رشد 6 درصدی دوج کوین به دنبال توییت ایلان ماسک

خانهاخباررشد 6 درصدی...

آنچه می‌خوانید...

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا ساعاتی پیش، تصویری از سگ خود منتشر کرد و او را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر معرفی کرد. به دنبال این توییت، قیمت برخی از میم کوین‌های با نماد سگ شیبا اینو، از جمله دوج کوین و فلوکی اینو افزایش یافت.

به گزارش کوین دسک، ماسک پس از نهایی کردن خرید توییتر، جایگزین پاراگ آگراوال، به عنوان مدیرعامل توییتر شد. با این حال، از ماه دسامبر و به دنبال یک نظرسنجی توییتری به دنبال مدیرعامل جدیدی برای این شبکه اجتماعی است. وی در آن زمان خاطرنشان کرد به محض اینکه فردی که به اندازه کافی «احمق» است را پیدا کند، از مدیرعاملی توییتر استعفا داده و تنها هدایت تیم نرم‌افزار و سرور را برعهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک: به محض اینکه احمقی برای مدیرعاملی توییتر پیدا شود استعفا می‌دهم!

در تازه‌ترین حواشی پیرامون مدیرعامل جدید توییتر، ماسک، تصویر سگ خود که از نژاد شیبا اینو است را منتشر کرد و در توییتی در این رابطه نوشت:

مدیرعامل جدید توییتر شگفت‌انگیز است.

دوج کوین و ایلان ماسک
توییت ایلان ماسک

در کنار رشد دوج کوین، فلوکی اینو، توکنی که هم‌نام را سگ ایلان ماسک است در 24 ساعت گذشته بیش از 60% رشد را تجربه کرد و به حوالی 0.000037 دلار رسید. قیمت دوج کوین نیز پس از این توییت با 6% افزایش به حوالی 0.086 دلار افزایش یافت.

نظر شما در رابطه با این توییت ایلان ماسک و ارتباط آن با دوج کوین چیست؟ آیا دوباره قیمت دوج به روزهای خوب خود بازخواهد گشت؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان