گزارش: شرکت ریپل ممکن است قصد خرید پلتفرم سلسیوس را داشته باشد

خانهاخبارگزارش: شرکت ریپل...

آنچه می‌خوانید...

زمانی که از سخنگوی شرکت ریپل سوال شد که آیا این شرکت علاقه ای به خرید سلسیوس دارد یا خیر، وی پاسخ داد که ریپل علاقه دارد اطلاعات بیشتری درباره این پلتفرم و دارایی های آن کسب کند و بسنجد که آیا این پلتفرم به کسب و کار آنها ارتباطی دارد یا خیر. در ماه ژوئن، پلتفرم وام دهی سلسیوس با مشکلات نقدینگی زیادی مواجه شد و در پی آن برداشت های خود را متوقف کرد. پس از آن نیز اعلام ورشکستگی کرد و گفت که به مشتریان خود 4.7 میلیارد دلار بدهکار است.

این بیانیه ریپل پاسخی به سوالات پرسیده شده توسط رویترز درباره اسناد ارائه شده به دادگاه در هفته گذشته در پی احضار وکلای این شرکت به دادگاه بود. بنابر این بیانیه، با وجود آن که ریپل به نظر یکی از طلبکاران بزرگ و مهم سلسیوس نبوده اما این پرونده توسط دادگاه ورشکستگی پذیرفته شده است.

گزارشی دیگر از بلومبرگ ادعا می‌کند که معامله گران اعتباری وال استریت به کاربران گیر افتاده در پلتفرم های مشکل دار فرصتی برای خروج با زیان بزرگ را ارائه می‌دهند. کاربران سلسیوس و حتی ویجر بر اساس گزارش ها می‌توانند حق مالکیت کوین های خود را با تخفیف 75 درصدی به فروش برسانند.

ولادیمیر جلیساوچیچ، بنیانگذار کارگزاری Cherokee Acquisition به رسانه ها گفت که مشخص نیست که ارزش حساب های کاربران سلسیوس چقدر است و یا چه زمانی آنها قادر به توزیع کوین های خود هستند، تنها موضوع مشخص آن است که بسیاری از طلبکاران پول های خود را می‌خواهند.

مطلب مفید: مهمترین الگوهای کندل استیک که هر تریدری باید بشناسد

آیا ریپل و سلسیوس در این نبرد حقوقی با یکدگیر ارتباط برقرار می‌کنند

سلسیوس تا تاریخ 13 ژوئن حدود 11 میلیارد دلار دارایی را تحت مدیریت خود داشت و تخمین زده شده است که حدود 300 هزار کاربرا با موجودی حداقل 100 دلاری نیز تا ماه جولای در این پلتفرم فعال بوده باشند. گفتنی است که چند ماه پیش نیز فاجعه دیگری در خصوص این پلتفرم رخ داد و آدرس ایمیل های کاربران سلسیوس به سرقت رفت که احتمال حملات فیشینگ را نیز افزایش داد.

بر اساس داده ها، در همین مدت ریپل لبز واقع در سانفرانسیسکو آمریکا در 14 مرحله افزایش سرمایه 300 میلیون دلاری را تجربه کرد. این افزایش سرمایه توسط سرمایه گذاران خصوصی صورت گرفته است. باید توجه داشت که با وجود شایعات خرید سلسیوس توسط ریپل، این مجموعه تاکنون شرکت دیگری را تصاحب نکرده اما 25 سرمایه گذاری بزرگ و مختلف را به نام خود ثبت کرده است.

بر اساس گزارش ریپل، مجموع فروش توکن بومی این شبکه یعنی XRP و خرید خالص آن در سه ماهه دوم سال 408.9 میلیون دلار بوده است که نسبت به 273 میلیون دلار در سه ماهه اول سال افزایش داشته است. در همین حین سرمایه ورودی به این توکن در یک هفته گذشته با کاهش زیادی همراه بوده و عدد 200 هزار دلاری را ثبت کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان