاوه بر آن حجم معاملاتی این توکن نیز رشدی 106 درصدی را تجربه کرد و به 75.3 میلیون دلار رسید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان