رشد 110 درصدی قیمت توکن BONE در اکوسیستم شیبا اینو؛ علت چه بود؟

خانهاخباررشد 110 درصدی...

آنچه می‌خوانید...

BONE، توکن اصلی پلتفرم غیرمتمرکز شیباسواپ در اکوسیستم شیبا اینو در روز گذشته با رشد 110 درصدی همراه شده است. به نظر می‌رسد دلیل این رشد قیمت و حرکت صعودی اخبار پیرامون BONE و همچنین احتمال لیست شدن آن در صرافی های بزرگ رمز ارزی باشد. گفتنی است که ابتدا صرافی گیت خبر از رای گیری برای لیست شدن این توکن داد، پس از آن نیز بلوبیت به صورت رسمی اعلام کرد که معاملات این ارز را آغاز کرده است.

ترکیب این اخبار با نقدینگی بسیار کم توکن باعث هیجان مردم تا حدی شد که شاهد رشد سریع قیمت این ارز بودیم. باید توجه داشت که شاید اگر به خاطر بازار سازها، دست های نامرئی بازار نبود چنین رشدی آن هم برای یک دارایی با حجم پایین معاملات را تجربه نمی‌کردیم. با این حال قیمت BONE رشد 100 درصدی خود را نیز پشت سر گذاشته و مشخص نیست که هدف قیمتی آن چه سطحی خواهد بود.

مطلب مفید: بررسی 5 عامل مهم در هفته پیش روی بیت کوین (7 شهریور)

- Advertisement -
نمودار BONE
نمودار BONE

هدف بعدی BONE چیست؟

اگر داده های کوین مارکت را باور کنیم، موجودی BONE حدود 230 میلیون توکن و موجودی در گردش آن 6.9 میلیون توکن است که نشان دهنده 3 % از حجم کل است. با قیمت 2 دلاری به ازای هر توکن BONE، ارزش بازار آن در محدوده 14 میلیون دلاری قرار خواهد گرفت. باید یادآور شد که ارزش بازار برادر بزرگ تر آن شیبا اینو حدود 7 میلیارد دلار است.

البته این دو توکن را نمی‌توان از نظر سایز با یکدیگر مقایسه کرد و شیبا نیز نقش اول و حیاتی را در اکوسیستم شیبا اینو بازی می‌کند. با این حال، با کاربردی بودن BONE در حال حاضر و همچنین افزایش موارد کاربردی آن پس از راه اندازی شیباریو، بسیار جالب خواهد شد که تلاش این ارز را برای خودنمایی بیشتر در بازار ببینیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان