سختی استخراج بیت کوین برای اولین بار در 2 ماه اخیر کاهش یافت

خانهاخبارسختی استخراج بیت...

آنچه می‌خوانید...

بر اساس داده‌های آنچین، سختی شبکه بیت کوین در ارتفاع بلاک شماره 756000، با 2.3% افت، به 31.36 تریلیون هش کاهش یافته است. این نخستین کاهش سختی استخراج بیت کوین پس از چهار دوره (دو هفته‌ای) رشد متوالی است.

بر اساس داده‌های BTC.com، سختی شبکه بیت کوین پس از چهار دوره افزایشی و ثبت اوج 32.04 تریلیون هش، روز گذشته بالاخره به صعود خود پایان داد و 2.3% کاهش یافت.

همزمان با این اتفاق، قیمت بیت کوین روز گذشته موفق شد از مقاومت 20000 دلاری عبور کند. با این حال، فروشندگان پس از فتح این مقاومت وارد بازار شدند و جهش کوتاه‌مدت بیت کوین متوقف شد و قیمت به زیر 20000 دلار کاهش یافت.

علیرغم کاهش سختی استخراج بیت کوین، به نظر می‌رسد فعالیت استخراج‌کنندگان رو به افزایش و رقابت بین آنها در حال تقویت است.

هش ریت بیت کوین علیرغم نگرانی‌ها، در محدوده 220.75 اگزاهش در ثانیه باقی مانده است و در نزدیکی اوج 231 اگزا هش در ثانیه خود قرار دارد.

افزایش هش ریت بیت کوین در حالی رخ می‌دهد که نگرانی‌ها همچنان در رابطه با ردپای کربن در صنعت استخراج این ارز و سایر ارزهای مبتنی بر اثبات کار وجود دارد.

البته ماینرها به طور گسترده در یک سال اخیر به سراغ منابع تجدیدپذیر رفته‌اند تا از تیررس قانون‌گذاران در امان باشند.

بر اساس مطالعه جدیدی که توسط مرکز تامین مالی جایگزین کمبریج (CCAF) منتشر شده است، سوخت‌های فسیلی، تقریبا دو سوم کل انرژی مورد استفاده در صنعت استخراج بیت کوین را تشکیل می‌دهند و منابع انرژی پایدار 37.6% از آن را به خود اختصاص می‌دهند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان