ریپل مدعی شد کمتر از ۵۰٪ عرضه توکن XRP را در اختیار دارد

خانهاخبارریپل مدعی شد...

آنچه می‌خوانید...

روز 27 اکتبر شرکت ریپل گزارش بازار سه ماهه سوم سال 2022 خود را منتشر کرد و در آن اشاره داشت که برای اولین بار میزان دارایی توکن XRP شرکت به زیر 50% رسیده است. به نقل از کریپتوپوتیتو، ریپل با بیان این موضوع گفت که برخلاف ادعای منتقدان ریپل به غیرمتمرکز شدن نزدیک‌تر شده است. در ادامه این گزارش نیز اشاره شد که مالکیت XRP نشانه‌ای مبنی بر کنترل XRP لدجر توسط رییپل نیست:

« XRP لدجر از اجماع فدرال بیزانس برای تایید اعتبار تراکنش‌ها، اضاف کردن قابلیت‌های تازه و امنیت شبکه استفاده می‌کند. چنین چیزی به معنای آن است که هر اعتبارسنج صرف نظر از میزان دارایی توکن‌های XRP یک حق رای دارد. ریپل در حال حاضر از میان بیش از 130 نود در XRP لدجر تنها 4 نود در شبکه را اجرا می‌کند.»

علیرغم این ادعا باید دقت داشت که همچنان یک شرکت متمرکز کنترل کننده نیمی از موجودی XRP است که حدود 50 میلیارد کوین می‌شود. در سه ماه سوم، شرکت ریپل 3 میلیارد توکن دیگر را منتشر کرد.

- Advertisement -
توییت ریپل

آهسته شدن فروش توکن ریپل

ریپل در گزارش خود اشاره داشت که فروش توکن XRP در سه ماهه سوم سال به 310 میلیون دلار رسیده است. این در حالی است که میزان فروش در سه ماه دوم سال 409 میلیون دلار بود. در ادامه گزارش اشاره داشت که این فروش‌ها تنها به نقدینگی درخواستی تراکنش‌ها مرتبط بوده که همچنان در حال افزایش است. نقدینگی درخواستی یا ODL یکی از محصولات اولیه ریپل است که انتقالات برون مرزی را برای موسسه‌های مالی تسهیل می‌کند.

مطلب مفید: بررسی ۳ پیش بینی مهم در رابطه با بازار ارزهای دیجیتال در ماه نوامبر (آبان)

این شرکت به تازگی از همکاری با تراولکس خبر داده که به واسطه آن ODL در برزیل فعال شده و اجازه تراکنش میان برزیل و مکزیک را صادر می‌کند. از دیگر همکاری‌های این محصول نیز می‌توان به فومو، شرکت فراهم کننده خدمات پرداختی در سنگاپور و iRemit در فیلیپین اشاره کرد. در گزارش ریپل آمده است:

«شرکت تنها از طریق تراکنش‌های ODL توکن‌های خود را فروخته و حجم این تراکنش‌ها به واسطه گسترش استفاده از محصول در سطح جهان با رشد همراه بوده است.»

ریپل علاوه بر گزارش مالی خود در رابطه پرونده کمسیون بورس آمریکا نیز پستی را منتشر کرد. این شرکت اشاره داشت که بالاخره با انتشار مدارک مهم مربوط به سخنرانی رئیس قبلی کمیسیون بورس آمریکا در دادگاه پیروز شده است. در رابطه با گام بعدی نیز ریپل اشاره داشت که در ماه نوامبر هر دو طرف درخواست‌های خود را ارائه خواهند داد و منتظر تصمیم قاضی خواهند نشست.

چشم انداز قیمت XRP

در زمان نگارش این مطلب، توکن بومی ریپل با افزایش قیمت 4 درصدی در محدوده 0.5 دلاری قرار گرفته است. قیمت این ارز در اواسط ماه سپتامبر با رشد همراه شد اما پس از آن روندی خنثی را در پیش گرفته است. گفتنی است که در حال حاضر قیمت با اوج تاریخی خود در 3.40 دلار فاصله‌ای 86 درصدی دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان