top banner adv

شرکت تتر ۱۵ درصد از سود خود را در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کند

شرکت تتر ۱۵ درصد از سود خود را در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کند
0
بازدید : 6278

شرکت تتر، صادرکننده بزرگ‌ترین استیبل کوین جهان یعنی USDT در بیانیه تازه خود اعلام کرده است که تا 15% از سود خود را در بیت کوین سرمایه‌گذاری خواهد کرد. هدف تتر از چنین اقدامی، متنوع کردن ذخایر خود و فاصله گرفتن از دارایی‌های ریسکی مانند اوراق بدهی دولت آمریکا است.

به گزارش د بلاک، شرکت تتر به‌صورت منظم اقدام به خرید بیت کوین خواهد کرد حضانت دارایی‌ها را نیز خود بر عهده می‌گیرد. در حال حاضر و تا پایان سه ماه ابتدایی سال 2023، این شرکت 1.5 میلیارد دلار بیت کوین در اختیار داشته است. گفتنی است که این مقدار، حدود 2% از ذخایر کل تتر را تشکیل می‌دهد. نزدیک به 85% از ذخایر شرکت نیز پول نقد، معدل نقدی و سپرده‌گذاری‌های کوتاه‌مدت از جمله اوراق خزانه‌داری تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید : آنتونی اسکاراموچی: بیت کوین قادر است تبدیل به ارز ذخیره جهانی شود

خبر سرمایه‌گذاری منظم در بیت کوین پس از آن منتشر شد که شرکت تتر در گزارش درآمد فصلی خود از سود 1.5 میلیارد دلاری در سه ماه ابتدایی سال جاری خبر داد. توسعه‌دهنده استیبل کوین USDT به‌منظور افزایش ذخایر بیت کوینی خود، به‌طور منظم بخشی از سود خود را در هر فصل به خرید این ارز دیجیتال اختصاص خواهد داد.

گفتنی است که این شرکت انتظار دارد دارایی بیت کوینی فعلی و آینده تتر از میزان تعیین شده برای حفاظت از سرمایه‌گذاران خود بیشتر نشود. همچنین این پلتفرم اعلام کرده است که با چنین سرمایه‌گذاری‌هایی قصد دارد ذخایر خود را متنوع کند و به ارزش آن قدرت بیشتری ببخشد.

بیشتر بخوانید : جاستین سان: هکر صرافی پولونیکس شناسایی شد

بیشتر بخوانید : صرافی بایننس از قراردادهای دائمی برای تون کوین (TON) رونمایی کرد

مطلب مفید: Google Bard چیست ؟ آشنایی با ربات هوش مصنوعی گوگل

بیشتر بخوانید : به زودی حکم دادگاه ریپل اعلام خواهد شد

شرکت تتر: بیت کوین ذخیره ارزش در بلندمدت است

بیشتر بخوانید : پیش بینی و تحلیل قیمت بیت کوین 12 اردیبهشت 1401

شرکت تتر در بیانیه خود اشاره داشت که بیت کوین یک انتخاب سرمایه‌گذاری عالی است که در یک دهه گذشته نیز سودآوری زیادی داشته است. قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا، در ده سال اخیر رشد 22000 برابری داشته است. گفتنی است که در حال حاضر، بیت کوین در محدوده 27100 دلاری و با فاصله 60 درصدی نسبت به اوج قیمتی خود معامله می‌شود.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر در این باره توضیح داد که تصمیم سرمایه‌گذاری در بیت کوین به قدرت و پتانسیل این ارز به‌عنوان یک دارایی سرمایه‌گذاری بازمی‌گردد. بیت کوین به‌طور مداوم ثبات و قدرت خود را اثبات کرده است و خود را به‌عنوان یک ذخیره ارزش در بلندمدت نشان داده است. موجودی محدود و ذات غیرمتمرکز این دارایی در کنار پذیرش گسترده باعث شده تا بیت کوین انتخاب محبوب سرمایه‌گذاران سازمانی و خرد باشد.

سرمایه‌گذاری شرکت تتر در بیت کوین تنها برای بهبود سبد سرمایه و ذخایر پلتفرم نیست بلکه روشی برای اتصال به فناوری است که پتانسیل تغییر شکل تجارت‌ها و زندگی روزمره را نیز دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x