جهش 25 درصدی قیمت شیبا اینو؛ هدف بعدی این میم کوین چه قیمتی است؟

خانهاخبارجهش 25 درصدی...

آنچه می‌خوانید...

در حالی که بسیاری از ارزهای دیجیتال در سه ماه گذشته با رشدهای قیمتی بسیار خوبی همراه شدند، قیمت شیبا اینو در عبور از ناحیه عرضه 0.0000132 دلاری با مشکل رو به رو بود. با این وجود فاز تثبیتی شیبا در زیر این ناحیه مقاومتی باعث شد تا شاهد تشکیل الگوی سر و شانه برعکس در نمودار این میم کوین باشیم.

نمودار شیبا
نمودار شیبا

پس از آنکه قیمت شیبا اینو با حمایت شدن در سطح 0.00001 دلاری الگو را کامل کرد، شاهد حرکت قیمت به سمت خط گردن این الگو در محدوده مقاومتی 0.0000132 دلاری بودیم. با این حال و علیرغم حرکت خوب به سمت این مقاومت، شیبا برای مدت یک ماه موفق به عبور از این سطح نشد که نشان دهنده دفاع سنگین فروشندگان بود.

- Advertisement -

اوایل صبح امروز اما قیمت شیبا اینو با یک جهش فوق العاده و 20 درصدی همراه شد که به نظر می‌رسد پاسخی به پست توییتری حساب کاربری shib_superstore باشد. این حساب کاربری در پستی گفت :

میزان توکن سوزی شیبا در ماه جاری از ماه ژوئیه بیشتر خواهد بود.

توکن سوزی شیبا

در پی این توییت و جهش 20 درصدی قیمت، شیبا اینو موفق شد خط گردن الگو و مقاومت سنگین خود را بشکند و بدین ترتیب ممکن است خریداران روند فعلی را ادامه دهند و شاهد بازگشت قیمتی بیشتری برای این میم کوین محبوب باشیم. با این حال باید دقت داشت که حرکت صعودی شیبا باعث شد تا این ارز به محدوده مقاومتی 0.000016 دلاری و میانگین متحرک 200 روزه برسد.

در حال حاضر قیمت شیبا اینو در محدوده 0.0000162 دلاری در حال معامله است و شکل نمودار نشان از اصلاح و بازگشت قیمت به سمت سطوح پایین دارد که می‌تواند نتیجه سیو سود تریدرها نیز باشد. با این حال اگر این حرکت نزولی از قدرت زیادی برخوردار باشد ممکن است دوباره شاهد ورود قیمت به محدوده مقاومتی 0.0000132 دلاری باشیم.

مطلب مفید: کپی تریدینگ (Copy Trading) چیست ؟ آیا ریسک زیادی دارد ؟

این حرکت اصلاحی می‌تواند باعث ورود خریداران بیشتری در ناحیه آزمایش مجدد سطح مقاومتی مذکور شود و اگر جو صعودی از قدرت خوبی برخوردار باشد می‌توان انتظار رالی صعودی 45 درصدی و حرکت به سمت سطح روانی 0.000019 دلاری را از شیبا ایتو داشت. از سویی دیگر، شکست خریداران در حفظ 0.0000132 دلار و تبدیل آن به حمایت، باعث بی اعتبار شدن دیدگاه صعودی می‌شود.

الگوی فنجان و دسته در نمودار قیمت شیبا

یکی دیگر از دلایلی که می‌توان برای رشد قیمتی شیبا اینو به آن اشاره کرد، تشکیل یک الگوی فنجان و دسته است که به نظر الگوی سر و شانه معکوس نیز درون آن قرار گرفته است. هدف این الگو معمولا از اندازه گیری فاصله میان پایین ترین نقطه الگو تا خط مقاومتی بدست می‌آید که بدین ترتیب شیبا اینو می‌تواند تا ماه سپتامبر یک رالی صعودی 50 درصدی و حرکت به سمت 0.0000225 دلاری را تجربه کند.

الگوی فنجان و دسته
الگوی فنجان و دسته

گفتنی است که به جز افزایش توکن سوزی که در بالا نیز به آن اشاره شد، نشانه بنیادی دیگری برای چنین رالی صعود در شیبا اینو وجود ندارد. با این وجود نرخ موفقیت الگوی فنجان و دسته بر اساس داده ها 61 % است و چنین موضوعی بسیاری از سرمایه گذاران را امیدوار کرده است.

از سویی دیگر اگر شاهد حرکت صعودی قیمت شیبا اینو اما واکنش منفی به میانگین متحرک آبی رنگ در محدوده 0.000017 دلاری باشیم، قیمت احتمالا با روند اصلاحی همراه خواهد شد و به محدوده 0.000013 دلاری خواهد رسید. علاوه بر آن، با قرار داشتن RSI در محدوده 70 و اشباع خرید ممکن است الگوی فنجان و دسته شکست بخورد و دیدگاه صعودی بی اعتبار شود.

نمودار روزانه شیبا
نمودار روزانه شیبا

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان