رشد 18 درصدی توکن RUNE شبکه تور چین؛ علت چه بود؟

خانهاخباررشد 18 درصدی...

آنچه می‌خوانید...

صرافی غیر متمرکز و میان زنجیره ای و شبکه تور چین (THORChain) به تازگی قابلیت از کار انداختن پشتیبانی خود برای نسخه های توکن رون (RUNE) در شبکه های ERC-20 و BEP-2 را فعال کرد. پس از فعالیت شبکه اصلی تور چین در ماه گذشته، توکن های رون اتریوم و بایننس که با نام توکن های IOU نیز شناخته می‌شوند در حال مبادله با توکن بومی و به روز شده رون بودند.

در پی این اتفاق و به مرور زمان، این توکن ها در 12 ماه آینده ارزش خود را از دست خواهند داد چرا که پروژه قصد دارد با پذیرش توکن بومی و یک نسخه ای به سازگاری بیشتر در میان دارایی های خود کمک کند. کاربرانی که توکن های IOU را در صرافی های متمرکز در اختیار دارند، به صورت خودکار شاهد تبدیل شدن این توکن ها به رون خواهند بود.

آن دسته از افرادی که دارای کیف پول های خصوصی هستند نیز باید کیف پول جدید و مورد پشتیبانی تور چین نصب کنند و سپس برای اعمال تغییرات روی گزینه به روزرسانی کلیک کنند.

تیم تور چین در صفحه توییتری خود اعلام کرد که از کار افتادن نسخه های دیگر رون در بلاک شماره 6500000 رخ خواهد داد و نرخ برابری 1 به 1 این توکن ها در 12 ماه آینده به صفر خواهد رسید و دیگر توکن های IOU در برابر رون ارزشی نخواهند داشت.

توییت تور چین

بر اساس پست وبلاگی که اوایل سال تیم تور چین منتشر کرد، هدف از این اقدام غیرمتمرکز سازی بیشتر شبکه است. این تیم همچنین به مشکلات مختلف توکن های رون IOU در دو شبکه اشاره کرد و گفت:

«تورچین به شدت درباره دخالت نکردن شخص ثالث و مستقل بودن خود جدی است و ترجیح می‌دهد همه چیز در شبکه خود رخ دهد. در تور چین هیچ گونه اوراکل، امنیت خارجی و وابستگی به نقدینگی خارجی وجود ندارد.»

مطلب مفید: صفر تا صد کسب درآمد از نود لایتنینگ (Lightning node)

با این حال بنابر پست رسمی تور چین، توکن های رون در شبکه های اتریوم و بایننس اجازه دسترسی به قابلیت ماشین مینت شبکه را دارند. در حقیقت هر کسی با این توکن ها می‌تواند رون های جدید را مینت کند و تور چین را به این دو شبکه وابسته کند. اقدام اخیر شبکه برای از کار انداختن نسخه های دیگر این توکن، منجر به رشد 18.6 درصدی قیمت رون و رسیدن آن به 2.6 دلار شد.

با نگاهی بلند مدت تر به عملکرد این توکن در می‌یابیم که علیرغم ریزش قیمت بسیاری از دارایی ها، رون در یک ماه اخیر با رشد 66 درصدی همراه بوده است.با این حال باید توجه داشت که این ارز همچنان با اوج قیمتی 20.8 دلاری خود فاصله ای 87 درصدی دارد.

علاوه بر قادر ساختن کاربران در مبادله دارایی ها در استخرهای نقدینگی شبکه هایی مانند بایننس، اتریوم، دوج کوین و بیت کوین، تور چین از معاملات دارایی های ترکیبی نیز پشتیبانی می‌کند. تحت شبکه اصلی تازه راه اندازی شده، این پروژه قصد دارد امنیت خود را بهبود ببخشد و پایداری بیشتری برای شبکه ایجاد کند. علاوه بر آن باید در آینده شاهد غیرمتمرکز سازی بیشتر و فرایند تازه ای در حاکمیت تور چین، ایجاد کیف پول، زنجیره ای تازه و همچنین قابلیتی برای سود دهی یک طرفه نیز باشیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان