واکنش قیمت شیبا اینو به کپی بودن شناسه زنجیره شیباریوم

خانهاخبارواکنش قیمت شیبا...

آنچه می‌خوانید...

شبکه لایه 2 آزمایشی شیباریوم با نام پاپی نت اخیراً سر و صدای زیادی ایجاد کرد و باعث نگرانی در میان اعضای جامعه شیبا اینو، یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌های محبوب بازار شد. برخی از کاربران اشاره داشتند که شناسه زنجیره پاپی نت کپی‌برداری از یک شبکه بلاک چینی دیگر بوده و این موضوع باعث شد تا شاهد افت قیمت شیبا اینو و توکن بون باشیم.

به نقل از ambcrypto، پس از شفاف‌سازی توسط تیم توسعه این راهکار لایه 2، شیبا موفق شده است کمی از روند اصلاحی خود را جبران کند. در روزهای گذشته صحبت‌هایی مطرح شد که شناسه زنجیره پاپی نت هیچ ارتباطی با پروژه ندارد و با توجه به عدم اقدامات لازم از سمت توسعه‌دهندگان، قیمت شیبا و بون بهای اصلی را پرداخت کردند.

پس از آن، یکی از توسعه‌دهندگان شبکه سریعاً دست به کار شد و درباره شناسه زنجیره و همچنین ترس و اضطراب ایجاد شده شفاف‌سازی کرد. کال دایریا (Kaak Dhairya)، در یک پست توییتری گفت که زنجیره‌های انتخاب شده برای راه‌اندازی شبکه آلفا کاملاً به صورت تصادفی انتخاب شده است.

وی افزود که زنجیره‌ها پیش از استقرار نهایی بازبینی نشدند اما هیچ کدام نیز برای پروژه‌ها ثبت نشده‌اند. وی در پایان اعلام کرد که برای نسخه جدید شبکه بتا از شناسه زنجیره جدیدی استفاده خواهد کرد.

وضعیت شیبا اینو و آدرس‌های فعال شبکه

اسکن شبکه لایه 2 آزمایشی شیباریوم نشان می‌دهد که فعالیت پاپی نت افزایش قابل‌توجهی داشته است و میانگین زمان تولید بلاک در شبکه نیز به 5 ثانیه رسیده است. همچنین بنا بر داده‌ها، این شبکه تاکنون بیش از 2500 تراکنش را تکمیل کرده است و بیش از 2500 کیف پول نیز در آن ثبت‌شده است.

مطلب مفید: فالینگ نایف (Falling Knife) یا چاقوی در حال سقوط در معاملات چیست؟

باید اشاره داشت که در حال حاضر حدود 31 هزار آدرس فعال شیبا اینو وجود دارد که نشان می‌دهد این ارز دیجیتال موفق شده موفقیت‌های قبلی خود ا حفظ کند.

بازگشت قیمت SHIB و BONE

نمودار روزانه شیبا اینو نشان می‌دهد که به دلیل ترس و اضطراب ایجاد شده پیرامون این ارز در روزهای اخیر، قیمت آن در روز 15 مارس سقوط 7.4 درصدی را تجربه کرد. با این وجود، در یکی دو روز گذشته، قیمت اینمیم کوین محبوب با عملکرد قابل‌توجه خود موفق شده رشد 6 درصدی را ثبت کند که نشان‌دهنده عبور جامعه از موارد پیش آمده است.

نمودار شیبا اینو

در مقابل شیبا، توکن بون هنوز موفق نشده روند نزولی پیش آمده به دلیل ترس و اضطراب جامعه را جبران کند و دو روز گذشته را در یک روند نزولی سپری کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان