سختی استخراج شبکه بیت کوین رکورد زد

خانهاخبارسختی استخراج شبکه...

آنچه می‌خوانید...

پس از اینکه بیت کوین موفق شد برای اولین بار در چند ماه گذشته، از ۲۱۰۰۰ دلار فراتر برود، سختی استخراج این شبکه افزایشی ۱۰.۲۶ درصدی را تجربه کرد و به رکورد جدیدی رسید.

به گزارش بیت کوین نیوز، سختی شبکه بیت کوین روز گذشته پس از دوره تنظیم دو هفته‌ای خود در بلاک ۷۷۲۱۲۸ به ۳۷.۷۳ تریلیون واحد افزایش یافت که بالاترین سطح در تاریخ این بلاکچین به شمار می‌رود. سختی استخراج پارامتری است که با هدف ثابت نگه‌داشتن میانگین زمان ایجاد یک بلاک در شبکه، میزان دشوار بودن فرآیند استخراج را تنظیم می‌کند.

- Advertisement -
نمودار سختی استخراج بیت کوین
نمودار سختی استخراج بیت کوین

سختی شبکه بیت کوین در حالی رکوردشکنی می‌کند که هش ریت این شبکه، پارامتری که میزان قدرت پردازشی تخصیص‌یافته برای استخراج را نشان می‌دهد، با شروع سال 2023 و در تاریخ 5 ژانویه، رکوردشکنی کرد و به اوج 361.20 اگزاهش در ثانیه رسید و از رکورد 347.16 اگزاهش در ثانیه‌ای که در تاریخ 12 نوامبر سال 2022 ثبت‌ شده بود فراتر رفت.

در حالی که بیت کوین در سال 2023 دو رکورد جدید را ثبت کرده است، میانگین هزینه لازم برای استخراج هر واحد بیت کوین افزایش یافته و سودآوری ماینرها کمی کاهش یافته است. بر اساس داده‌های ماکرومیکرو، در حال حاضر، هزینه تولید هر واحد بیت کوین 17377 دلار تخمین زده می‌شود، در حالی که بیت کوین با قیمت 21555 دلاری در حال معامله است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان