سختی استخراج بیت کوین افزایش یافت؛ ریزش سنگین درآمد ماینرها

خانهاخبارسختی استخراج بیت...

آنچه می‌خوانید...

علیرغم عملکرد نه چندان قابل قبول قیمت بیت کوین در ماه‌های اخیر، برخی از پارامترهای مربوط به این شبکه افزایش یافته‌اند. به تازگی، سختی استخراج بیت کوین که اوایل ماه جاری رشدی 13 درصدی را تجربه کرده بود، 3.4% دیگر افزایش یافت و رقابت استخراج را برای ماینرها سخت‌تر کرد. همزمان، داده‌های جدید از کاهش چشمگیر درآمد ماینرها به ازای هر اگزاهش قدرت پردازشی خبر می‌دهند.

به گزارش د بلاک و کریپتوپوتیتو، سختی شبکه بیت کوین روز گذشته در دوره تنظیم مجدد دوباره افزایش یافت و به اوج 36.8 تریلیون واحد رسید.

- Advertisement -

سختی استخراج بیت کوین به طور خودکار هر 2016 بلاک (تقریبا هر دو هفته یک بار) تنظیم می‌شود. این فرآیند به این دلیل رخ می‌دهد تا از سرعت ثابت پردازش تراکنش‌ها فارغ از هش ریت شبکه اطمینان حاصل شود و بلاک‌ها هر ده دقیقه یک بار تولید شوند.

هش ریت بیت کوین هم که اوایل ماه به اوج 266 اگزاهش بر ثانیه رسیده بود، با حدود 263 اگزاهش بر ثانیه، نزدیک به اوج خود قرار دارد.

همزمان با افزایش پارامترهای مربوط به شبکه بیت کوین، پلتفرم تحلیلی گلسنود آماری منتشر کرده که نشان می‌دهد درآمد روزانه ماینرها از هر اگزاهش بر ثانیه قدرت پردازشی به 66500 دلار رسید که پایین‌ترین سطح تاریخ محسوب می‌شود. این آمار نشان می‌دهد ماینرهای بیت کوین در حال حاضر کمترین میزان پاداش در تاریخ را در ازای قدرت پردازشی خود دریافت می‌کنند.

وضعیت کنونی فشار بسیار زیادی را به ماینرهای بیت کوین وارد می‌کند. این افراد در حال حاضر بایستی برای دریافت پاداش مشابه روزهای قبل، قدرت پردازشی بالاتری به شبکه اختصاص داده و هزینه بیشتری صرف کنند. وضعیت کنونی شبکه بیت کوین به حدی رقابتی شده که با توجه به هزینه‌های فعلی، حتی کارآمدترین ریگ‌های ماینینگ نیز با چالش مواجه خواهند شد. در نتیجه ماینرها به دنبال راهی برای جبران این وضعیت خواهند بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان