رشد قیمت پولکادات در چند روز اخیر؛ آیا این ارز می‌تواند از مقاومت 9.87 دلاری عبور کند؟

خانهاخباررشد قیمت پولکادات...

آنچه می‌خوانید...

در چند هفته گذشته قیمت پولکادات با رشد خوبی همراه بوده و در روزهای اخیر و همراه دیگر آلت کوین ها موفق شده به جهش های صعودی خود ادامه دهد. در حال حاضر قیمت به مقاومت 9.87 دلاری برخورد کرده که از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال اگر خریداران موفق شوند روند روزهای قبل را ادامه دهند، مشکلی در عبور از این سطح محکم وجود نخواهد داشت.

رشد قیمت تا سطح 9.54 دلاری

در بازه زمانی 24 ساعته، قیمت پولکادات در ساعات گذشته جهش خیره کننده ای را از خود به نمایش گذاشت و تا سطح 9.54 دلاری پامپ شد. بنابر داده های کوین مارکت کپ، در حال حاضر قیمت این ارز در محدوده 9.49 دلاری قرار دارد که نشان دهنده رشد 2.2 درصدی در زمان نگارش این مطلب است. در یک هفته اخیر قیمت پولکادات با رشد 10 درصدی همراه بوده که از نظر کارشناسان می‌تواند نشانه ای برای ادامه دار بودن روند صعودی این ارز باشد.

از سویی دیگر و علیرغم جهش های قیمتی، حجم معاملات پولکادات در بازه زمانی مشابه ریزش 12.6 درصدی داشته است که نشان دهنده ضعف در روند صعودی این ارز است. قیمت این ارز در محدوده باندهای بولینگر نوسانات زیادی از خود نشان داده و در حال حاضر به باند بالایی در کنار مقاومت 9.99 دلاری نزدیک شده است و با باند پایینی و حمایتی 6.84 دلاری فاصله دارد. علاوه بر آن، میانگین متحرک پولکادات در سطح 9.1 دلاری و است و RSI در نیز محدوده  64 است تا شاهد برتری خریداران در بازار باشیم.

مطلب مفید: اتریوم (Ethereum) دومین بلاک‌چین محبوب جهان را بشناسید!

اصلاح قیمت پولکادات

در بازه زمانی 4 ساعته قیمت پولکادات از مقاومت خود عبور کرده و به محدوده 9.58 دلاری رسیده است. اما با بازگشت دوباره فشار فروش در بازار شاهد از دست رفتن مقداری از این حرکت صعودی در ساعات اخیر بوده‌ایم. در این بازه زمانی نوسانات ملایم تر شده و باند بالایی بولینگر نیز در محدوده 9.84 دلاری قرار دارد. با این حال میانگین متحرک و RSI قیمت همچنان در محدوده حمایتی قرار دارند که نشان از روند نزولی ملایمی در پولکادات دارند.

رفتار قیمت پولکادات حاکی از آن است که این ارز در تلاش است تا مقاومت مهم 9.87 دلاری خود را بشکند. با این حال انتظار می‌رود که در کوتاه مدت شاهد یک اصلاح قیمتی باشیم و پس از آن دوباره این ارز به سمت مقاومت مذکور حرکت کند. با این حال اگر در اصلاح ذکر شده، فروشندگان بتوانند بر خریداران غلبه کنند، آنگاه شاهد سقوط پولکادات به سطح حمایتی 9.29 دلاری خواهیم بود.

نمودار پولکادات
نمودار پولکادات

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان