رولر کوین (RollerCoin) چیست: بازی شبیه ساز استخراج بیت کوین

خانهآموزش هارولر کوین (RollerCoin)...

آنچه می‌خوانید...

رولرکوین (RollerCoin)، یک بازی‌ آنلاین استخراج بیت‌کوین است و به دلیل دارا بودن ویژگی‌های بازی پیکسلی، ظاهری از بازی‌های کامپیوتری قدیمی دارد. در این بازی، فرصتی برای رویارویی با رقبا، کسب بیت کوین واقعی در طول یک بازی آنلاین و کسب درآمد با استفاده از چند نکته دارید.

این بازی بر اساس ایده شبیه‌سازی استخراج کار می‌کند. RollerCoin مکانی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا مهارت‌های خود را در انجام ماموریت‌ها، شرکت در وظایف و انجام بازی‌ برای کسب امتیاز در دنیای RollerCoin امتحان کنید. در ادامه با فکت کوینز همراه شوید تا به بررسی کامل این بازی جذاب بپردازیم و با مزایا و معایب آن و همچنین نحوه انجام این بازی آشنا شویم.

رولر کوین (RollerCoin) چیست؟

رولر کوین یک بازی ویدیویی آنلاین است که در آن علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال می‌توانند با بازی کردن ارز دیجیتال واقعی کسب کنند. یک برنامه رولر کوین نیز وجود دارد که به بازیکنان امکان می‌دهد از طریق تلفن هوشمند خود به بازی دسترسی داشته باشند. رولر کوین اینگونه طراحی شده است که کاربران با افزایش قدرت ماینینگ خود که در بازی به دست می‌آورند، رمزارز واقعی دریافت می‌کنند.

این بازی بر اساس ایده‌ی استخراج ارزهای دیجیتال ساخته شده است که به پروسه بسیار پرهزینه‌ای نیاز دارد و شامل فرآیندهای پیچیده‌ای می‌باشد. با این‌ حال، برخلاف استخراج کریپتو که نیازمند پردازش رایانه‌ای می‌باشد، کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال واقعی را صرفا با بازی کردن کسب کنند. مقدار رمز ارز به دست آمده به قدرت استخراج کاربر بستگی دارد. در این بازی، کاربران می‌توانند ۳ ارز دیجیتال مختلف استخراج کنند: دوج‌کوین (Dogecoin)، بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و همچنین رولر توکن (RollerToken).

رولر توکن (RollerToken) به عنوان ارز اصلی و بومی بازی عمل می‌کند و می توان از آن برای خریدهای داخل بازی استفاده کرد که به کاربران کمک می‌کند تا قدرت استخراج رولر توکن بیشتری کسب کنند. این بازی به سه روش درآمدزایی می‌کند: خریدهای درون بازی برای افزایش قدرت استخراج، تبلیغات درون بازی و حمایت‌های مالی.

بیشتر بخوانید: بررسی کامل بازی مار دیوانه (Crazy Snake)؛ کسب درآمد از بازی

آموزش بازی رولر کوین

فرآیند شروع بازی رولر کوین بسیار آسان است:

  • اولین مرحله ایجاد یک حساب RollerCoin است. می‌توانید اینکار را با ورود از طریق حساب فیس‌بوک یا با ارائه ایمیل انجام دهید.
  • گام بعدی انتخاب ظاهر شخصیت یا کاراکتری است که برای بازی از آن استفاده خواهید کرد. گزینه‌های متنوعی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین کاربران می‌توانند آواتاری شبیه به خود بسازند یا از خلاقیت خود استفاده کنند و آواتاری فانتزی بسازند.
  • هنگامی که یک آواتار شخصی سازی و انتخاب شد، به بازیکن یک اتاق درون بازی با یک کامپیوتر اختصاص داده می‌شود که برای استخراج از آن استفاده می شود. این اتاق پایگاه اصلی آنها خواهد بود. این فضایی است که بازیکنان می‌توانند آن را با تجهیزات ماینینگ پر کرده و سیستم ماینینگ خود را راه‌اندازی کنند تا بیشترین قدرت استخراج ممکن برای آن‌ها فراهم شود تا نهایتا بتوانند حداکثر پاداش ممکن را دریافت کنند.
  • توصیه می شود از یک ماشین حساب RollerCoin برای به حداکثر رساندن پتانسیل درآمد ارز دیجیتال استفاده کنید. این ماشین حساب‌ها خارج از بازی باید تهیه شوند و عمدتا توسط علاقه‌مندان به رولر کوین ساخته شده‌اند. تعداد زیادی از این ماشین حساب‌ها برای استفاده یا دانلود به عنوان یک برنامه وجود دارد و طبیعتاً برخی از آنها بهتر از دیگر برنامه‌ها کار می‌کنند.
  • این ماشین حساب‌ها طراحی شده‌اند تا به کاربران در محاسبه اینکه قدرت ماینینگ آنها چقدر می‌تواند ارز دیجیتال برایشان استخراج کند کمک کنند و پیش‌بینی‌های روزانه، هفتگی و ماهانه در خصوص میزان پاداش مورد انتظار ارائه می‌کنند. این امر با وارد کردن قدرت استخراج کاربر، توان شبکه برای ارز دیجیتال مورد نظر (قدرت شبکه، قدرت استخراج جمعی همه بازیکنان است) و پاداش بلاک رمزارز مورد نظر امکان‌پذیر است. بسیاری از ماشین‌حساب‌ها همچنین به کاربران اجازه می‌دهند ارز فیات (رایج) مورد نظر خود را که می‌خواهند سود خود را به آن تبدیل کنند وارد کنند.
نحوه انجام بازی RollerCoin: راهنمای شروع بازی
RollerCoin

بیشتر بخوانید: NFT‌ موسیقی چیست؟ نگاهی به آینده صنعت موسیقی

چگونه از طریق رولر کوین درآمد کسب کنیم

اینکه یک بازیکن چقدر می‌تواند از طریق این بازی رمز ارزواقعی کسب کند به قدرت ماینینگ او بستگی دارد که مشابه استخراج در دنیای واقعی با تراهش بر ثانیه (Th/s) اندازه‌گیری می‌شود. رمز ارزها در این بازی در غالب پاداش‌ بلاک اعطا می‌شوند.

چگونه از طریق رولر کوین(RollerCoin) درآمد کسب کنیم
RollerCoin

پاداش‌ بلاک تعداد رمزارزهای تقسیم شده بین تمام بازیکنان فعال در فرآیند ماینینگ است. هر پاداش بلاک جدید تقریباً هر ۱۰ دقیقه در دسترس است و بازیکنان با توجه به قدرت ماینر (استخراج کننده) خود، پاداش دریافت می‌کنند. سه روش برای به دست آوردن ارزهای دیجیتال از طریق افزایش قدرت ماینر در این بازی وجود دارد:

  • روش اول خرید تجهیزات ماینینگ و ماینرها است. با وجود اینکه این تجهیزات مجازی‌اند، کاربران می‌توانند ارز دیجیتال واقعی با آنها تولید کنند. هنگامی که کاربر در بازی ثبت نام میکند، اتاق (Room) داخل بازی خود را دریافت می‌کند که می تواند با تجهیزات استخراج رمزارز پر شود. این تجهیزات را می‌توان از طریق بازی کردن به دست آورد یا آن‌ها را خریداری کرد.
    • این تجهیزات فضایی را در اتاق کاربر اشغال می‌کنند و اتاق می‌تواند با حداکثر دوازده قفسه تجهیزات ماینینگ پر شود. اگر یک اتاق پر شود، می‌توان اتاق دیگری خرید تا کاربر قدرت استخراج بیشتر و در نتیجه قدرت درآمد بالاتری داشته باشد. تمام تجهیزات ماینینگ که یک کاربر در اختیار دارد، عملاً همگی ارز دیجیتال استخراج می‌کنند، اما کاربر می‌تواند قدرت استخراجی را که می‌خواهد به تجهیزات ماینینگ مختلف اختصاص دهد را تعیین کند. برخلاف مینی گیم‌ها، وجود ماینرهای مجازی در سیستم شما، قدرت ماینینگ‌تان را برای همیشه افزایش می‌دهد.
  • روش دوم برای کسب رمز ارز در بازی RollerCoin انجام مینی گیم (Minigame) یا بازی‌های کوچک است. این گزینه برای کسانی مناسب است که می‌خواهند پول کمی بابت تجهیزات ماینینگ مجازی صرف کنند یا حتی هیچ هزینه‌ای پرداخت نکنند.
    • سه گزینه در این مینی گیم‌ها وجود دارد: زمان، سختی و پاداش. فرض این بازی بر این است که هر چه میزان سختی بازی بالاتر، پاداش دریافتی نیز بیشتر. این بوسترها این امکان را به کاربر می‌دهند که حتی اگر ماینر مجازی نداشته باشند، بتوانند هنگام بازی ارز دیجیتال استخراج کنند. این ویژگی بازی باعث می‌شود که کاربران مدام مشغول بازی باشند.
  • روش سوم از طریق ارجاع است. در بازی رولر کوین، اگر دوست شما با استفاده از کد معرفی (ریفرال) شما ثبت نام کند، شما ۲۵٪ از هر چیزی که آن شخص در بازی به دست می‌آورد و همچنین ۱۰٪ از خریدهایی که انجام می‌دهد را دریافت می‌کنید. این درصد در تمام بازی پیاده‌سازی شده است، به این معنی که این درصد در خصوص سود حاصل از سیستم ماینینگ یا بازی‌های کوچک نیز اعمال میشود.
    • یعنی هنگامی که دوست شما سیستم ماینینگ خود را دریافت می‌کند، شما یک منبع دائمی درآمد منفعلانه خواهید داشت. حال هنگامی که دوست شما شروع به جذب دوستان دیگر خود میکند، درآمد غیرفعال شما نیز افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: بازی استار اطلس (StarAtlas)؛ یک قدم به سمت بازی‌های نسل جدید

رولر کوین(RollerCoin) چه بازی هایی ارائه می‌دهد و این بازی‌ها چگونه کار می‌کنند؟

RollerCoin در حال حاضر شامل 10 مینی گیم است که به مدت بسیار کمی فعال هستند. این بازی‌ها همگی دارای ده درجه سختی می‌باشند و برای گذراندن هر سطح بازی، هر کدام باید سه بار تکمیل شوند. همه بازی‌ها یک بار در روز بازنشانی می‌شوند، به این معنی که سطح به دست آمده در هر بازی معین به سطح ۱ باز می‌گردد. بازی‌های رولر کوین عبارتند از:

رولر کوین(RollerCoin) چه بازی هایی ارائه می‌دهد و این بازی‌ها چگونه کار می‌کنند؟
RollerCoin Minigame
  • Coinclick: در این بازی، بازیکنان باید روی سکه‌هایی که از آسمان سقوط می‌کنند کلیک کنند، در‌حالی‌که سعی می‌کنند به بمب‌ها برخورد نکنند.
  • Token Blaster: این بازی از بازی محبوب Space Invaders الهام گرفته شده است و در آن بازیکنان باید همزمان هم به بیگانگان شلیک کنند و هم مراقب حملات آنها باشند.
  • Flappy Rocket: در اینجا بازیکنان باید یک همستر را در یک هزارتوی مجازی هدایت کنند.
  • Cryptonoid: در این بازی، کاربران آجرها را برای جمع آوری امتیاز تخریب می‌کنند.
  • Coin-Match: در این بازی ساده که مشابه بازی محبوب Bejeweled است، کاربران باید ۳ ردیف یا بیشتر سکه بسازند تا امتیاز جمع کنند.
  • Crypto Hamster: این بازی شامل هدایت یک همستر و اطمینان از عدم برخورد آن با بیگانگان است.
  • 2048 Coins: بازیکنان باید کاشی‌هایی را که روی آنها سکه قرار دارد را حرکت دهند تا در نهایت به ۲۰۴۸ سکه برسند.
  • Coin-Flip: این یک بازی حافظه است که در آن بازیکنان باید مکان سکه‌ها را به خاطر بسپارند و سپس آنها را با یکدیگر جفت کنند.
  • Dr.Hamster: این بازی نسخه‌ی مشابه بازی محبوب Tetris در رولر کوین است.
  • Token Surfer: این بازی مشابه بازی ماریو است. برای برنده شدن، بازیکن باید سوار یک اسکیت شود و سکه‌ها را جمع‌آوری کند و از سطوح عبور کند.

بیشتر بخوانید: بازی Dookey Dash چیست؟ ۶ تکنیک‌ بازی دوکی دش

مزایا و معایب رولر کوین (RollerCoin)

RollerCoin یک بازی ماینینگ مجازی بسیار محبوب است که دارای مزایای بسیار و همچنین تعدادی ویژگی بد است.

رولر کوین (RollerCoin): مزایا و معایب
RollerCoin

مزایا

  • این یک بازی کاملا رایگان است که در آن می‌توانید ارزهای دیجیتال واقعی کسب کنید، بنابراین، برخلاف دیگر بازی‌های P2E مانند roulettes، کاربر نیازی به شارژ کردن حساب خود برای انجام بازی ندارد.
  • رابط کاربری این بازی بسیار ساده و قابل‌فهم ساخته شده است و با اینکار حتی به کسانی که اطلاعات زیادی در مورد نحوه به دست آوردن کریپتو ندارند، این فرصت را می‌دهد که این کار را به سادگی با بازی کردن انجام دهند.
  • به لطف داشتن یک برنامه موبایل خوب و همچنین یک نرم‌افزار برای کامپیوتر، می‌توان به راحتی و در هر زمان به آن دسترسی داشت.
  • به دلیل استفاده از پروتکل‌های رمزگذاری پیشرفته که برای محافظت مؤثر از اطلاعات پرداختی بازیکنان طراحی شده‌اند، این بازی از امنیت بالایی برخوردار است. این بدان معنی است که ایجاد تداخل در بازی و سرقت اطلاعات حساب بازیکنان برای هکرها بسیار دشوار خواهد بود.
  • رولر کوین دارای پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته است و این امر باعث می‌شود که کاربران بازی را به بهترین نحو تجربه کنند، چراکه می‌توانند هر مشکلی را در هر زمانی حل کنند.
  • استخراج یا ماینینگ در بازی RollerCoin به بازیکنان کریپتوهای واقعی پاداش می‌دهد، برخلاف بسیاری از بازی‌های کسب درآمد دیگر که به بازیکنان به عنوان پاداش NFT‌ میدهند که برای کسب سود نقدی و واقعی باید آنها را خودشان بفروشند.

معایب

  • به منظور کسب درآمد ثابت منفعلانه از طریق RollerCoin، خرید ماینر ضروری است، زیرا انجام مینی گیم‌ها تنها برای مدت زمان محدودی به شما قدرت استخراج می‌دهد. این بدان معناست که ایجاد درآمد غیرفعال زیاد بدون سرمایه‌گذاری و پول خرج کردن در بازی دشوار است (درست است که می‌توانید ماینرها را با پاداش‌های درون بازی خریداری کنید، اما کسب پاداش کافی در بازی برای خرید یک ماینر بسیار زمان‌بر است).
  • کاربران نباید انتظار کسب درآمد زیادی از این بازی داشته باشند و به عنوان یک منبع درآمد قابل توجه به آن تکیه کنند. این بازی باید به عنوان راهی برای سرگرمی و در کنار آن کسب درآمد اندک از ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شود.
  • برای اینکه به کسب درآمد رایگان ادامه دهید، کاربران باید به طور منظم بازی کنند تا قدرت استخراج خود را حفظ کنند. حتی اگر بازیکنی صاحب ماینر باشد، لازم است هر ۵ روز یک بار وارد بازی شود تا برای سیستم ماینینگ خود برق فراهم کند.

جمع‌بندی

رولر کوین یک بازی محبوب P2E (بازی کنید و پول در بیارید) است و بسیار کاربر پسند می‌باشد. این بازی خود را از دیگر بازی‌های کریپتو متمایز می‌کند، زیرا کاملاً رایگان است و برای کسب قدرت استخراج نیازی به سرمایه‌گذاری توسط بازیکنان نیست. علاوه‌بر‌این، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا انواع رمزارزهای محبوب را استخراج کنند، نه فقط NFT یا ارزهای بومی خود بازی، مانند سایر بازی‌های مشابه که اینکار را می‌کنند.

رولر کوین (RollerCoin) همچنین طیف گسترده‌ای از مینی گیم‌ها را به بازیکنان خود ارائه می‌کند که برای کمک به کاربران در استخراج ارزهای دیجیتال طراحی شده‌اند، بنابراین، برای هرکسی یک بازی سرگرم‌کننده و جذاب وجود دارد. با این وجود، این بازی دارای معایبی نیز می‌باشد، معایبی مانند پتانسیل درآمد اندک بدون سرمایه‌گذاری قابل‌توجه و ضرورت فعالیت زیاد در بازی به منظور کسب درآمد.

سوالات متداول

آیا می‌توان از RollerCoin درآمد کسب کرد؟

RollerCoin یک بازی ماینینگ مبتنی بر شبیه سازی است و به شما این امکان را می‌دهد که با انجام مینی گیم‌ها و سرمایه گذاری مجدد درآمد خود، کریپتوهای واقعی بسازید. در حین انجام بازی‌ها، ساتوشی یا کوچکترین واحد بیت کوین کسب می‌کنید. درست مانند زندگی واقعی، این پول به کیف پول شما می‌رود.

چگونه از RollerCoin پول برداشت کنم؟

به کیف پول درون بازی خود بروید، سکه‌ای که می‌خواهید برداشت کنید را انتخاب کنید، آدرس کیف پول خود را ارائه دهید و درخواست برداشت کنید، باید ظرف 3 تا 5 روز کاری منتقل شود.

1 نظر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان