نهنگ مرموز دوج کوین پس از 9 سال دوباره فعال شد

خانهاخبارنهنگ مرموز دوج...

آنچه می‌خوانید...

روز گذشته پلتفرم مطرح Whale Alert در یک پست توییتری توضیح داد که یک کیف پول قدیمی و نهنگ دوج کوین پس از مدت‌ها عدم فعالیت دوباره زنده شده و در حال انتقال سرمایه خود است. این خبر در حالی منتشر شده است که در روزهای گذشته ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر و حامی دوج خواستار سیستم پرداختی شامل ارزهای دیجیتالی مانند دوج کوین برای توییتر شده بود و این موضوع باعث هیجان جامعه این ارز شد.

زنده شدن نهنگ 9 ساله دوج کوین

به نقل از زی‌کریپتو، یک نهنگ مرموز دوج کوین پس از گذشته 9 سال دوباره زنده شده و در حال فعالیت است. روز 5 فوریه، پلتفرم Whale Alert که حرکات بازار را دنبال می‌کند در یک پست توییتری اعلام کرد که این نهنگ دوج کوین پس از سال‌ها دوباره فعال‌شده است.

- Advertisement -

آدرس مذکور 2043137 دوج کوین به ارزش تقریبی 186 هزار دلار دارد و از 9 سال پیش تا دیروز هیچ فعالیتی در بازار نداشته است. بسیاری از کاربران در حال گمانه‌زنی هستند که چرا صاحب این کیف پول برای فعال شدن دوباره 9 سال صبر کرده است. برخی معتقدند که این نهنگ دوج کوین به‌تازگی کلید خصوصی یا سخت‌افزار لازم برای ورود دوباره به کیف پول خود را پیداکرده است و برخی دیگر معتقدند که وی در حال انجام یک بازی طولانی‌مدت است.

مطلب مفید: استارگیت فایننس (Stargate Finance) چیست؟ آشنایی کامل با توکن STG

باید اشاره داشت که این نهنگ مرموز دوج کوین در زمان رسیدن قیمت این ارز به اوج خود بیش از 1.5 میلیون دلار سود دریافت کرده بوده است و این در حالی است که وی تنها 800 دلار در دوج سرمایه‌گذاری کرده بوده است. هنوز مشخص نیست که این نهنگ چه تصمیمی برای دارایی خود گرفته و تنها موضوع مشخص صبر وی در 9 سال اخیر است.

ماه‌های اخیر برای قیمت دوج کوین بسیار سخت بوده و هم‌زمان با روند نزولی بازار، این ارز نیز با ریزش همراه شد. بااین‌حال، روز گذشته قیمت دوج با افزاش 1.5 درصدی همراه شد و اکنون در محدوده 0.09 دلاری قرار دارد. در یک سال اخیر، دوج سقوط 375 درصدی را تجربه کرده که نسبت به بسیاری از ارزهای مطرح مانند سولانا و سقوط 79 درصدی آن عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشته است.

علاوه بر آن، دوج کوین نسبت به بیت کوین نیز در یک سال اخیر عملکرد بهتری داشته است. قیمت بیت کوین در یک سال اخیر سقوط 44.3 درصدی داشته و از این حیث میم کوین محبوب بازار بهتر از آن بوده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان