هارد فورک اویلر (Euler)، فردا در شبکه بایننس اسمارت چین راه‌اندازی خواهد شد

خانهاخبارهارد فورک اویلر...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: شبکه اصلی زنجیره هوشمند بایننس قرار است در بلاک شماره 18907621 شاهد به روزرسانی هارد فورکی به نام اویلر (Euler) باشد. با توجه به نحوه تولید بلاک های جدید در شبکه انتظار می‌رود در تاریخ 22 ژوئن (فردا) ساعت 12:30 شاهد این به روزرسانی باشیم. اعتبارسنج ها و اجرا کنندگان نودها باید نرم افزار خود را تا فردا به آخرین نسخه موجود (V.1.1.11) به روزرسانی کنند.

به منظور صورت گرفتن هارد فورک اویلر در شبکه بایننس، بیش از نیمی از اعتبارسنج ها باید با موفقیت به روزرسانی شوند تا تولید بلاک ها در شبکه ادامه پیدا کند. در صورتی که اجرا کننده نود موجود در شبکه به روزرسانی نشود، قادر نخواهد بود که پس از اتمام هارد فورک به تولید بلاک بپردازد.  

- Advertisement -

تمامی اجرا کنندگان نودها در شبکه باید برای این هارد فورک نرم افزارهای خود را به روز کنند و در صورت عدم موفقیت قادر به تولید بلاک پس از اتمام به روزرسانی نخواهند بود. برای توسعه دهندگان شبکه از سویی دیگر هیچ تغییری در ماژول ماشین مجازی اتریوم رخ نداده و آنها نیازی نیست که کاری انجام دهند.

لئونارد اویلر

این به روزرسانی از نام لئونارد اویلر، ریاضی دان و فیزیک دان بزرگ سوییسی و به افتخار تلاش های روز افزونش در علم ریاضی گرفته شده است. گفتنی است که وی یکی از بنیانگذاران تئوری گراف و همچنین مکان شناسی X محسوب می‌شود.

تغییرات پیش رو پس از هارد فورک اویلر

تعمیر و نگه داری موقت برای اعتبارسنج ها

پس از صورت گرفتن به روزرسانی اویلر و تغییرات ایجاد شده، زنجیره هوشمند بایننس قادر خواهد بود از ویژگی ها و قابلیت های جدیدی بهره ببرد و باگ های خود را نیز رفع کند. یکی از این ویژگی ها تعمیر و نگه داری موقت اعتبارسنج ها خواهد بود.

با توجه به طراحی مکانیسم اجماع پارلیا، نبود اعتبارسنج حتی اگر به دلیل یک عملیات تعمیر و نگه داری از قبل تعیین شده باشد، باعث عدم پایداری و کاهش گنجایش زنجیره هوشمند بایننس به دلیل طولانی شدن زمان انتظار و سازمان دی مجدد شبکه برای اعتبارسنج ها می‌شود. معرفی تعمیر و نگه داری موقتی برای زنجیره بایننس باعث پایداری چرخش بلاک ها و همچنین تعادل در گنجایش شبکه می‌شود.

یک اعتبار سنج در شبکه می‌تواند با ارسال تراکنشی در قرارداد هوشمند ValidatorSet وارد تعمیر و نگه داری موقتی شبکه شود. این قابلیت برای یک تا چند ساعت طراحی شده است و اعتبارسنج های شرکت کننده در این روش به صورت موقتی از چرخه تولید بلاک در شبکه خارج می‌شوند.

مطلب مفید: آموزش گام به گام تحلیل تکنیکال ؛ راهنمای ترید برای افراد مبتدی

از آنجایی که عملیات تعمیر و نگه داری طولانی مدت به صورت آفلاین به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود، در صورت طولانی شدن عملیات تعمیر، اعتبارسنج به صورت خودکار از این روش موقتی خارج می‌شود. همچنین به منظور کاهش تاثیر اعتبارسنج هایی با عملکرد ضعیف که در این عملیات شرکت نمی‌کنند، قابلیت جدید آنها را مجبور خواهد کرد تا وارد فاز تعمیر موقتی زنجیره بایننس شوند.

معرفی کاندیدهای جدید برای اعتبارسنجی در زنجیره هوشمند بایننس

این به روزرسانی شبکه پس از هارد فورک اویلر به منظور بهبود ثبات و سرزندگی شبکه معرفی می‌شود. زنجیره هوشمند بایننس در نظر دارد تا اعتبار سنج های غیرفعال بیشتری را به شبکه و به عنوان ذخیره اعتبارسنج های اصلی اضافه کند. به این اعتبارسنج ها کاندید یا داوطلب گفته می‌شود. کاندیدها نیز همانند اعتبارسنج ها به تولید بلاک در شبکه اصلی می‌پردازند اما شانس کمتری نسبت به 21 اعتبارسنج اصلی زنجیره هوشمند بایننس دارند.

گفتنی است که به منظور ایجاد انگیزه برای این افراد در شبکه اقداماتی از سمت شبکه اصلی صورت خواهد گرفت. تعداد این کاندیدها رابطه مستقیمی با حاکمیت زنجیره هوشمند بایننس دارد. شبکه اصلی بایننس پس از به روزرسانی اویلر دارای تعداد ثابتی از اعتبارسنج و صفر عدد کاندید خواهد بود. سپس و بر اساس اقدامات حاکمیت شبکه تعدادی کاندید به اعتبارسنج های شبکه اضافه خواهند شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان