رشد 12 درصدی اتریوم کلاسیک پیش از مرج؛ آیا ماینرهای اتریوم مقصد خود را انتخاب کرده‌اند؟

خانهاخباررشد 12 درصدی...

آنچه می‌خوانید...

قیمت اتریوم کلاسیک (ETC) روز گذشته و در پی اخبار بسیار مثبتی مبنی بر پذیرش آن در میان ماینرهای حوزه ارزهای دیجیتال با رشد بسیار خوبی همراه شد. اتریوم کلاسیک یکی از ارزهایی است که با نزدیک شدن به مرج اتریوم حامیان بیشتری میان ماینرها پیدا کرده و با توجه به مخالفت های زیادی که اثبات کار اتریوم با آن مواجه است، بسیاری از ماینرها این شبکه را جایگزین اصلی و مناسبی برای دوران پس از مرج می‌دانند.

نمودار روزانه این ارز نشان از جهش 14.5 درصدی قیمت و رسیدن آن به 37.25 دلار دارد. این حرکت صعودی چند روز پس از آن رخ داده که استخر ماینینگ BTC.com یک استخر ویژه ETC را با کارمزد صفر استخراج به مدت سه ماه راه اندازی کرد.

نمودار روزانه قیمت اتریوم کلاسیک
نمودار روزانه قیمت اتریوم کلاسیک

این اعلامیه مبنی بر استخر ویژه اتریوم کلاسیک پس از آن منتشر شد که بنیاد اتریوم اعلام کرد به روزرسانی مرج و انتقال شبکه اتریوم به اثبات سهام احتمالا در تاریخ 19 سپتامبر و یا چند روز قبل از آن صورت خواهد گرفت. باید توجه داشت که انتقال به اثبات سهام ماینرهای اثبات کار را از دور خارج خواهد کرد. از سویی دیگر اما اتریوم کلاسیک، نسخه اصلی اتریوم که همچنان از مکانیسم اثبات کار بهره می‌برد، می‌تواند جایگزین خوبی برای ماینرها پس از مرج باشد.

این شبکه در حال جذب ماینرها در سطح گسترده است و این موضوع را می‌توان از هش ریت شبکه که به تازگی به اوج 41.8 تراهش در ثانیه رسیده نیز متوجه شد. هش ریت قدرت محاسباتی کل است که برای استخراج و پردازش تراکنش ها در یک بلاک چین اثبات کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مهاجرت اتریوم به مکانیسمی با مصرف انرژی بهینه تر باعث شده تا در ماه های اخیر شاهد رالی صعودی بسیار خوب 200 درصدی در قیمت ETC باشیم.

هش ریت اتریوم کلاسیک
هش ریت اتریوم کلاسیک

مطلب مفید: به بازی والهالا فلوکی اینو (Valhalla) خوش آمدید!

احتمال رشد 60 درصدی قیمت اتریوم کلاسیک

از دیدگاه تکنیکالی، قیمت اتریوم کلاسیک در شرایطی قرار گرفته که می‌تواند عملکرد خوب خود را ادامه داده و ماه سپتامبر را با رشد 60 درصدی به پایان برساند. در حقیقت در نمودار این ارز شاهد تشکیل الگوی پرچم صعودی در هفته های اخیر هستیم.

این الگو زمانی تشکیل می‌شود که قیمت در یک فاز تثبیتی پس از یک حرکت صعودی قدرتمند قرار گرفته است. پس از آن، قیمت در جهت روند قبلی، فاز تثبیتی را می‌شکند و به حرکت خود ادامه می‌دهد. به همین دلیل الگوی پرچم یک الگوی ادامه دهنده تلقی می‌شود.

روز گذشته قیمت اتریوم کلاسیک حط روند بالایی الگوی پرچم را آزمایش کرد تا شاید بتواند با خروج از آن به سمت هدف قیمتی الگو حرکت کند. اگر قیمت موفق به انجام این حرکت شود، احتمال رشد قیمت به اندازه پایه پرچم یا به عبارتی روند صعودی قبل از تشکیل فاز تثبیتی دور از ذهن نخواهد بود.

نمودار ETC
نمودار ETC

به عبارتی دیگر، در صورتی که قیمت اتریوم کلاسیک به سمت هدف قیمتی الگوی پرچم صعودی حرکت کند، شاهد رسیدن آن به محدوده 58.5 دلاری و افزایش 60 درصدی آن خواهیم بود. با این حال باید دقت داشت که حرکت به سمت خط روند پایینی الگو و یا شکست آن می‌تواند دیدگاه صعودی را بی اعتبار کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان