رشد 25 درصدی قیمت آپتیمیزم؛ علت چه بود؟

خانهاخباررشد 25 درصدی...

آنچه می‌خوانید...

قیمت آپتیمیزم روز گذشته و همزمان با رشد نسبی اکثر آلت کوین های بازار موفق شد افزایش بسیار خوب 25 درصدی را ثبت کند. قیمت این ارز در حال حاضر در محدوده 1.9510 دلاری معامله می‌شود و این در حالی است که اوج آن در محدوده 2.2150 دلاری قرار دارد.

نمودار آپتیمیزم
نمودار آپتیمیزم

قیمت این ارز روند بازگشتی خود را از محدوده 1.38 دلاری و پس از واکنش مثبت به سطح 38.2 % فیبوناچی اصلاحی آغاز کرد. سطح حمایتی فعلی آپتیمیزم محدوده 1.7 دلاری است و شکست این سطح منجر به سقوط دوباره تا سطح 1.38 دلاری خواهد شد.

- Advertisement -
نمودار OP
نمودار OP

OP لبز در روزهای پایانی هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد به روزرسانی را برای آپتیمیزم در فصل آخر سال 2022 راه اندازی کند و زمانی که این به روزرسانی صورت گیرد شاهد اتفاقات بسیار مهمی در این شبکه خواهیم بود. روز جمعه و در پی این اخبار منتشر شده، قیمت آپتیمیزم با رشد 11.4 درصدی همراه شد تا شاهد احساسات مثبت سرمایه گذاران پیرامون این به روزرسانی باشیم. گفتنی است که با افزایش تقاضا برای این ارز، روند بازگشتی قیمت OP ادامه دار بوده است.

در چند روز اخیر، آپتیمیزم به 2.2 دلار نیز رسید که بالاترین قیمت این ارز از 1 ژوئن تاکنون محسوب می‌شود. در حال حاضر و با رشد 421 درصدی نسبت به کف قیمتی خود، ارزش بازار آپتیمیزم به 500 میلیون دلار رسیده است.

آپتیمیزم چیست؟

آپتیمیزم یک پروتکل لایه 2 در شبکه اتریوم است که با استفاده از رول آپ ها باعث ایجاد تراکنش های سریع تر و ارزان تر در شبکه می‌شود. این شبکه هدفی بسیار جاه طلبانه دارد و آن هم رفع مشکلات اتریوم است. آپتیمیزم قصد دارد با استفاده از رول آپ های خوشبین تراکنش های شبکه اتریوم را سریع تر و ارزان تر کند. در توسعه مندی راهکارهای لایه 2 اتریوم، شبکه آپتیمیزم قصد دارد تا جای ممکن مسائل را ساده نگه دارد. این شبکه می‌خواهد پیچیدگی در اتریوم را رفع و همزمان سرعت تراکنش ها را افزایش دهد.

مطلب مفید: آموزش فیوچرز صرافی کوکوین (Kucoin Futures)

گفتنی است که بنیاد آپتیمیزم مسئول اصلی این پروژه است و حاکمیت توکن OP را نیز برعهده دارد. باید توجه داشت که از این توکن برای رای گیری در طرح های پیشنهادی شبکه استفاده می‌شود. روز 25 جولای، OP لبز قابلیت دریپل را راه اندازی کرد که هدف آن رفع مشکلات مربوط به خودکار عمل کردن بلاک چین است.

علاقه سرمایه گذاران به OP

قیمت آپتیمیزم به دلایل مختلفی مانند احساسات مثبت پیرامون روند بازگشتی شبکه و همچنین علاقه سرمایه گذاران به این ارز با رشد خوبی همراه شده است. علاوه بر آن، ارزش کل قفل شده شبکه نیز اوج جدیدی را هدف خود قرار داده است که باعث ایجاد ترس جا ماندن نیز در بازار شده است.

بسیاری از مردم خوش بین هستند که علیرغم روند صعودی 400 درصدی این ارز، قیمت آپتیمیزم به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و اوج جدیدی را ثبت می‌کند. همچنین خریداران بسیاری درباره این موضوع که آپتیمیزم به زودی از پالیگان پیشی خواهد گرفت هیجان زده و خوش بین هستند. گفتنی است که ارزش کل قفل شده پالیگان در حال حاضر 1 میلیارد دلار و آپتیمیزم 991 میلیون دلار است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان