زنجیره جانبی ماشین مجازی اتریوم در شبکه آزمایشی کاردانو راه اندازی شد

خانهاخبارزنجیره جانبی ماشین...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: شرکت Input Output، حامی بلاک چین کاردانو به تازگی خبر از راه اندازی زنجیره جانبی ماشین مجازی اتریوم آلفا در شبکه آزمایشی کاردانو داده است. با این حال کاردانو هنوز مشخص نکرده است که این ماشین مجازی اتریوم در آینده به صورت مستقیم در شبکه اصلی قرار خواهد گرفت یا خیر.

آینده در همکاری است

شرکت IOHK در پستی توییتری گفت که چنین قابلیتی به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه های استوار و پایداری را در شبکه کاردانو بسازند چرا که بدین ترتیب می‌توان برنامه های غیرمتمرکز توسعه یافته در اتریوم را در لحظه به کاردانو منتقل کرد.

- Advertisement -
توییت IOHK

اریک کولگر، ویراستار ارشد محتوا در شرکت Input Output گفت که جامعه به آینده ای بر پایه همکاری باور دارد که در آن بلاک چین های مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. در رابطه با زنجیره جانبی ماشین مجازی اتریوم، کولگر آن را فرصتی می‌بیند که باعث افزایش کاربران در جامعه کاردانو خواهد شد و در عین حال پیچیدگی را نیز برای شبکه اصلی ایجاد نمی‌کند.

 شرکت Input Output، یک پست رسمی با عنوان «همکاری کلید رشد بلاک چین ها» که چندین هفته قبل از راه اندازی زنجیره جانبی آن را منتشر کرد و در آن گفت که این زنجیره جانبی به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا توکن های ERC-20 بسازند و بدین ترتیب کاربران از مزایای کارمزدهای کمتر و سرعت بیشتر شبکه کاردانو نیز بهره مند شوند.

مطلب مفید: سرنوشت ماینرهای اتریوم پس از اتریوم 2.0 چه خواهد شد؟

بنابر این پست رسمی، میلکومدا، پروتکل زنجیره جانبی و حامی شبکه کاردانو به قراردادهای هوشمند ماشین مجازی اتریوم اجازه می‌دهد تا در زنجیره C1 اجرا شوند و به زنجیره اصلی کاردانو متصل شوند. علاوه بر آن، زنجیره جانبی قصد دارد تا پایان سال همکاری میان بلاک چین کاردانو و سولانا را نیز ایجاد و گسترش دهد.

انتقاد بنیانگذار کاردانو به اتریوم

چارلز هاسکیسنون، بنیانگذار کاردانو امروزه بیشتر به دلیل دیدگاهش نسبت به همکاری میان بلاک چین های مختلف شناخته می‌شود. وی علیرغم تقدیر و پذیرش ماشین مجازی اتریوم در زنجیره جانبی کاردانو قبلا به انتقاد از اتریوم به دلیل تمرکز این شبکه روی قراردادهای هوشمند پرداخته بود. وی گفته بود که برخلاف اتریوم و تمرکز یک جانبه روی قراردادهای هوشمند، کاردانو می‌تواند این کار را با مطلوبیت کامل و از طریق مسائل حاکمیتی انجام دهد و در عین حال با داده های متا نیز قوانین خودکار کار کند.

هاسکینسون همچنین کاردانو را مجموعه ای از پروتکل ها می‌داند که توانایی ارائه پشتیبانی اقتصادی برای میلیون ها کاربر مخصوصا در مناطق فقیر را دارد. وی در نهایت نیز گفت که به روزرسانی اتریوم و انتقال آن به اثبات سهام می‌تواند باعث نابودی کامل شبکه شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.  

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان