روند صعودی اتریوم

خانهاخبارروند صعودی اتریوم

آنچه می‌خوانید...

 

  • اتریوم از سپتامبر که قیمتش حدود 310 دلار بود،در روند صعودی قدرتمندی قرار گرفته است.
  • این کوین هم اکنون با قیمت 455 دلار معامله میشود، هرچند چند روز پیش به 465 دلار هم رسید.
  • طبق گفته تحلیل گران،در طول ماه های پیش رو این رمزارز به روند صعودیش ادامه خواهد داد.
  • تحلیلگران چشم به راه اتر 800 دلاری هستند. چراکه در این راه سطح مقاومت دیگری وجود ندارد.

اتریوم 800 دلاری

اتریوم از سپتامبر که قیمتش حدود 310 دلار بود،در روند صعودی قدرتمندی قرار گرفته است. قیمت این رمزارز پیشرو اخیراً به اوج خود یعنی 465 دلار رسیده، هرچند که با اتفاقات پیش آمده میل به ریسک ،دوباره به بازارهای جهانی بازگشته است.

- Advertisement -

تحلیلگران بر این باورند که در طول ماه های آتی این رمزارز به حرکت صعودیش ادامه خواهد داد.علیرغم اینکه انتظار میرود اتر با وجود پیشرفت چشمگیر قیمت بیت کوین کنار گذاشته شود و در حاشیه باقی بماند، اما باز هم شاهد این رویداد یعنی افزایش قیمت اتر خواهیم بود.

این گمانه زنی ها از آنجایی نشأت میگیرد که احتمالاً اتر منطقه 400 دلار را به یک منطقه حمایتی و سکوی پرشی به سمت 800 دلار تبدیل خواهد کرد .

مدت هاست که این منطقه 400 دلاری برای سرمایه گذاران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. درست همین اتفاق در اواخر سال 2017 افتاده بود. اخیراً یکی از تحلیلگران فعال این حوزه هم خاطر نشان کرده است که روند طولانی مدت این رمزارز همچنان مثبت است. وی با مراجعه به نمودار macro اتر افزود:” جدا از همه اینها، قیمت اتر خیلی آهسته به سمت بالا حرکت میکند. متأسفانه در جهان ما قیمت اتر به قیمت بیت کوین وابسته است و این قرارداد خوشایندی نیست.

یکی از تحلیلگران نموادار اتر را همراه با یادداشتی به شرح زیر منتشر کرده است:

” *روند HTF اتر تا سال 2021 به شدت صعودی است. امیدوارم،قبل از اینکه قیمت آن به 600 دلار و 800 دلار برسد ،دوباره شانس بیاوریم و بتوانیم اتر را باقیمتی حدود 350 دلار بخریم. “

* اندیکاتور  TrendValue HTF

 

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان