ریپل و کمیسیون بورس خواستار تصمیم‌گیری فوری دادگاه شدند

خانهاخبارریپل و کمیسیون...

آنچه می‌خوانید...

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و شرکت ریپل لبز، هر دو از طریق حکم اختصاری، خواستار تشکیل دادگاه فدرال و تصمیم‌گیری فوری در رابطه با نتیجه پرونده نقض قوانین اوراق بهادار در فروش XRP شده‌اند.

حکم اختصاری زمانی در دادگاه‌ها استفاده می‌شود که یکی از طرفین پرونده معتقد است شواهد کافی برای صدور حکم بدون نیاز به ادامه دادرسی وجود دارد.

- Advertisement -

حالا هر دو طرف پرونده نقض قوانین اوراق بهادار در فروش توکن XRP توسط شرکت ریپل از قاضی دادگاه آنالیسا تورس خواسته‌اند تا در رابطه با نتیجه این پرونده فورا تصمیم بگیرد. ریپل مدعی است کمیسیون بورس مدارک دیگری ندارد که ثابت کند فروش XRP، یک قرارداد سرمایه‌گذاری و برخلاف قوانین اوراق بهادار بوده است. در سمت دیگر، کمیسیون بورس همچنان می‌گوید مدارک کافی برای اثبات این اتهام در اختیار دارد.

برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل روز شنبه در توییتی مدعی شد پرونده کنونی به وضوح نشان می‌دهد کمیسیون بورس هیچ علاقه‌ای به عمل به قانون ندارد.

وی افزود:

کمیسیون بورس می‌خواهد با اقدامات غیرمجاز، اختیارات خود را در حوزه قضایی افزایش دهد؛ قدرتی که توسط کنگره آمریکا در اختیار این ارگان قرار گرفته است.

برد گارلینگهاوس - دادگاه ریپل

در همین حال، استوارت آلدروتی، مشاور عمومی ریپل خاطرنشان کرد پس از دو سال دعوی قضایی، کمیسیون بورس نمی‌تواند مدارک کافی را ارائه دهد و نقض قوانین اوراق بهادار با فروش XRP را بر اساس حتی یکی از معیارهای تست هاوی اثبات کند.

ریپل در درخواست خود مدعی است پرونده کمیسیون بورس باعث می‌شود تا این کمیسیون به طور غیرمجاز، در خصوص هرگونه انتقال دارایی بتواند اظهار نظر کند.

ریپل در این حکم اختصاری خاطرنشان کرده است از آنجایی که هیچ قراردادی مبنی بر تعهد ریپل به ارائه سود ثابت به خریداران XRP وجود ندارد، کمیسیون بورس نمی‌تواند این مسئله را خلاف قوانین اوراق بهادار تلقی کند.

مطلب مفید: آیا می‌دانید فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) چگونه عمل می‌کند؟

در سمت دیگر این پرونده، کمیسیون بورس در حکم اختصاری خود مدعی شده حتی بدون ارائه هیچ حقی به خریدار و بدون وجود هیچ تعهدی از جانب فروشنده، یک قرارداد سرمایه‌گذاری می‌تواند وجود داشته باشد.

با این حال، ریپل مدعی است ادعای کمیسیون بورس برخلاف قانون است چراکه بدون این ویژگی‌های اساسی، چیزی وجود ندارد که بتواند تست هاوی را بر آن اساس در این پرونده اعمال کرد.

به گفته جرمی هوگان، وکیلی که از نزدیک دادگاه کمیسیون بورس و ریپل را دنبال می‌کند، طرفین امتیازهای لازم برای درخواست برای حکم فوری را در اختیار دارند.

ثبت درخواست حکم فوری در دادگاه ریپل، واکنش‌های مثبتی را در جامعه رمزارزها به همراه داشته است. یکی از کاربران توییتر در واکنش به این اخبار نوشت پایان نزدیک است.

بدون شک، نتیجه دادگاه ریپل تاثیر بسیار مهمی بر بازار ارزهای دیجیتال و قوانین آمریکا در قبال این حوزه خواهد داشت.

نظر شما در رابطه با نتیجه احتمالی دادگاه ریپل چیست؟ چه کسی برنده خواهد شد؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان