آیا روند صعودی بازار آغاز شده یا تله گاوی بیت کوین برای خریداران در جریان است؟

خانهاخبارآیا روند صعودی...

آنچه می‌خوانید...

قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر همواره با روند صعودی همراه بوده و موفق شده از کف چرخه خود در محدوده 15665 دلاری با رشد 45 درصدی همراه شود. علیرغم این حرکت صعودی، تحلیلگران بازار در تناقض کامل و دو جبهه متفاوت به سر می‌برند. برخی معتقدند که شاهد یک تله گاوی برای خریداران در بازار هستیم و برخی دیگر معتقدند که روند صعودی آغاز شده است.

به نقل از کریپتوپوتیتو، علیرغم روند صعودی هفته‌های اخیر، بیت کوین همچنان با اوج قیمتی خود فاصله 67 درصدی دارد. روند نزولی بازار از اواخر سال 2021 آغاز شد و این امکان وجود دارد که هنوز به پایان خود نرسیده باشد.

ترس از تله گاوی بیت کوین

ال کاپو کریپتو، تحلیلگر و تریدر مطرح بازار همانند روزهای گذشته معتقد است که روند اخیر بزرگ‌ترین تله گاوی است که وی تاکنون دیده است. وی اشاره داشت که حرکات بازار به نظر دستکاری‌شده و هیچ تقاضای واقعی برای بیت کوین وجود ندارد.

توییت ال کاپو

با توجه به وضعیت اقتصاد کلان و همچنین احتمال رخ دادن رکود اقتصادی در کنار درامد کم از سرمایه‌گذاری در دارایی‌های ریسکی تا حدی بچگانه به نظر می‌رسد که حرکت اخیر بازار را آغاز روند صعودی بیت کوین و بازار کریپتو دانست. وضعیت بازار به سناریو تله گاوی برای خریداران شباهت دارد و یکی از تحلیلگران اشاره داشته است که احتمال فراوان شاهد سقوط قیمت به 12000 دلار خواهیم بود و پس از آن روند صعودی آغاز خواهد شد.

تحلیل بیت کوین agile

مطلب مفید: ۷ نکته مهم برای هولدرهای بیت کوین در سال ۲۰۲۳

از سویی دیگر، تحلیلگرانی که دیدگاه صعودی به بازار دارند به تحلیل وضعیت روانی در هر بازار نزولی پرداختند. این تحلیلگران به فاصله قیمت فعلی از کف ماه نوامبر اشاره داشتند و گفتند زمانی که قیمت از کف خود فاصله 50 درصدی می‌گیرد، تله گاوی نیست بلکه حرکتی است که تحلیلگران بدبین به بازار از دست داده‌اند. یکی دیگر از تحلیلگرانی که اعتقاد دارد روند نزولی بیت کوین تمام شده است، پلن بی، سازنده مدل انباشت به جریان است.

توییت پلن بی

چشم‌انداز قیمت BTC

در زمان نگارش این مطلب، قیمت بیت کوین در محدوده 22780 دلاری قرار دارد و شبانه‌روز گذشته را در یک فاز تثبیتی گذرانده است. صبح امروز قیمت به اوج روزانه 23262 دلاری نیز رسید که بیشترین قیمت از اواسط ماه اوت محسوب می‌شود. همچنین قابل‌توجه است که مقاومت ماه سپتامبر شکسته شده که بیانگر عقب‌نشینی نکردن خریداران از روند فعلی است.

بیت کوین در هفت روز گذشته رشد 33.5 درصدی داشته است و به بالاترین حد خود در پنج ماه گذشته رسیده است. با نزدیک شدن مجدد ارزش کل بازار کریپتو به 1.1 تریلیون دلار، به نظر می‌رسد که اوضاع برای بازار و بزرگ‌ترین ارز بازار در این هفته صعودی است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان