روند صعودی بیتکوین تا 17000 دلار

خانهاخبارروند صعودی بیتکوین...

آنچه می‌خوانید...

طبق اطلاعاتی که اندیکاتورها به ما ارائه میدهند، احتمالاً بیت کوین قبل از رسیدن به بالاترین قیمت و البته به منظور تکمیل الگو،حداقل یک روند صعودی دیگر را تجربه خواهد کرد.

محاسبه موجهای طولانی مدت بیتکوین

از ابتدای ماه مارس تا کنون قیمت بیتکوین به شدت در حال افزایش بوده است.( در نمودار زیر با رنگ سفید نشان داده شده). اگر این الگو صحیح باشد، btc احتمالاً در موج پنجم و درمراحل آخرحرکتش قرار دارد.

- Advertisement -

احتمالاً هدف موج پنجم نزدیک به 17000 دلار است. این تارگت با استفاده از اندیکاتور فیبوناچی به دست آمده. تارگت 17000 دلار از امتداد موج اول فوبوناچی یعنی3.61 و 2.61 اصلاح خارجی موج چهارم پیدا شده است. به علاوه این تارگت دقیقاً 0.85 از کل روند نزولی اواخر سال 2017 را هم پوشش میدهد.

روند صعودی بیت کوین
نمودار بیتکوین منبع: tradingview

داخل موج پنجم

اگر نگاه دقیقتری به موج پنجمی که در بالا به آن اشاره کردیم بیندازیم، قیمت هم اکنون در موج فرعی پنجم و البته آخرین موج است.(رنگ نارنجی در نمودار زیر)

از طریق پیش بینی امواج 1-3 عدد 17.214 دلار به دست می آید. که این عدد کاملاً منطبق بر همان روندی است که در شمارش تعداد موج های بلند مدت پیش بینی کردیم.

البته کاهش قیمت تا 13.187 در زیر موج چهارم این محاسبه خاص امواج را بی اعتبار میکند، که در ادامه به تحلیل آن میپردازیم.

نمودار بیتکوین منبع: tradingview

روند کوتاه مدت بیتکوین

طبق تحلیل تریدری در  @CryptoTony_ ، قیمت بین کوین در داخل یک مثلث متقارن نمایش داده شده. و هدف آن تکمیل موج چهارم و کوچک فعلی میباشد. این تریدر معتقد است این مثلث برای تکمیل الگو به سمت 17 هزار دلار شکسته میشود. پیش بینی این شکست هم پایان الگو را حوالی 17000 دلار مشخص میکند.

منبع: twitter

محاسبه موج فرعی و کوچک (آبی) برای موج فرعی پنجمی که در بالا به آن اشاره شد هم نشان میدهد:

قیمت دیگر به اواخر روند نزدیک شده. این نمودار هم تقریباً همان تارگت حوالی 17.116 دلار را به ما نشان میدهد.

نمودار بیتکوین منبع: tradingview

به نظر میرسد که بیتکوین در تاریخ 7 نوامبر با رسیدن به 14.439 دلار موج فرعی چهارم را تکمیل کرده است.  به جای اینکه این افت را تصحیح یک مثلث در نظر بگیریم بهتر است آن را روندی برای تکمیل موج بدانیم.

این روند نزولی که پولبک موج چهارم نامیده میشود، خط مقاومت از یک کانال موازی را هم تأیید میکند. بنابراین ، به احتمال زیاد قیمت بیشتر اصلاح خود را تکمیل کرده تا اینکه هنوز در داخل یک مثلث معامله شود.

نتیجه

در حالی که به نظر می رسد بیت کوین در اواخر حرکت صعودی خود قرار دارد ، سطوح تلاقی Fib نشان می دهند که قیمت احتمالاً قبل از آنکه کاهش یابد ، به نزدیک 17،100 دلار میرسد.

 

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان