چارلز هاسکینسون: زمستان بازار ارزهای دیجیتال ممکن است ماه‌ها ادامه داشته باشد

خانهاخبارچارلز هاسکینسون: زمستان...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: چارلز هاسیکنسون، بنیانگذار کاردانو می‌گوید زمستان بازار ارزهای دیجیتال تازه آغاز شده و تا ماه ها ادامه خواهد داشت. از نظر وی در حال حاضر بازار در بدترین وضع خود قرار گرفته است. در همین حین، هولگر شائپیتز، اقتصاد دان آلمانی گفته است که اصلاح کنونی بیت کوین از اصلاح سال 2020 کوچک تر بوده است.

هاسکینسون در توییت اخیر خود به فعالان و سرمایه گذارانی که اولین زمستان بازار ارزهای دیجیتال را تجربه می‌کنند تبریک گفته و به آنها خوشامد گفته است! وی خاطرنشان کرد که در گذشته شاهد دوره های نزولی زیادی در بازار کریپتو بوده است و نکته مهم درباره این زمستان ها سر زده بودن آنها و ترس و اضطراب ابتدایی سرمایه گذاران است. پس از گذشت چندین ماه معمولا کف بازار پیدا خواهد شد و سپس مدتی طول خواهد کشید تا بازار دوباره به سمت بالا حرکت کند.

توییت هاسکینسون

سقوط کنونی بازار کریپتو امر غیر معمولی نیست

شائپیتز در یک پست توییتری به جامعه کریپتو گفته است که روند نزولی و زمستان کنونی بازار ارزهای دیجیتال که شاهد آن هستیم برای اولین بار نیست که رخ داده و از نظر تاریخی نیز امر غیرمعمولی نیست. در حال حاضر بیت کوین با اوج تاریخی خود فاصله ای 61 درصدی دارد و این در حالی است که در بازار نزولی سال 2020 فاصله بیت کوین تا اوج خود به 80 % نیز رسید.

مطلب مفید: آکاش نتورک (Akash) چیست ؟ نخستین فضای ابری غیرمتمرکز با منبع باز

توییت شائپیتز

زمستان قبلی بازار ارزهای دیجیتال در اوایل سال 2018 رخ داد و تا سال 2021 نیز به طول انجامید. زمانی که بیت کوین پس از تایید تسلا مبنی بر خرید و پذیرش این ارز به عنوان ابزار پرداخت روند صعودی خود را از 39700 دلار آغاز و تا 63000 دلار با افزایش قیمت همراه شد.

گفتنی است که قیمت بیت کوین پس از چندین روز ریزش، روز گذشته با رشد 23 درصدی همراه شد و موفق شد به صورت موقت سطح مهم 30000 دلاری را نیز پس بگیرد. با این حال در زمان نگارش این مطلب قیمت بزرگ ترین ارز دیجیتال بازار کمی از سود خود را از دست داده و اکنون در محدده 29000 دلاری در حال معامله شدن است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان