افزایش قیمت شیبا در چند روز اخیر؛ آیا روند نزولی به پایان رسیده است؟

خانهاخبارافزایش قیمت شیبا...

آنچه می‌خوانید...

میم کوین های محبوب بازار یعنی شیبا اینو و دوج کوین در زمان سقوط بازار یکی از بدترین عملکردها را به نمایش گذاشتند و بیش از دیگر آلت کوین ها با ریزش همراه شدند. با این حال قیمت شیبا در روزهای اخیر با رشد نسبتا خوبی همراه بوده و پس از روند نزولی بلند مدت خود در حال صادر  کردن سیگنال های متفاوتی است.

برخلاف دوج کوین، جامعه کریپتو در رابطه با آینده قیمتی شیبا اینو خوش بین است. شیبا یک میم کوین مشهور سگی شکل همانند دوج است و البته رقیب این ارز محسوب می‌شود. در حالی که شیبا نیز یک ارز دیجیتال با عملکرد بالا در فضای کریپتو محسوب می‌شود اما همانند دیگر ارزها سقوط سنگینی را در چند ماه اخیر تجربه کرده است.

- Advertisement -

قیمت شیبا در ماه اکتبر 2021، و در زمان ریزش خود موفق شد که با بازگشت و صعود 100 درصدی همراه شود و به اوج قیمتی 0.00008616 دلاری برسد. شیبا بر بستر اتریوم ساخته شده و مانند دوج کوین بلاک چین اختصاصی خود را ندارد. این ارز از طریق جوک های اینترنتی به خصوص در فضای توییتر دیده شد و پس از آن هر روز به محبوبیتش اضافه شد. در ابتدا شیبا از موفقیت های دوج بهره می‌برد و افراد زیادی برای سود بردن از بازار صعودی در آن سرمایه گذاری می‌کردند.

پیش بینی رشد 101 درصدی برای قیمت شیبا

اعضای جامعه کوین مارکت کپ پیش بینی کرده‌ بودند که قیمت شیبا ماه جولای را در محدوده 0.00002065 دلاری به پایان خواهد رساند. کاربران این پلتفرم برای آینده این ارز نیز پیش بینی رشد 101 درصدی یا افزایش 0.00001039 دلاری را مد نظر دارند. گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب، اعضای کوین مارکت کپ قیمت این میم کوین را در ماه اوت 0.00001761 دلار پیش بینی کرده‌اند.

از ماه ژانویه و آغاز سال میلادی، قیمت شیبا همواره در یک مسیر نزولی قرار داشت اما خبر خوب برای سرمایه گذاران و علاقه مند به این ارز روند صعودی و رشد قیمتی خوب این ارز در چند روز اخیر است. در ژانویه قیمت شیبا در محدوده 0.000034 دلاری قرار داشت و پس از ریزش 60.8 درصدی به محدوده 0.00001026 دلاری رسیده است. همچنین بنابر داده های کوین مارکت کپ، ارزش بازاری این میم کوین 5.62 میلیارد دلار است.

مطلب مفید: سختی استخراج (Mining Difficulty) چیست ؟ هرآنچه که باید بدانید

درست است که بازار کریپتو روندی نزولی را طی کرده اما شیبا اینو از سقوط سنگین تری رنج برده است. بیشتر ارزهای دیجیتال در این بازه زمانی حدود 75 % از ارزش خود را از دست دادند و این در حالی است که شیبا اینو سقوطی 90 درصدی را تجربه کرده است.

عملکرد بهتر از دوج کوین و شکست خط روند نزولی

باید به این موضوع نیز دقت داشت که در زمان روند صعودی خود در ماه اکتبر، شیبا توانست از آلت کوین های زیادی  مانند دوج عملکرد بهتری را به نمایش بگذارد و حتی جای این ارز را نیز در میان 10 ارز برتر بازار بگیرد. علاوه بر آن، شیبا اکنون یک جامعه وفادار و قدرتمند دارد که هر روزه سرمایه گذاران بیشتری را به این پروژه جذب می‌کنند.

روند نزولی قیمت شیبا در ماه نوامبر سال گذشته باعث سقوط شدید قیمت به کف 0.0000077 دلاری شد. با این حال در چند روز گذشته قیمت این دارایی با رشد خوبی همراه شده و حتی موفق شد از خط روند نزولی خود نیز عبور کند تا نشانه هایی از تغییر روند را شاهد باشیم. علاوه بر آن، اندیکاتورهای تکنیکالی شیبا نشانه هایی از یک روند صعودی برای این ارز دارند. اگر شیبا با موفقیت از 0.000013 دلار عبور کند، هدف بعدی این میم کوین محدوده 0.000020 دلاری خواهد بود.

نمودار شیبا اینو
نمودار روزانه شیبا اینو

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان