سامسونگ قصد دارد یک صرافی ارز دیجیتال راه اندازی کند

خانهاخبارسامسونگ قصد دارد...

آنچه می‌خوانید...

شرکت اوراق بهادار سامسونگ و دیگر کارگزاری های سنتی در کشور کره جنوبی قصد دارند در سال آینده یک صرافی رمز ارزی راه اندازی کنند.

بنابر گزارشی که روز گذشته توسط رسانه نیوز پیم منتشر شد، هفت شرکت اوراق بهادار کره ای که تحت اتحادیه سرمایه گذاری مالی فعالیت می‌کنند، برنامه دارند تا یک شرکت دارایی های مجازی را راه اندازی کنند. در نیمه دوم سال جاری، این شرکت ها کار خود را با جمع آوری مجوزهای لازم آغاز کرده‌اند و قصد دارند که 6 ماه ابتدایی سال 2023 صرافی خود را راه اندازی کنند.

سامسونگ، غول چند ملیتی در کره جنوبی نیز از طریق شرکت اوراق بهادار خود در راه اندازی صرافی دخیل است. یکی دیگر از شرکت های بسیار بزرگی که در راه اندازی این صرافی رمز ارزی همکاری می‌کند، شرکت Mirae، بزرگ ترین بانک سرمایه گذاری و کارگزاری بورس در کره جنوبی است.

به نظر می‌رسد که این شرکت ها در حال کار روی اهداف رمز ارزی خاص خود نیز هستند. صرافی تحت رهبری این گروه به دنبال مدل‌های تجاری و تجارت های مستقل برای هر یک از این شرکت های اوراق بهادار است.

سامسونگ
صرافی سامسونگ

بنابر گزارش های مختلف، شرکت اوراق بهادار سامسونگ مدتی است که در حال تحقیق است تا نحوه ورود خود به کسب و کار بلاک چینی از طریق توکن های اوراق بهادار را مشخص کند. گفتنی است که سامسونگ سال گذشته افرادی را استخدام کرد تا اینگونه توکن ها را توسعه دهند اما در این ماموریت شکست خورد.

مطلب مفید: مالکیت NFT ؛ بررسی حقایق و تصورات درباره مجوز NFT ها

در همین حین Mirae قصد دارد دارایی های دیجیتال مختلفی از جمله بیت کوین، اتریوم و NFT ها را مدیریت کند. این بانک قصد دارد کار خود را در سطح گروهی و با تاسیس زیر مجموعه ای آغاز کند و سپس کارگروهی را برای این زیرمجموعه تعیین کند. گفتنی است که گزارش نیوز پیم مشخص نکرده است که به جز سامسونگ و Mirae دیگر چه شرکت هایی در راه اندازی صرافی دخیل هستند.

اتحادیه سرمایه گذاری مالی کره جنوبی 59 عضو مختلف دارد که هر کدام از آنها ممکن است در راه اندازی این صرافی نقشی داشته باشند. بر اساس گزارش این رسانه، انگیزه لازم برای اقدام این شرکت ها را احتمالا بتوان در قانون گذاری های آسان دولت یون سئوک یئول دید که از ماه مه آغاز شده است. کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی قصد دارد یک چارچوب قانونی برای دارایی های دیجیتال ایجاد کند تا این صنعت به صورت آزادتری به کار خود ادامه دهد.

با این حال باید گفت که علیرغم برداشت یکسری از محدودیت ها، مقامات این کشور چندین صرافی رمز ارزی مختلف را تاکنون هدف خود قرار داده‌اند و در حال بررسی آنها هستند. همچنین در چند ماه اخیر، مقامات کره در حال بررسی ترا فرم لبز بوده‌اند و به دنبال اقدامات غیرقانونی هستند که نشان از دخیل بودن این شرکت در سقوط ترا داشته باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

1 نظر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان