تعداد NFT های جدید در شبکه سولانا رکورد زد

خانهاخبارتعداد NFT های...

آنچه می‌خوانید...

در حالی که بازار NFT ها به صورت کلی زمان خوبی را سپری نمی‌کند و با افت همراه بوده اما فعالیت های مربوط به NFT های شبکه سولانا با رشد خوبی همراه بوده است. داده های تازه نشان می‌دهند که NFT های مینت شده بر بستر سولانا یا به عبارتی دیگر NFT های جدید ساخته شده در این شبکه در روز 7 سپتامبر به اوج 312 هزار عددی رسیده‌اند. این عدد زمانی اهمیت بیشتری پیدا م‌کند که بدانید تعداد آن روز 4 سپتامبر تنها 39 هزار بوده است.

در همین زمان، حجم معاملات NFT های شبکه سولانا نیز با رشد خوبی همراه بوده و به بالاترین حد خود از ماه مه تاکنون رسیده است. مجیک ادن (Magic Eden)، پلتفرمی که به عنوان بازار NFT های سولانا راه اندازی شده بود نیز از ابتدای سپتامبر تا پایان هفته ابتدایی این ماه شاهد رشد ارزش بسیار خوبی بود.

باید توجه داشت که افزایش فعالیت ها و معاملات NFT ها در شبکه سولانا نوید روزهای بهتری را برای کل بازار NFT ها می‌دهد.

با این حال باید توجه داشت که NFT های مبتنی بر شبکه سولانا بخش کوچکی از این اکوسیستم پهناور در حوزه هنر دیجیتال و مجموعه های مختلف را تشکیل می‌دهند و اکثر پروژه های بزرگ مانند بورد ایپ بر بستر اتریوم ایجاد شده‌اند. رئیس بخش توسعه دهندگان بنیاد سولانا نیز درباره این رشد اخیر در توییتر گفت که زمانی را به یاد می‌آورد که همه NFT های سولانا را به تمسخر می‌گرفتند و کسی آنها را جدی نمی‌گرفت.

به صورت تاریخی هزینه و سختی کمتر برای ورود به پروژه ها به معنای کیفیت کمتر مجموعه ها بود و بسیاری بر این باور بودند که برخی با تقلید از پروژه ها بزرگ قصد دارند محصولات خود را با قیمت پایین تر به فروش برسانند. در همین راستا استفن هس، هم‌بنیانگذار متاپلکس گفت که برخلاف این تصور در چند هفته اخیر شاهد افزایش خیره کننده ای در میزان اعتبار بوده‌ایم. وی افزود:

«ما موفق شدیم یک طرح قانع کننده و مناسب در ساختار هزینه ها ایجاد کنیم، سازندگان در پلتفرم متاپلکس می‌توانند تا 1 میلیون مینت را در ازای 50 سولانا انجام دهند.»

مطلب مفید: آموزش جامع استیک در بایننس (staking) برای مبتدیان

گفتنی است که در حال حاضر مینت کردن در پلتفرم متاپلکس هزینه 0.3 دلاری در بر خواهد داشت. در راستای توسعه NFT ها، داست لبز، شرکت توسعه دهنده مجموعه NFT های y00ts و مجموعه معروف DeGods اعلام کرد که به تازگی 7 میلیون دلار افزایش سرمایه داشته و 9.6 میلیون دلار نیز از فروش ثانویه خود سود کرده است. گفتنی است که این شرکت، FTX، جامپ و سولانا را به عنوان حامیان مالی خود می‌بیند.

باید به این موضوع توجه داشت که موفقیت y00ts را می‌توان به استاندارد و پایدار بودن اکوسیستم NFT های شبکه سولانا نسبت داد. ژو ژان زی یین، بنیانگذار مجیک ادن در این باره گفت:

«فکر می‌کنم که مردم در حال درک این موضوع هستند که سولانا به عنوان یک بازار NFT و علیرغم وضعیت کلی بازار نقدینگی خوبی دارد. فکر می‌کنم اوضاع برای این شبکه خوب پیش رفته و به همین دلیل است که شاهد موج دیگر در معاملات و مینت کردن NFT ها در سولانا هستیم.»

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان