بازگشت سریع یا ادامه زمستان بازار ارزهای دیجیتال؛ تحلیلگران پاسخ می‌دهند

خانهاخباربازگشت سریع یا...

آنچه می‌خوانید...

بازار ارزهای دیجیتال بیش از یک سال است که در روند نزولی قرار گرفته و یک تحلیلگر مطرح بازار معتقد است که احتمال دارد از اکنون شاهد یک دوره از نوسانات بسیار کم در بازار باشیم. به نقل از کریپتوپوتیتو، این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران نیز معتقدند که با بهبود وضعیت اقتصادی روند بازگشتی سریعی را در بازار ارزهای دیجیتال شاهد خواهیم بود.

روز 18 دسامبر، Cold Blooded Shiller، تحلیلگر مطرح، وضعیت فعلی بازار را با چرخه نزولی سال  2018 مقایسه کرد. باید اشاره داشت که در آن زمان نیز پس از ریزش‌های سریع، به مدت 18 ماه روند خنثی و کم نوسانی را در بازار شاهد بودیم. وی اشاره داشت که اگر بازار نزولی تا سال 2024 ادامه یابد، احتمالا چنین حرکتی تکرار خواهد شد.

توییت پنتوشی

روند بازگشتی سریع در بازار ارزهای دیجیتال

علیرغم این پیش بینی، تحلیلگران دیگر بازار انتظار روند بازگشتی سریع‌تری را دارند. کامیکاز، تحلیلگر دیفای اشاره داشت که مقایسه بازار با قبل از تابستان دیفای اقدامی بی‌معنی است. وی افزود که زمستان ارزهای دیجیتال یک یا دو سال به طول نخواهد انجامید و در نهایت چند ماه دیگر شاهد آن خواهیم بود، آن نیز بستگی به کف اقتصاد کلان خواهد داشت.

این تحلیلگران درباره بازگشت سریع بازار ارزهای دیجیتال اشاره داشتند که اکثر شرکت‌های مالی سنتی در حال آماده شدن برای ارائه خدمات کریپتویی هستند و این حوزه اکنون موارد کاربردی بسیار بیشتری دارد. از نظر آنها، بازار 2020 و 2021 سومین چرخه کریپتویی نبوده بلکه اولین چرخه مبتنی بر موارد کاربردی واقعی در این فضا بوده است.

مطلب مفید: آیا دیفای واقعاً غیرمتمرکز است؟ بررسی دقیق مهم‌ترین ویژگی دیفای

موارد کاربردی به کنار، یک فاکتور بزرگ‌تر و تاثیرگذار در بازار ارزهای دیجیتال، وضعیت اقتصاد کلان است. سرمایه‌گذاران خرد احتمالا تا زمانی که پول اضافی برای سرمایه‌گذاری نداشته باشند وارد این فضا نخواهند شد. چنین موردی نیز تا زمان کنترل و کاهش تورم و همچنین کاهش هزینه زندگی و … رخ نخواهد داد.

کارشناسان زیادی معتقدند که سال آینده ادامه روند خنثی کنونی را شاهد خواهیم بود و حرکت خاصی رخ نخواهد داد. به نظر آخرین حرکت نزولی رخ داده و بازار فاصله 73 درصدی با اوج خود گرفته است. با این وجود باید دقت داشت که چنین چییزی به معنای رخ ندادن یک فروش سنگین دیگر نخواهد بود.

چشم انداز کریپتو

در روزهای ابتدایی هفته بازار ارزهای دیجیتال روند آرام و کم نوسانی را سپری کرد. ارزش کل بازار روز گذشته در محدوده 840 میلیارد دلاری قرار گرفته که به کف چرخه ماه قبلی بسیار نزدیک است. بیت کوین در محدوده 1663 دلاری و اتریوم نیز در سطح 1177 دلاری قرار گرفته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان