ساخت شت کوین در کمتر از ۳۰ ثانیه؛ ماجرای ویدیو وایرال شده چیست؟

خانهاخبارساخت شت کوین...

آنچه می‌خوانید...

با افزایش توجهات اعضای جامعه ارزهای دیجیتال به میم کوین‌ها در چند وقت اخیر، ویدیویی اخیراً وایرال شده که نشان می‌دهد ساخت شت کوین و ارز دیجیتال بسیار آسان است و تنها به اتصال اینترنت نیاز دارد. روز 6 مه، جانی شنکمن (Johnny Shankman)، یک هنرمند دیجیتال، در یک ویدیو توییتری نشان داد که مراحل ساخت یک توکن جدید تا چه حد آسان است و در اسپید ران (speed run) موفق شد در زمانی کمتر از 30 ثانیه یک شت کوین بسازد.

ساخت سریع شت کوین

به نقل از کوین تلگراف، در حالی که شنکمن در ویدیو خود برای ساخت یک توکن کاملاً جدید به 27 ثانیه زمان نیاز داشت، روز بعد، رکورد وی با 22.45 ثانیه شکسته شد و کاربری موفق شد در این مدت یک ارز دیجیتال جدید بسازد. گفتنی است سرچشمه عبارت اسپید ران متعلق به جامعه و دنیای گیمینگ است و معمولاً زمانی استفاده می‌شود که ک بازیکن سعی می‌کند در کمترین زمان ممکن یک مرحله یا بازی را به پایان برساند.

توییت شنکمن

 در این ویدیو وایرال شده توسط شنکمن، وی توضیح می‌دهد که هر کاربری در هرجای دنیا می‌تواند به‌آسانی و خیلی سریع تنها با استفاده از برنامه Contract Wizard توکن جدیدی را تولید کند. گفتنی است که این برنامه توسط شرکت امنیت سایبری OpenZeppelin در حوزه ارزهای دیجیتال توسعه ‌یافته است. این برنامه با تنها چند کلیک پشت سر هم می‌تواند یک کد برای توکن ERC-20 را در اختیار کاربر قرار دهد. در ادامه کاربر با انتخاب چند ویژگی اختصاصی توکن خود را می‌سازد.

مطلب مفید: آخرین هاوینگ بیت کوین چه زمانی انجام میشود؟ تمام آنچه که باید از هاوینگ ۲۰۲۴ بدانید!

پس از ساخت کد، شنکمن توضیح داد که از برنامه‌ای با نام Remix استفاده می‌کند که قرارداد هوشمند شت کوین یا این توکن جدید را کامپایل کرده و آن را بر بستر شبکه بلاک چین قرار می‌دهد. گفتنی است که خود وی در ویدیو وایرال شده، توکن easy_money یا EZ را بر بستر شبکه آزمایشی اتریوم راه‌اندازی کرد.

وی در بخش اظهارنظر این ویدیو توضیح داد که هدف از این ویدیو تنها آموزش بوده است و شفاف‌سازی کرد که ارز دیجیتال EZ نیز واقعی نبوده و بر بستر شبکه آزمایشی اتریوم راه‌اندازی شده است. قابل‌توجه است که این ویدیو در چند ساعت توسط حساب‌های کاربری بزرگ دنیای رمزارزها به اشتراک گذاشته شد و بیش از 3 میلیون بازدید را ثبت کرد.

محبوبیت این پست ویدیویی در حالی صورت گرفته است که شت کوین‌ها در چند وقت اخیر توجه و محبوبیت زیادی را در دنیای ارزهای دیجیتال کسب کرده‌اند. برای مثال، در یک ماه گذشته شاهد هیجان مثال زدنی در فضای کریپتو به خاطرمیم کوین پپه (PEPE) بوده‌ایم، ارز دیجیتالی که از شوخی اینترنتی الهام گرفته و ارزش ذاتی ندارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان