زنجیره نوترون (Neutron) بر بستر شبکه اصلی کازماس قرار گرفت

خانهاخبارزنجیره نوترون (Neutron)...

آنچه می‌خوانید...

بر اساس داده‌های تیم توسعه کازماس، روز پنجشنبه زنجیره نوترون (Neutron) با قابلیت امنیت اشتراکی خود در این بلاک چین راه‌اندازی شد. باید اشاره داشت که نوترون اولین زنجیره کازماس است که از چنین قابلیتی بهره‌مند است. امنیت اشتراکی به بلاک چین‌های فعال در اکوسیستم کازماس اجازه می‌دهد تا برای تأمین امنیت خود به اعتبارسنج‌های کازماس هاب (Cosmos Hub) اتکا کنند.

زنجیره نوترون بر بستر کازماس

به نقل از د بلاک، شبکه‌های فعال در این اکوسیستم با شبکه‌ای از اعتبارسنج‌های درون زنجیره‌ای امنیت خود را حفظ می‌کنند. با تکیه بر کازماس هاب، بلاک چین‌های اکوسیستم کازماس می‌توانند با تمرکز بر برنامه‌ها و خدمات خود در امنیت کامل به اهدافشان برسند.

- Advertisement -

باید اشاره داشت که نوترون به‌عنوان یک پلتفرم و برای ایجاد قراردادهای هوشمند با محیط محاسباتی CosmWasm، در اکوسیستم کازماس فعالیت می‌کند. در پی نزدیکی با شبکه کازماس هاب و همچنین بهره‌مندی از امنیت بالای این شبکه، هدف نوترون فراهم کردن برنامه‌های قرارداد هوشمند میان زنجیره‌ای برای اکوسیستم کازماس است.

آوریل دوتیل، مدیر شرکت نوترون درباره راه‌اندازی این زنجیره در کازماس گفت که در پی هماهنگ‌سازی زنجیره با کازماس هاب، این شرکت موفق شده است تمرکز خود را روی حل کردن مشکلات و محدودیت میان زنجیره‌ای بگذارد که برنامه‌های قرارداد هوشمند در کازماس با آن‌ها مواجه هستند.

مطلب مفید: معرفی لیست بهترین میم کوین سال 2023 برای سرمایه‌ گذاری

تیم نوترون نیز اشاره داشت که امنیت اشتراکی این پلتفرم می‌تواند ارزش بسیار زیادی را به کازماس هاب اضافه کند و به توسعه‌دهندگان اجازه دهد تا برنامه‌های پیچیده و متنوعی را با استفاده از اتم، ارز بومی کازماس توسعه دهند. دوتیل درباره این قابلیت امنیتی نیز گفت که امنیت اشتراکی باید به تقویت اکوسیستمی از زنجیره‌های نزدیک و همسو که گاهی با نام منطقه اقتصادی ‌اتم (ATOM Economic Zone) کمک کند و همکاری میان برنامه‌های این زنجیره‌ها را افزایش دهد.

قابل‌توجه است اعضای جامعه کازماس روز 6 مه، در یک رأی‌گیری حاکمیتی، طرح 792 مبنی بر راه‌اندازی زنجیره نوترون را تأیید کردند تا تیم توسعه کمتر از یک هفته بعد آن را در شبکه اصلی راه‌اندازی کند. گفتنی است که در حال حاضر، زنجیره‌های اکوسیستم کازماس که خواستار بهره بردن از امنیت اشتراکی هستند باید برای دریافت مجوز و دسترسی به کازماس هاب مراجعه کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان