چانگ پنگ ژائو: زمستان ارزهای دیجیتال تا سال 2026 ادامه خواهد داشت

خانهاخبارچانگ پنگ ژائو:...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس در مصاحبه ای با رسانه خبری Fortune در رابطه با زمستان ارزهای دیجیتال صحبت کرد و گفت که انتظار دارد این ریزش بازار طولانی باشد. وی در ادامه و با اشاره به زیان هایی که پلتفرم های مختلف در چند ماه اخیر کرده‌اند، گفت که بیشتر جنبه های مثبت و نیمه پر لیوان را می‌بیند.

ژائو در ادامه افزود:

«شکی در فاجعه آمیز بودن ریزش بازار نیست. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که در دل هر فاجعه ای فرصت های زیادی نیز وجود دارد.»

- Advertisement -

خروج سرمایه از بازار کریپتو باعث سقوط ارزش توکن ها شده است

ازماه نوامبر 2021 و اوج بازار کریپتو، حدود 2 تریلیون دلار سرمایه از این بازار خارج شده است که نشان دهنده کاهش 70 درصدی ارزش کلی است. بیت کوین و رهبر بازار کریپتو، از ابتدای سال تاکنون 59 % سقوط کرده است و در ساعات اخیر حمایت 20000 دلاری و اوج سال 2017 خود را نیز از دست داد. داده های گلسنود نشان می‌دهد که احتمالا سقوط 64 درصدی بیت کوین را در پیش خواهیم داشت. در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، قیمت بیت کوین به 7500 دلار خواهد رسید.

گفتنی است که در چند وقت اخیر حدودا سه چهارم 100 پروژه برتر بازار کریپتو از اوج قیمتی خود فاصله ای 90 درصدی گرفته‌اند.

بنابر صحبت های ژائو، زمستان ارزهای دیجیتال بسیار ترسناک به نظر می‌رسد اما در هر حمام خونی فرصت های مناسبی نیز پیدا می‌شود. ژائو گفت که شرایط فعلی باعث شده است تا وی بتواند بهترین استعدادهای این حوزه را به خدمت بگیرد و همچنین شرکت های برتر این حوزه را با ارزش هایی بسیار پایین تر خریداری کند.

مطلب مفید: آموزش کار با صرافی کوکوین (KuCoin)؛ ترید و خرید و فروش

ژائو در ریزش های فعلی فرصت های زیادی می‌بیند

روز چهارشنبه، ژائو در یک پست توییتری گفت که شرکت بایننس 2000 موقعیت شغلی دارد و به دنبال استخدام افراد مناسب است. وی در ادامه گفت که قصد دارد تا پایان سال این 2000 نفر را استخدام کند و بدین ترتیب تعداد کارکنان بایننس را به 8000 نفر برساند.

گفتنی است که در روزهای اخیر، صرافی های زیادی مانند کوین بیس، جمینای و کریپتو دات کام به دلیل شرایط معاملاتی پیش آمده در بازار و برای جلوگیری از تحت تاثیر این شرایط قرار گرفتن، اقدام به تعدیل نیرو کردند. با این حال و در پی تبلیغات اخیر، ژائو اعلام کرد که بایننس با وجود زمستان ارزهای دیجیتال از نظر نقدی در موقعیت خوبی قرار دارد و زمانی که دیگر پلتفرم ها در حال تعدیل نیرو هستند، این صرافی می‌تواند نیروهای تازه استخدام کند.

همزمان با شدت گرفتن زمستان ارزهای دیجیتال، ژائو گفته است که در چنین شرایطی شاهد گلچین شدن خواهیم بود و بدین ترتیب، پروژه های صعیف از بین خواهند رفت و تنها قدرتمندان در این فضا باقی خواهند ماند و در زمان بازگشت اوضاع به روند صعودی شکوفا خواهند شد. مدیرعامل بایننس درباره زمان پایان یافتن روند نزولی بازار نیز اظهار نظر کرد و گفت که از نظرش زمستان ارزهای دیجیتال تا سال 2026 به طول خواهد انجامید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان