رشد ۲۰ درصدی قیمت لونا کلاسیک (LUNC)؛ علت چه بود؟

خانهاخباررشد ۲۰ درصدی...

آنچه می‌خوانید...

قیمت لونا کلاسیک، توکن بومی شبکه ترا کلاسیک، زنجیره اصلی که پس از سقوط ترا با فورک همراه شد و تغییر نام پیدا کرد، در روزهای اخیر با فشار خرید خوبی همراه بوده و ارزش آن در حال افزایش است. نکته قابل توجه آن است که علاقه سرمایه گذاران به این توکن بر خلاف وضعیت نوسانی و تثبیت شده در بازار است.

در کل باید گفت که قیمت لونا کلاسیک در شبانه روز گذشته رشد 21 درصدی داشته و اکنون در محدوده 0.00012 دلاری معامله می‌شود. این در حالی است که شب گذشته قیمت این ارز برای مدتی به اوج 0.00013 دلاری نیز رسید اما در حفظ این سطح ناموفق بود.

- Advertisement -
نمودار لونا کلاسیک
نمودار لونا کلاسیک

به نظر می‌رسد مهم ترین دلیل افزایش قیمت لونا کلاسیک، ورود سرمایه به این ارز بوده که بر اساس داده های کوین مارکت کپ، در شبانه روز گذشته حدود 137 میلیون دلار سرمایه وارد لونا کلاسیک شده است.

نمودار ارزش بازار لونا
نمودار ارزش بازار لونا

سرعت توکن سوزی لونا کلاسیک افزایش می‌یابد

با وجود آن که این ارز پس از سقوط فاجعه آمیز شبکه ترا در آمادگی کامل برای نابود شدن به سر می‌برد، اعضای جامعه فعالیت خود را پیرامون این ارز و علیرغم برچسب کلاهبرداری بودن این توکن افزایش دادند و از آن حمایت کردند. برخی از این حمایت ها را می‌توان در تلاش اعضای جامعه برای کاهش موجودی لونا کلاسیک دید.

برای مثال، رالی صعودی اخیر که به آن اشاره کردیم، همزمان با اوج جدیدی در توکن سوزی لونا کلاسیک رخ داد. بنابر داده ها، تاکنون حدود 3080 میلیارد توکن سوزانده شده است. حجم معاملاتی در شبانه روز اخیر 157 میلیون دلار بوده است. 1.2 % از این حجم معادل 1.88 میلیون دلار است که با قیمت فعلی به معنای سوزانده شدن 14.6 میلیارد توکن در یک روز است. گفتنی است که به صورت کلی، توکن سوزی لونا کلاسیک باعث کمیاب شدن این توکن و افزایش قیمت آن به مرور زمان خواهد شد.

مطلب مفید: راه ‌های شناسایی ارز دیجیتال آینده دار ؛ بهترین ارزها برای سرمایه گذاری کدامند ؟

تاثیر فروش استقراضی اعضای جامعه

یکی دیگر از دلایلی که می‌توان رشد اخیر لونا کلاسیک را به آن نسبت داد، فروش استقراضی است که اعضای جامعه به منظور بازگرداندن شکوه سابق این ارز به آن روی آوردند. در همین حین برخی از تحلیلگران معتقدند که لونا کللاسیک در آینده مسیر میم کوین هایی مانند دوج کوین را در پیش خواهد گرفت.

یکی دیگر از موارد قابل توجه و تاثیرگذار در افزایش قیمت لونا کلاسیک نیز لیست شدن دوباره در صرافی های بزرگ رمز ارزی است و آن هم در شرایطی که این توکن فعلا کاربرد خاصی ندارد. لازم به ذکر است که افزایش قیمت این توکن با مصاحبه های دو کوان نیز همزمان شده که وی همچنان معتقد است، هیچ کار اشتباهی در زمان سقوط ترا نکرده است. کوان در مصاحبه اخیر خود گفت که یک جاسوس داخل شرکت آنها حضور داشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان