بی‌ ان‌ بی چین (BNB Chain) یک نقشه راه فنی برای توسعه اکوسیستم خود منتشر کرد

خانهاخباربی‌ ان‌ بی...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: زنجیره BNB اعلام کرده است که نقشه راه فنی را طراحی کرده است که هدف آن بهبود ساختار غیرمتمرکز شبکه، گنجایش زیرساخت برای زنجیره های جانبی و ایجاد پتانسیل برای توسعه دهندگان است تا بتوانند برنامه های غیرمتمرکز (Dapps) خود را در این شبکه توسعه دهند. در این نقشه راه که در نشست زنجیره BNB اعلام شد، از برنامه ارزشمندترین سازنده نیز رونمایی شد که هدف آن انگیزه و روحیه دادن به مهندیسن نرم افزار وب 3 است.

در ماه فوریه سال گذشته، زنجیره بایننس و زنجیره هوشمند بایننس با یکدیگر ادغام شدند و شبکه جدید زنجیره BNB را ایجاد کردند. یک لایه زیرساختی چند زنجیره ای که از اکوسیستم جدید پشتبانی می‌کند و مکانیسم حاکمیتی BNB نیز دارد.

- Advertisement -

از مهم ترین توسعه های این نقشه راه فنی می‌توان به معرفی زنجیره های جانبی برنامه های BNB در شبکه اصلی همراه با دنیای متاورس، ایپ و متا، دو برابر شدن تعداد اعتبارسنج های غیر متمرکز با طرح بهبود BEP-131 و رسیدن آنها به 41 عدد و همچنین بهبود گنجایش گس بلاک ها در زنجیره تا سه ماهه سوم سال اشاره کرد که باعث افزایش سرعت و کاهش هزینه ها در زنجیره نیز می‌شود.

مطلب مفید: بلاک چین چیست؟ هر آنچه باید در مورد فناوری بلاک چین بدانید

توییت زنجیره BNB

یوری فروچیو (Uri Ferruccio)، مدیر اجرایی بنیاد BNB اخیرا ارزشیابی خود از چگونگی بهبود و رشد شبکه و اکوسیستم به لطف این نقشه راه را به اشتراک گذاشته است. وی در این باره می‌گوید:

«این پیشرفت ها در تکنولوژی بسیار حائز اهمیت هستند چرا که تغییرات مهم و بنیادی را برای جامعه توسعه دهندگان و کاربران به همراه دارند. تمرکز و تاکید اصلی ما بر نوآوری، پایداری و قدرتمندی مکانیسم حاکمیتی زنجیره BNB است. همچنین سرمایه گذاری سنگینی نیز در امنیت این شبکه کرده‌ایم.»

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان