روزی ریوس، خزانه دار سابق آمریکا: ریپل برتر از بیت کوین و اتریوم است

خانهاخبارروزی ریوس، خزانه...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: خزانه دار سابق آمریکا، روزی ریوس (Rosie Rios) می گوید، ریپل برتر از بیت کوین و اتریوم در میان دیگر ارزهای دیجیتال است. اما آیا حرف او درست است؟

روزی ریوس، 43 امین خزانه دار آمریکا، اخیرا حمایت خود از ریپل را اعلام کرد. در این میان، او همچنین اذعان داشت بیت کوین و اتریوم مانند دارایی های قمار گونه به نظر می رسند.

حمایت ریوس از ریپل

خزانه دار سابق آمریکا دیروز و در پی توییتی افکار خود را منتشر کرد. او اذعان داشت ریپل در آسان سازی پرداخت ها نقش مهمی دارد، در حالیکه ارزهای برتر بازار نقش مهمی ندارند. ریوس به آخرین حرکت چین نیز اشاره کرد. منظور او ممنوع کردن معاملات ارزهای دیجیتال درون مرزهای این کشور است. این حرکت آخرین FUD دولت چین مربوط به استفاده از ارزهای دیجیتال در پولشویی بوده است. این اعلامیه، همانند قبلی ها باعث ریزش موقت بازار ارزهای دیجیتال شد.

مطلب مفید: رتبه بندی صرافی های ارز دیجیتال؛ صرافی برتر کدام است؟

خزانه دار سابق آمریکا، ماه ها است که از ریپل حمایت می کند. او در ماه می به هیئت مدیره ریپل اضافه شد و گفت، ریپل یکی از بهترین نمونه ها برای چگونگی استفاده از ارزهای دیجیتال در محیطی قانونی برای پرداخت های جهانی است. او همچنین ریپل را برای معتبر بودنش نسبت به بیت کوین تحسین کرده است. او مانند چینی ها، بیت کوین را ارز تبهکاری در فضای دارک وب می داند.

تشریح ادعای ریوس

توییت اخیر خزانه دار سابق آمریکا که توجه های بسیاری را معطوف خود کرد، از چند دیدگاه قابل بحث است. برای مثال قمار گونه بودن بیت کوین و اتریوم. بیت کوین الان پول ملی السالوادور است و به عنوان اندوخته دیجیتال بسیاری از شرکت های بزرگ مورد استفاده قرار گرفته است.

اتریوم نیز برای بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ مثل رابرت کیوساکی نقش اندوخته را دارد و به شکل گسترده ای از رشد صنعت NFT و اکو سیستم DeFi پشتیبانی می کند.

خزانه دار سابق آمریکا همچنین می گوید ریپل به خاطر تسهیل پرداخت های جهانی حائز اهمیت است، که این موضوع در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار مهم نیست. در واقع، شبکه Lightning بیت کوین در کنار برنامه جدید توییتر نشان داده است، که دیگر پروژه ها نیز قادر هستند چنین خدماتی را ارائه دهند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان