مایکل نووگراتز: زمان خرید بیت کوین و طلا فرا رسیده است

خانهاخبارمایکل نووگراتز: زمان...

آنچه می‌خوانید...

در پی مشکلات اخیر سیستم بانکداری آمریکا و سقوط دو بانک بزرگ در این کشور، مایکل نووگراتز (Michael Novogratz)، مدیرعامل و مؤسس شرکت دیجیتال گلکسی در مصاحبه‌ای با شبکه CNBC گفته است که با حرکت این کشور به سمت بحران اعتباری، زمان خرید بیت کوین و طلا فرا رسیده است.

زمان خرید بیت کوین و طلا فرا رسیده است

به گزارش کوین تلگراف، نووگراتز اشاره داشت که جهان و آمریکا به‌زودی با معضل بحران اعتبار رو به رو خواهند شد و برای عبور از این دوره، بهترین راه برای سرمایه‌گذاران روی آوردن به نقره، بیت کوین و طلا برای بلندمدت است. وی روز گذشته و در جریان مصاحبه خود با Squawk Box گفت که بانک‌ها معمولاً برای افزایش و بازگردانی سرمایه وام کمتری را اعطا می‌کنند که معنای آن قریب‌الوقوع بودن بحران اعتباری خواهد بود.

- Advertisement -

نووگراتز در ادامه توضیح داد که شاخص‌هایی مانند بازار کامودیتی‌ها از قبل به چنین موضوعی اشاره داشته و نشان از رکود اقتصادی دارند. صنعت بانکداری آمریکا در ماه مارس با مشکلات زیادی همراه شد و سیگنچر و سیلیکون ولی، دو بانک بزرگ این کشور در یک هفته سقوط کردند. باید اشاره داشت که همچنان ریسک‌هایی مبنی بر سقوط و مشکلات نقدینگی برای دیگر بانک‌ها در آمریکا و اروپا وجود دارد.

از نظر نووگراتز، احتمال زیاد شاهد تغییر سیاست فدرال رزرو نسبت به نرخ بهره خواهیم بود. با وجود علاقه این نهاد به افزایش نرخ بهره و سیاست سخت‌گیرانه اما مشکلات اعتباری در کشور این نهاد را از افزایش نرخ بهره باز می‌دارد. علیرغم پیش‌بینی زمانی سخت برای اقتصاد آمریکا، مدیرعامل گلکسی دیجیتال احساسات مثبتی را برای کریپتو و بیت کوین از خود نشان داد.

مطلب مفید: کلاهبرداری معاملات P2P ارز دیجیتال چیست؟ چطور از آن جلوگیری کنیم؟

وی افزود که اگر زمانی برای ورود به بیت کوین وجود داشته، اکنون است. دولت‌ها در حال چاپ بی‌رویه پول هنگام مواجهه با مشکلات هستند و این موضوع برای بیت کوین و طلا موضوع بسیار خوبی است.

گفتنی است که قیمت بیت کوین پس از سقوط بانک‌های اشاره شده با ریزش سنگینی همراه شد اما روز 14 مارس و پس از اعلام داده‌های تورم به اوج 26514 دلاری نیز رسید. با این حال، قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار در حال حاضر در محدوده 24600 دلاری به سر می‌برد.

توییت ون هردین

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان