کوین بیس: روند انباشت کاردانو در این پلتفرم از دیگر ارزهای دیجیتال قدرتمندتر است

خانهاخبارکوین بیس: روند...

آنچه می‌خوانید...

داده ها نشان می‌دهد که کاربران صرافی کوین بیس در 125 روز اخیر علاقه خاصی به هولد کردن و انباشت کاردانو داشته و ADA در این زمینه نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال برتری داشته است. این در حالی است که قیمت کاردانو نیز در شبانه روز گذشته با رشد خوبی همراه بوده و اکنون در محدوده 0.6 دلاری قرار دارد.

بر اساس صفحه قیمت های صرافی کوین بیس، زمان هولد کاردانو به 153 روز می‌رسد بدان معنا که کاربران این ارز در کوین بیس قبل از فروش و یا ارسال دارایی های خود به آدرس دیگری به مدت 153 روز کاردانوهای خود را هولد می‌کنند.

در مقایسه با کاردانو، داده های پلتفرم حاکی از آن است که چنین اتفاقی برای بیت کوین 130 روز و برای اتریوم 105 روز و درنهایت سولانا 100 روز است. بر اساس داده های کوین بیس، مدت زمان طولانی در هولد یک دارایی سیگنالی مبنی بر یک روند انباشتی است و برخلاف آن مدت زمان کوتاه هولد کردن دارایی به معنای افزایش انتقالات توکن خواهد بود. گفتنی است که این صرافی در ماه مارس قابلیت استیکینگ کاردانو را با سود دوره ای 3.75 درصدی راه اندازی کرد.

مطلب مفید: بهترین اندیکاتور تریدینگ ویو (tradingview) در سال (۲۰۲۲)

علاوه بر روند انباشتی که بر اساس داده های آغاز شده است، اطلاعات کوین بیس از معاملات ADA نشان می‌دهد که 93 % از معاملات این ارز مربوط به خرید و تنها 7 % در رابطه با فروش کاردانو بوده است. همچنین باید توجه داشت که کاردانو به تازگی در بین 10 ارز هولد شده برتر توسط نهنگ های زنجیره BNB قرار گرفته است. به نظر می‌رسد دلیل این توجه ها به کاردانو و افزایش انباشت این ارز هاردفورک واسیل باشد.

واسیل به روزرسانی بزرگ کاردانو است که شامل 4 طرح بهبود شبکه می‌شود. چارلز هاسکینسون، بنیانگذار این شبکه در رابطه با هاردفورک واسیل گفته است که این به روزرسانی باعث بهبود عملکرد شبکه در سطح بسیار بالایی خواهد شد.

گفتنی است که اوایل این ماه پنلی از کارشناسان و تحلیلگران حوزه کریپتو پیش بینی کردند که قیمت ADA تا سال 2025 به 2.93 دلار و 6.5 دلار تا سال 2030 خواهد رسید. این در حالی است که قیمت کاردانو اکنون در محدوده 0.6 دلاری قرار دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان